recuperar la panxa (DIASTASIS)

Experiències i pors del moment més desitjat.

marina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dv. maig 16, 2008 9:46 am

recuperar la panxa (DIASTASIS)

EntradaAutor: marina » dc. juny 04, 2008 3:32 pm

hola! ja he escrit alguna cosa en un altre post però com m'interessa especificament informar-me de la diastasis n'he obert un altre.
Fa 8 mesos vaig tenir al meu petitó un nen que va pesar 3.900kg i que va fer que portés durant uns mesos una panxa enorme!!!!! quan estava de 7 mesos tothom em deia que el tindria pel carrer pensant-se que ja estava sortida de comptes. Jo sempre he estat prima (1,68 i 51-52kg) i sobretot la panxa l'he tingut sempre molt planeta però des de que vaig tenir al petit no hi ha manera de tornar-la al lloc. Al principi tothom em deia paciencia que tarda un temps i jo amava pasant però ara, que ja fa temps que he tornat més o menys al meu pes (tinc 1 o 2 kg ) veig que la pantxa no s'arregla. No tinc mixelin al voltant de la cintura ni res d'això, sols tinc al davant, al centre de la pantxa com una bola, com si estigues embarassada altre cop. me informat sobre la diastasis per internet tot i que no ne tret del tot l'aigua clara però crec que pot ser el meu problema perque quan em poso en posicio de fer abdominals em surt com un clot allargat que va per sobre de la linia alba (sobretot a la zona del melic que es on ho noto més) i al costat em surten com don montanyetes que van parale-les.El problema es que estan de peu i normal tinc bastanta panxeta (sobretot a mesura que pasa el dia perque al mati la tinc MOLT MILLOR) per això penso que potser tinc diastasis i la musculatura no m'aguanta prou bé i llavors els gasos i tot això m'inflen la panxa i la musculatura no ho pot sostenir. Les que sabeu d'això creieu que pot ser? com sabeu segur que teniu diastasis? com es el vostre forat? quines solucions heu trobat? us ha millorat amb el temps o quan us ha vingut la regla? coneixeu la gimnasia hipopresiva? creieu que ens pot anar bé?
espero les vostres respostes perquè estic una mica desesperada. petons!!!!!
Avatar de l’usuari
immi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1365
Membre des de: dc. juny 04, 2008 2:37 pm
Contacta:

EntradaAutor: immi » dc. juny 04, 2008 3:37 pm

has mirat que no tinguis una hernia umbilical?? si tenies tanta panxa igual se't va fer una hernia..
Aprendemos a ser hijos cuando somos padres
Imatge
Avatar de l’usuari
immi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1365
Membre des de: dc. juny 04, 2008 2:37 pm
Contacta:

EntradaAutor: immi » dc. juny 04, 2008 3:37 pm

has mirat que no tinguis una hernia umbilical?? si tenies tanta panxa igual se't va fer una hernia..
Aprendemos a ser hijos cuando somos padres
Imatge
marina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dv. maig 16, 2008 9:46 am

EntradaAutor: marina » dc. juny 04, 2008 3:43 pm

no no ho he mirat immi, però suposo que hauria de notar alguna cosa no? pot ser que tingui l'hernia sense que em faci mal?
gràcies immi
Avatar de l’usuari
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dc. juny 04, 2008 8:53 pm

la panxa tb és la meva creu! amb el primer embaràs em vaig quedar amb panxona, i vaig optar per fer benes fredes amb una esteticien, em va anar molt i molt bé. El tractament va durar 3 setmanes, durant les quals hi anava cada dia: dill, dmc i div em tocaven benes fredes, i el dim i el dij massatge. Crec que el preu eren uns 300€. Va ser espectacular!
Després del segon embaràs m'ha tornat a passar igual, però més accentuat. Peso el mateix que pesava quan em vaig quedar embarassada, però la panxa... uf! La setmana vinent vaig a l'estèticien, a veure què em proposa fer.
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Avatar de l’usuari
lereika76
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1434
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 9:03 am

EntradaAutor: lereika76 » dc. juny 04, 2008 9:29 pm

Nena, això de que al fer abdominals et surt com una petita cresta és molt significatiu, segurament és diàstasi. Jo en tinc i has descrit tot el que em passa a mi. Jo la vaig notar abans de parir i tot. A les últimes setmanes abans de tenir el nen al aixecar-me del llit notava com em sortia una cresta allargada que justament a la línia de l'Alba. I ara quen m'estiro i em toco la panxa, em noto un una separació entre els músculs. A consequència d'això tinc una hèrnia umbilicat. Com que estan separats els músculs, doncs surt part dels intestins fora i per això l'hèrnia.

Jo si tinc molèsties, ja que tinc més sensible la panxa, sobretot quen la tinc més inflada a última hora de la nit.

He sentit que fer abdominals es contraproduent, i ara estic pendent d'una visita a un osteopata a veure si té arreglo. No tinc gaires esperences, ja que el ginecòleg i el metge de capcelera han dit que m'he d'operar. Però em fa un pànic!! També diuen que és convenient anar a un fisio obstetric. Jo estic pendent de que em vegi el cirugià i a veure si em deriven.
Imatge
Imatge

Imatge

Imatge
marina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dv. maig 16, 2008 9:46 am

EntradaAutor: marina » dj. juny 05, 2008 8:18 am

gràcies per les vostres respostes, suposo que el més adeqüat es que m'ho vagi a mirar a un especialista i a veure que em diu. A veure si algu de nosaltres troba una sol.lució que no sigui pasar pel quirofan perquè jo no en tinc gens de ganes i a més a més és el meu primer fill i en vull tenir més així que no crec que valgui la pena operar-me ara.
ànims a totes!!!
Avatar de l’usuari
Moka13
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dl. maig 26, 2008 12:50 pm

EntradaAutor: Moka13 » dj. juny 05, 2008 8:32 am

Vaja! M'heu deixat flipant!! No tenía ni idea que aixó tingués un nom!! Aixó de la cresta a la panxa! Em passa exáctament el mateix! Jo fa un any que vaig tenir les meves filles! Va ser un embarás gemelar que es va complicar al final i un dels sacs va acumular molt líquid amniótic! i una de les nenes al part no va aconseguir remuntar i la vem perdre poc després de neixer!! A conseqüencia d'aixó la meva panxa es va disparar d'una forma exagerada i jo era molt prima (psaba 46 Kgs abans de quedar-me embarassada i a la setmana 32 quan vaig parir pesaba 72!!!)

El pes si que es cert que mes o meny l'he recuperat (peso 48 Kgs) peró la panxa mai m'ha tornat a quedar plana i quan feia abdominal em quedaba tota la cresta! Ara torno a estar embarassada de molt poquet 5 setmanes...

Potser es millor mirar-s'ho (si es que la solució es operar) quan hagim decidit no tenir mes fills oi? No te cap conseqüencia si tornes a estar embarassada oi? (Tan sols estética...)

Grácies per informar-me...
Avatar de l’usuari
lereika76
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1434
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 9:03 am

EntradaAutor: lereika76 » dj. juny 05, 2008 8:37 am

Comenta-li al teu ginecòleg ja que depén del tamany de la diàstasi, et recomanen passar-ho amb faixa. Per operar-se diuen que és millor esperar a tenir els fills que vulguis, però... quan saps que mai més en voldràs un!!! això és el meu problema.

MARINA: És millor que t'ho digui l'especialista. I a mi tb em va passar amb el primer fill.
Imatge
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Moka13
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dl. maig 26, 2008 12:50 pm

EntradaAutor: Moka13 » dj. juny 05, 2008 9:01 am

Gràcies Leireka!

A mí la veritat es no se'm notava la panxa... es dir... jo sí que me la notava peró anaba sense faixa ni res i portaba coses mes o menys estretes... El que passa es que jo tenía la panxa super plana i es clar igual no m'ha quedat... el que sí que tenía e la creta quan, per exemple, d'estar estirada em volía incorporar, saps?

Pero aixó de semblar que estaba embarassada no em passaba... Siq ue es cert que ara estic de 5 setmanes i sembla que estigui de tres mesos!!! La panxa se'm nota bastant!!

El dijous 12 tinc hora amb la doctora per a la primera visita... li preguntaré a veure que em diu!!

Moltes gracies per la info!!
Avatar de l’usuari
laureta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. juny 18, 2007 9:24 am

diàstasi i hipopresius

EntradaAutor: laureta » dj. juny 05, 2008 9:40 am

Doncs sí, cal anar molt amb compte amb les abdominals, especialment després del part. Jo et recomanaria moltíssim la gimnàstica abdominal hipopressiva. A mi em va anar de conya (tot i que jo sortosament no vaig tenir diàstasi). És una forma de recuperar la paret abdominal i enfortir, de pas, el sol pelvià (que, amb les abdominals "normals" es malmet molt, en les dones).
Jo sóc profe de dansa del ventre i practico els hipopressius a les meves classes perquè són molt beneficiosos per a les dones en general (hagin parit o no).
Conec un equip de fisioterapeutes molt bo especialitzat en la recuperació del sol pelvià i les abdominals.És privat però la inversió (no gaire gran) val MOLT la pena. Si t'interessa envia'm un missatge privat i te'n passo el contacte.
I apa, cuideu-vos, que el nostre cos és per tota la vida!!!
Una abraçada a totes!
Laura :mu::
Dues princeses del pèsol!
Avatar de l’usuari
Susanna
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1647
Membre des de: dj. maig 10, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: Susanna » dj. juny 05, 2008 10:17 am

jo ja dono la meva panxa per perduda ?-)
La diastasis em va quedar amb el meu primer embaràs i després del segon la cosa fa por.
Per sort el sol pelvià l'he recuperat força bé, sobretot gràcies a fer servir la mooncup, però la panxa... :ufs:
La meva llevadora em va ensenyar alguns exercicis, però no hi he trobat gaire benefici
Laureta, ensenyans uns quants exercicis, a veure si millorem una mica :miko:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Moka13
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dl. maig 26, 2008 12:50 pm

EntradaAutor: Moka13 » dj. juny 05, 2008 11:09 am

Susanna que es la mooncup????

Jo es que volía fer moltes coses i al final torno a estar embarassada i no he fet res.. encara que amb la distásis aquesta millor no haver fet res, oi? Perque els exercicis normals no funcionen i a mes espatllen...
:cabra:

Pero la veritat es que fins ara no havía sentit que podía ser perjudicial fins al punt de crear-te una hernia...

susanna he llegit a alguna noia que la ss subenciona l'operació si es deu a embarás...
Avatar de l’usuari
laureta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. juny 18, 2007 9:24 am

EntradaAutor: laureta » dj. juny 05, 2008 11:27 am

Susanna, la mooncup t'ha servit per recuperar la musculatura vaginal i el sol pelvià?? Què curiós!! (No en coneixia aquesta virtut... tot i que també en sóc una usuària convençuda!!) >.-<:
Moka13: la mooncup (i altres com el keeper o la divacup) són copes menstruals, alternatives als tampons, més ecològiques, saludables, econòmiques.... fetes de silicona o làtex, que es netegen i es van reutilitzant.
Exercicis hipopressius a distància...Susanna, se'm fa una mica difícil... però no donis la teva panxa per perduda, dona, que les abdominals són molt necessàries :p-) :p-) ...
ja buscaré a internet aviam si hi ha un vídeo, o així...
Una abraçada, panxulines!
L.
Dues princeses del pèsol!
Avatar de l’usuari
laureta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. juny 18, 2007 9:24 am

hipopressius

EntradaAutor: laureta » dj. juny 05, 2008 12:42 pm

Noies, podeu trobar més informació sobre aquests exercicis aquí:
http://www.tral.net/multimedia/trabajos ... tparto.pdf

salut,
L.
Dues princeses del pèsol!
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

EntradaAutor: Aneris » dj. juny 05, 2008 1:15 pm

noies, aquest tema a mi em fa molta por...

sabeu a partir d quan es pot detectar??? puc saber ja si patiré diastasis????????
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Avatar de l’usuari
Susanna
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1647
Membre des de: dj. maig 10, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: Susanna » dj. juny 05, 2008 1:35 pm

laureta, et puc assegurar que els 2 ó 3 primers cicles que vaig fer servir la mooncup després de nèixer l'Aleix tenia unes agulletes increibles a "salva sea la parte"
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Pepeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dj. juny 05, 2008 2:25 pm

galarina, m'interessa saber el centre d'estètica on anaves, suposo que deu estar per Vic o rodalies

laureta, on fas la gimnassia hipopressiva? Coneixes algun bon lloc per Osona on en facin? (De moment m'han parlat bé de Granollers i Manresa, que em quedi relativament a prop.)

Curiós lo de la mooncup, no ho sabia que també era bona per això! :ok:
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
marina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dv. maig 16, 2008 9:46 am

EntradaAutor: marina » dj. juny 05, 2008 2:42 pm

Tentenc totxo perquè a mi em pasa igual, estic prima i llavors encara destaca més la panxa. El problema el veig en que quan deixi d'alletar com els pits encara no els tinc al seu tamany (els tinc més grans) doncs encara m'ho veure més, i si ara no estic gens contenta imagina't com estaré després.
Jo vaig estar llegin sobre els exercicis hipopressius i vaig intentar traduir algunes entrevistes amb angles que li feien a l'autora d'un llibre que parla sobre reduir la panxa i millorar la diastasis (ara no recordo el titol) però l'unic que he tret en clar es que pots fer l'exercici d'amagar la panxa el més enrrera possible i un cop estas així fer com petits "apretons" sense tornar a la posició inicial, es a dir, mantenint la panxa amagada. i l'altre exercici és simplement amagar la panxa intentant pujar tots els organs cap amunt i aguantar uns segons. Jo intento fer-los quan surto a passejar amb el petit o quan em desperto al mati, abans d'aixecar-me del llit però no veig cap canvi `per ara. En algun lloc vaig llegir que calien unes 6 semanes per començar a notar canvis, jo encara no les porto però no em faig ilusions.
Seguire buscant coses per internet a veure si algu em dona esperances i llavors ja us ho transmetre a vosaltres.
Avatar de l’usuari
lereika76
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1434
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 9:03 am

EntradaAutor: lereika76 » dc. juny 18, 2008 8:28 pm

Marina com vas?? jo estic desesperada. La panxa no marxa ni a tiros i a més no sé a quin especialista anar-hi. M'han dit que a un fisio obstetric, però no trobo a cap. Estic pensant en obrir un post dient si algú en coneix algú.
Imatge
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::