Part a l’hospital Josep Trueta
Part a l’hospital Josep Trueta
Hola,
Estic buscant recomenacions o experiències de parts al Trueta. Jo tinc mutua i la meva idea era parir per privat però m’han dit que a la pública estan molt més preparats i son més pacients si es desitja tenir un part vaginal. També hi ha el Santa Caterina però no tenen habitacions individuals.
Algú que hagi donat a llum aquest últim any/mesos al Trueta o Santa Caterina? Quina ha segut la vostra experiència?
Gràcies
Estic buscant recomenacions o experiències de parts al Trueta. Jo tinc mutua i la meva idea era parir per privat però m’han dit que a la pública estan molt més preparats i son més pacients si es desitja tenir un part vaginal. També hi ha el Santa Caterina però no tenen habitacions individuals.
Algú que hagi donat a llum aquest últim any/mesos al Trueta o Santa Caterina? Quina ha segut la vostra experiència?
Gràcies
Re: Part a l’hospital Josep Trueta
Estic en la mateixa situació que tu! volia anar a la Clínica Girona, però estic pensant a demanar derivació al Trueta… crec que estaré més tranquil·la sabent que darrere tenim un bon equip, encara que vagi tot bé! a veure si algú els explica la seva experiència recent, ja que han fet reformes, saber com han quedat! surto de comptes a mitjans d'abril… també m'agradaria saber si fan visites guiades com al Santa Caterina…
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |