Quin hospital puc triar?????
Quin hospital puc triar?????
Hola a totes i felicitats pels vostres embarassos,
el meu marit i jo tot just comencem a buscar-lo i no estem segurs sobre quina clínica triar. Generalment estic al forum de les que estem buscant, però he pensat que igual vosaltres em podeu solucionar el meu dubte. Alguna de vosaltres ha triat l'hospital Sagrat cor de Barcelona, algú em pot donar referències????
ÉS que sempre m'he visitat aquí, però estava pensant de canviar-me a la Quiron perquè no conec ningú que em pugui parlar del Sagrat Cor.
En fi, feliciatats de nou i gràcies per endavant.
el meu marit i jo tot just comencem a buscar-lo i no estem segurs sobre quina clínica triar. Generalment estic al forum de les que estem buscant, però he pensat que igual vosaltres em podeu solucionar el meu dubte. Alguna de vosaltres ha triat l'hospital Sagrat cor de Barcelona, algú em pot donar referències????
ÉS que sempre m'he visitat aquí, però estava pensant de canviar-me a la Quiron perquè no conec ningú que em pugui parlar del Sagrat Cor.
En fi, feliciatats de nou i gràcies per endavant.
- rapunzel1977
- :: conillet

- Entrades: 357
- Membre des de: dt. feb. 05, 2008 4:53 pm
- Ubicació: Begues
e
Doncs mira, jo he parit a la Delfos de Bcn i estic molt contenta, tot i que va ser cessàrea (val a dir que ho van provar tot abans d'operar). I per cert,em van fer menú vegetarià
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |