part natural a tv3

Experiències i pors del moment més desitjat.

Nunaika
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dc. gen. 23, 2008 10:20 am
Ubicació: Mollet
Contacta:

part natural a tv3

EntradaAutor: Nunaika » dc. nov. 19, 2008 7:20 am

Avui als matins de tv3 fan un debat sobre els parts naturals a Catalunya...per les que el pugueu o vulgueu veure..
Si el veieu ja m'explicareu què tal...jo m'haig d'anar a pencar i no el veure...
petons, :love:
cris.
Imatge

Imatge
Nunaika
Contacta:

EntradaAutor: Nunaika » dv. nov. 21, 2008 8:41 am

Encara no l'he vist sencer, dura 30 min. aprox. Hi ha entre altres la llevadora Mireia Marcos de Marenostrum. Per si us interessa :
http://www.tv3.cat/videos/838819
petons,
cris
Imatge

Imatge
panxona
:: zebra
Entrades: 1085
Membre des de: dl. juny 16, 2008 12:07 pm

EntradaAutor: panxona » dj. nov. 27, 2008 10:43 am

QUINA RÀBIAAAAAAAA!!!!!

D'ON HAN TRET AQUEST TIU TANT MAL EDUCAT? I AIXÒ ÉS LO QUE HA DE TENIR CURA DE LA MEVA FILLA????? ESPERO NO TROBAR-ME MAI A UNS PROFESSIONALS TAN POC PROFESSIONALS. i MALEDUCATS.

LA RAHOLA NO HA QUEDAT CURTA TAMPOC.

i QUINS PERIODISTES. NO S'HAURIEN D'INFORMAR MILLOR ABANS DE MODERAR UN DEBAT O ABANS DE DONAR LA OPINIÓ?

ESTIC ESCANDALITZADA!
Imatge
Imatge
Nunaika
Contacta:

EntradaAutor: Nunaika » dj. nov. 27, 2008 8:17 pm

Sabia que passaria una cosa així... vaig veure un altre debat on hi havia el Carlos Gonzalez i senzillament no el varen deixar ni parlar...
Hi ha d'haver opinions de tot tipus, això està clar, però persones histriòniques com la Rahola....ho fan díficil d'acceptar.
petons,
cris.
Imatge

Imatge
Parvaty
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dc. maig 31, 2006 8:56 am

Re: part natural a tv3

EntradaAutor: Parvaty » dc. des. 31, 2008 4:09 pm

Ostres!!Feia la tira que no entrava... ::upi:
Jo vaig veure el debat en diferit. La Mireia genial, com sempre!!! La Clara (una maredoula)també genial i l'Ester, la doula q em vaacompanyar en el naixement de la Jana, sublim!!! M'encanta quan diu: "Pilar, perdona..."
o-o:)
Mare del Roc (27/11/04) i de la Jana, nascuda a casa en un part fugaç (20/08/07).
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.

http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
Nunaika
Contacta:

EntradaAutor: Nunaika » dj. gen. 01, 2009 9:29 pm

Hola guapa!!!! estic contenta de tornar a llegir-te!!!!
petons,
cris
Imatge

Imatge
Reyna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dv. set. 05, 2008 12:40 pm

EntradaAutor: Reyna » dl. feb. 23, 2009 3:20 pm

M'ha agradat el debat.
Fa molta ràbia però retrata com estan les coses avui dia...
Mentre s'ha de respectar a la dona que vol parir sense dolor i no se l'ha de fer sentir culpable, a les que decideixen fer-ho d'una altra manera se les acusa de ridícules i a sobre se'ls diu que volen fer sentir malament a les demés mares...
Jo crec que per sentir-te malament es que has de tenir un cert regust a que no has fet les coses del tot bé...
La Rahola... sense comentaris... aquest tipus de feminisme que ens allunya del que ens fa genuínes com a dones i del gran do que tenim no ens ajuda en absolut... (feminisme, per a mi, es la llibertat i la seguretat de poder triar per una mateixa)
El comentari de que uneix el mateix donar el pit que veure una peli de "los tres cerditos"... vamos... no tenia desperdici... aquest tio ha quedat retratat com el capullo que es... amb tots els respectes del que soc capaç de fer acopi ara mateix...

Per poder parlar del part dona igual el que estudiis i els parts en els que assiteixis... per parlar del part (en quant al que se sent, al dolor, a l'ambient...) has hagut de passar per un.

M'ha fet molta gràcia la moderadora, que l'he vista bastant pro criança natural però ràpidament ha deixat d'intervenir...

Jo no soc ninguna experta... però pel que tinc entès no has de renunciar a la lactància materna perquè duguis endavant una casa o perquè hagis de treballar... I això de que en un post part ajuda més que el marit o la sogra dongui el bibe... segur que pel vincle mare-fill es de conya tu...

Es super interessant veure les dues postures enfrentades, veure la calma, la seguretat i la tranquilitat del bàndol "pro natura" i el crispament i l'agresivitat de l'altre bàndol... només això ja dona qué pensar...

Petonets!!
ImatgeImatge
silcis
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 10:50 am

EntradaAutor: silcis » dj. jul. 29, 2010 12:25 pm

MENYS MAL QUE ESTEM A MITJANS 2010 I QUE ALGUNES COSES, PER SORT HAN CANVIAT I FORÇA. JO HE TINGUT LA SORT DE PODER TENIR UN PART NATURAL A UN HOSPITAL PÚBLIC, QUE ES PER EL QUE ES LLUITAVA AL 2008, I ES CONTINÚA LLUITANT AVUI DIA- DE TOTA MANERA JA SÉ A QUIN GINECÓLEG I A QUIN PEDIATRA NO RECORRERÉ MAI, AMB AQUESTA XULERIA I AQUESTA MALA EDUCACIÓ. ESPERO QUE AL DR NO LI ENTRI MAI DIARREA I S'HO FACI A SOBRE, ELL NO HO PODRIA SUPORTAR...
SÍLVIA
Imatge
Imatge
damma85
Entrades: 1285
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 1:21 pm
Contacta:

EntradaAutor: damma85 » dj. jul. 29, 2010 7:58 pm

Quina joia de neonatòleg!!!!! :ufs:
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::