Donació de cordó a Vic

Experiències i pors del moment més desitjat.

galarina
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

Donació de cordó a Vic

EntradaAutor: galarina » dj. oct. 09, 2008 8:15 pm

Vaig llegir fa uns dies a El 9 Nou que ara ja seria possible donar el cordó umbilical a l'Hospital General de Vic. Ho trobo una iniciativa fantàstica. Espero que aviat s'estengui a tots els hospitals.
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Anna26
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

Re: Donació de cordó a Vic

EntradaAutor: Anna26 » dj. oct. 09, 2008 11:38 pm

És una iniciativa que s´hauria de fer a tots els hospitals on neixen nens. La pega és que si el part és per cesàrea, tècnicament és possible la donació, però llavors no s'estan per aquestes coses. Quan va nèixer el meu primer encara no es feia la donació del cordó. Pel segon ho tenia molt clar que volia fer la donació i vaig interessar-me pel tema i fins i tot vaig omplir el formulari. El primer part va ser per cesàrea i vaig demanar si això seria un incovenient. Llavors em van explicar que només agafen el cordó quan es un part vaginal en les cesàrees van de cara a cosir i no estan de punyetes. Malauradament el meu segon part també va ser cesàrea i adéu donació de cordó. Em va saber molt greu no podrer-ho fer...

Animo a totes les embarassades que almenys s´ho plantegin i crec que moltes podeu intentar-ho. Val la pena ajudar, ni que sigui altruïstament, a nens com els nostres, a qui estimem tant... o a mames com nosaltres...:ok: :ok: :ok:
ImatgeImatge
ImatgeImatge
meli
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. gen. 31, 2008 4:24 pm
Ubicació: Centelles

EntradaAutor: meli » dv. oct. 10, 2008 5:17 pm

Ostres doncs jo vaig parir a l'hospital de Vic fa un mes y mig i no m'hen van dir res que hi habia la opció de donarlo.. quina llástima :sogra:
Imatge
ImatgeImatge
Reyna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dv. set. 05, 2008 12:40 pm

EntradaAutor: Reyna » dl. feb. 23, 2009 3:46 pm

Jo al principi també estava interessada en donar sang del cordó... però he llegit que per poder donar-la s'ha de tallar el cordó umbilical abans de que hagi deixat de bategar, el que fa que aquesta sang tant i tant bona no arribi al bebé...
Crec que es una cosa que no s'ha de prende a la lleugera perquè està molt bé donar un bé tant preciat però fins a quin punt influeix en que se li tregui al nen??
En el cas de les cesàries no queda més nassos que tallarlo abans que deixi de bategar... tampoc crec que sigui tant "marrón" que mentre el metge cus hi hagués un altre que s'endugués a un costadet la placenta i retirés d'aquell tros de cordó la sang que es necessita...
ImatgeImatge
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dt. feb. 24, 2009 7:08 am

Bon dia Boniques,
És una iniciativa que s´hauria de fer a tots els hospitals on neixen nens.-------> jo vaig parir a l'Hospital de Granollers i vem donar la sang del cordó, les llevadores ens van parlar molt bé del que poden suposar els pocs mililitres de sang per a un bebé malalt i ens vem decidir a donar-lo!
Ptons a totes!!
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::