Regla despres del part
Regla despres del part
Suposo que hi haltres posts oberts amb aquest tema però no l'he sabut trobar.
Doncs això, porto desde que va em vaig quedar embarassada sense tenir la regla, ja sé que donant el pit és totalment normal, pero com que hem començat amb la ac havia pensat que estaria al caure i res de res.
Tot i que m'havien dit que era molt poc probable que em quedés embarassada vaig començar a prendre precaucions al cap de 3 mesos d'haver tingut a la jana, en aquest sentit estic molt tranquila.
Però no sé si és normal està encara sense la regla.
A veure si em podeu dir alguna cosa, gràcies.
Doncs això, porto desde que va em vaig quedar embarassada sense tenir la regla, ja sé que donant el pit és totalment normal, pero com que hem començat amb la ac havia pensat que estaria al caure i res de res.
Tot i que m'havien dit que era molt poc probable que em quedés embarassada vaig començar a prendre precaucions al cap de 3 mesos d'haver tingut a la jana, en aquest sentit estic molt tranquila.
Però no sé si és normal està encara sense la regla.
A veure si em podeu dir alguna cosa, gràcies.
Re: Regla despres del part
Merisc, jo també estic igual, i que duri, que ja em va bé! Jo també em pensava que al començar amb les papilles i reduir les preses de pit em vindria, però ni rastre. Després del part vaig comprar un arsenal de Tampax i allà estan!
Una altra que s'uneix al club. Nosaltres però no hem reduït cap toma encara.
I lo bé que es viu, eh???
I lo bé que es viu, eh???
Doncs, atenció, jo estava igual que vosaltres fins.... AVUI!
SÍ, jo també em preguntava quan em vindria la regla i avui m'ha vingut, de fet, fa uns quinze dies ja vaig notar que "ovulava" (per la mucositat que tenia, que feia mesos que no n'havia tingut així).
I la meva nena va néixer fa poc més de sis mesos i mig, i fa dues setmanes que vam començar amb l'AC...
El meu marit m'ha dit: "vinga, a treure la pols dels tàmpax!"
SÍ, jo també em preguntava quan em vindria la regla i avui m'ha vingut, de fet, fa uns quinze dies ja vaig notar que "ovulava" (per la mucositat que tenia, que feia mesos que no n'havia tingut així).
I la meva nena va néixer fa poc més de sis mesos i mig, i fa dues setmanes que vam començar amb l'AC...
El meu marit m'ha dit: "vinga, a treure la pols dels tàmpax!"

Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
A mi em va venir el mes passat, després de 20 mesos i la veritat és que és un xollo no tenir-la.
Demà l'Isolda fa 8 mesos i encara no la tinc! I no la trobo gens gens gens gens gens gens gens gens gens GEEEEEENS a faltar!! 

Hola noies!
Jo vaig deixar de donar-li el pit a la nena als 2 mesos i quan ella tenia 3 i mig i a la vigilia d'anar de cap de setmana a la montanya...PAM! la reglota del coll***.
A mi, la tornada de la regla, sobretot les dues primeres, em van fer molt mal. Inclús em va agafar una baixada de pressió i vaig caure a terra marejada, sense coneixement. Després res, com sempre. I el flux normal, em dura menys dies, uns 5, abans em durava 6 o 7. I també molt més puntual que abans.
Jo vaig deixar de donar-li el pit a la nena als 2 mesos i quan ella tenia 3 i mig i a la vigilia d'anar de cap de setmana a la montanya...PAM! la reglota del coll***.
A mi, la tornada de la regla, sobretot les dues primeres, em van fer molt mal. Inclús em va agafar una baixada de pressió i vaig caure a terra marejada, sense coneixement. Després res, com sempre. I el flux normal, em dura menys dies, uns 5, abans em durava 6 o 7. I també molt més puntual que abans.
Bona nit noies!
Jo també començava a pensar sobre el tema, però ara estic més tranquil·la perquè veig que estem totes igual.
Tampoc no m'ha vingut encara, tot i que últimament em fa la impressió que tinc com unes molèsties als ovaris pre menstruació, però res de res.
També pensava que al introduir la alimentació complementària al cap d'un temps faria acte de prescència
però res de res. Tot i que la nena segueix mamant força sovint, i suposo que això l'enderrerirà..
Ja vindrà quan vulgui.
Jo també començava a pensar sobre el tema, però ara estic més tranquil·la perquè veig que estem totes igual.
Tampoc no m'ha vingut encara, tot i que últimament em fa la impressió que tinc com unes molèsties als ovaris pre menstruació, però res de res.
També pensava que al introduir la alimentació complementària al cap d'un temps faria acte de prescència
però res de res. Tot i que la nena segueix mamant força sovint, i suposo que això l'enderrerirà..Ja vindrà quan vulgui.

Doncs a mi em va venir als 3 mesos de parir i això que li donava pit exclusivament. A més erem de pont 4 dies i no me l'esperava pas (fins i tot em vaig espantar perquè em pensava que alletant no la tindria...).
Em ve puntual (com sempre), molta (com sempre) però gens dolorosa.
No puc dir el mateix de l'ovulació , que si abans era dolorosa, ara MÉS.
Em ve puntual (com sempre), molta (com sempre) però gens dolorosa.
No puc dir el mateix de l'ovulació , que si abans era dolorosa, ara MÉS.
Només ho havia de dir que patapam, de regalet de reis, la tarda del 5 em va venir la regla, ara pero ni me n'he enterat, ha estat com les de sempre, indolora i sembla que també durara el mateix uns 3 o 4 dies. En fi que hi farem
- bakallanera
- :: pantera

- Entrades: 863
- Membre des de: dt. març 03, 2009 1:50 pm
Jo vaig donar pit 2 anys 1 mes i 5 dies, i la regla no em va venir fins que el nen tenia quasi 21 mesos... Sempre ha estat bon menjador, menjava de tot i prenia poc pit, però el ginecòleg em va dir que no m'amoinés gens ni mica. Jo crec que se'm va ajuntar amb que vaig perdre bastant de pes, i fins que no vaig aconseguir pujar una mica res de res... La veritat és que no la trobava tant a faltar perquè un cop va aparèixer, la tenia una mica irregular, i cada cop que feia plans per sortir de cap de setmana, allà la tenia, com un clau. GRRRRR!!!
Sort!
Sort!
A mi tampoc em ve, i la nena te 7 mesos; però ja és el k dieu... ki la troba a faltar???

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |