ESTAFATS PER AGRUPACIÓ MÚTUA

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
Mow
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2706
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 2:38 pm
Ubicació: El barcelonés

Re: ESTAFATS PER AGRUPACIÓ MÚTUA

EntradaAutor: Mow » dt. oct. 26, 2010 8:52 pm

anoa ha escrit:Què fort aquest post, trobo una passada que al final no hagin pagat el part i que a sobre diguessin que la raó era que havies explicat la teva situació a un foro d'internet. No tenen vergonya. Doncs mira jo no tinc assegurança privada, però ara ja se quina no tindré mai. No serà que no s'estan fartant ara de fer publicitat dels seus serveis, tot i que hagi passat molt temps d'aquest post m'ha indignat molt.


Bueno, no posem a totes les asseguradores dincs el mateix sac. Aquest ha sigut un cas puntual però vaja, que jo treballo a una asseguradora i mai hem tingut cap problema, al contrari, les dones que han fet ús de la garantía de part han quedat molt satisfetes amb els serveis.
Cal llegir sempre la lletra petita de les pòlisses, preguntar el que no s'entèn i si potser comptar amb un assessor d'assegurances que és qui fa d'intermediari entre l'assegurat i la companyia.

El cas de la Sita amb Agrupació Mutua era per demandar, la veritat. I no m'extranya gens que desde la OCU us hagin dit això. Ho vaig comentar amb el meu cap i em va dir això mateix, que guanyaríeu perquè els motius que us han donat per no pagar el part no tenen fonament.
A la llarga, els hi agradi o no, t'hauràn de pagar. Sort!
Tyha i Mow, Pacte Complert!

Imatge
BernatC
Entrades: 1
Membre des de: dg. des. 16, 2018 4:36 pm

Re: ESTAFATS PER AGRUPACIÓ MÚTUA

EntradaAutor: BernatC » dg. des. 16, 2018 4:37 pm

Yo voy a explicar mi nefasta experiencia con Agrupació. Desde 2001 estoy pagando 3 seguros a Agrupació (un importe mensual considerable). Nunca he necesitado de ninguno de ellos hasta día de hoy, al cabo de 17 años pagando. Estoy de baja por depresión y tengo un seguro de enfermedad/accidente que me cubre con sólo 24€/dia. Les pasé mi parte de baja y a partir de aquí todo han sido problemas. Me dicen que no cubren enfermedades psicosomáticas. Claro, por enfermedad psicosomática puede entrar cualquier cosa, desde una úlcera hasta una herpes.
Yo estoy seguro que mi agente no me informó de estas exclusiones, por lo que he solicitado insistentemente la copia firmada del contrato. Lo he solicitado por escrito al e-mail de reclamaciones (reclamacionenfermed@agrupacio.es) y por teléfono varias veces. No he recibido ninguna respuesta por email y siempre que llamo me van pasando de teléfono en teléfono (hasta 7 veces) hasta que finalmente la llamada se cuelga. UNA VERGUENZA. La última vez tomaron mi número y me dijeron que ya me llamarían ellos, pero tampoco. Mi número de expediente 28110628576.
He intentado contactar con el agente que me vendió el seguro pero la oficina ya está cerrada por la política de la empresa de cerrar oficinas.
O sea, un desastre!!! Yo sólo pido original de contrato firmado por mi donde constan exclusiones y se niegan a enviarmelo. Por una prestación de 24€/dia. Cuando llevo 17 años pagando una barbaridad mensual con 3 seguros de Agrupación. Así es como me tratan. Tomen nota.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::