Part a l’hospital Josep Trueta
Part a l’hospital Josep Trueta
Hola,
Estic buscant recomenacions o experiències de parts al Trueta. Jo tinc mutua i la meva idea era parir per privat però m’han dit que a la pública estan molt més preparats i son més pacients si es desitja tenir un part vaginal. També hi ha el Santa Caterina però no tenen habitacions individuals.
Algú que hagi donat a llum aquest últim any/mesos al Trueta o Santa Caterina? Quina ha segut la vostra experiència?
Gràcies
Estic buscant recomenacions o experiències de parts al Trueta. Jo tinc mutua i la meva idea era parir per privat però m’han dit que a la pública estan molt més preparats i son més pacients si es desitja tenir un part vaginal. També hi ha el Santa Caterina però no tenen habitacions individuals.
Algú que hagi donat a llum aquest últim any/mesos al Trueta o Santa Caterina? Quina ha segut la vostra experiència?
Gràcies
Re: Part a l’hospital Josep Trueta
Estic en la mateixa situació que tu! volia anar a la Clínica Girona, però estic pensant a demanar derivació al Trueta… crec que estaré més tranquil·la sabent que darrere tenim un bon equip, encara que vagi tot bé! a veure si algú els explica la seva experiència recent, ja que han fet reformes, saber com han quedat! surto de comptes a mitjans d'abril… també m'agradaria saber si fan visites guiades com al Santa Caterina…
Re: Part a l’hospital Josep Trueta
Hola, ahir vaig estar fent la visita per l’hospital i, tot i que en general està una mica antiquat, la zona de maternitat l’han renovada i les estances en si són molt acollidores… Tenen una sala de dilatació totalment nova amb banyera on es pot fer l’expulsiu. La resta de sales de dilatació també estan molt ben equipades i són acollidores. Després del part et deixen 2 hores i et pugen a planta, on les habitacions són individuals, també són noves, amb bressols de collit, canviador i aigüera. Les habitacions també estan equipades amb bany individual.
En general, m’ha agradat força i ja he decidit definitivament que pariré allà. Em dona molta tranquil·litat saber que, encara que segurament no ho necessiti, tenen UCIN i el personal és molt amable.
En general, m’ha agradat força i ja he decidit definitivament que pariré allà. Em dona molta tranquil·litat saber que, encara que segurament no ho necessiti, tenen UCIN i el personal és molt amable.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |