bossa skip hop due o kamamito de kiwisac
bossa skip hop due o kamamito de kiwisac
Noies, tinc un dubte, la bossa que ve amb el meu cotxet no la he agafat perque no m'agrada, i tinc amigues que tenen la skip hop due i sé que va molt bé, però he estat mirant i ni ha una molt semblant i mes barata, voldria sapiguer si alguna la té, com van, si caben tupper, panyals, robeta, etc...agraïria opinions sobre les dues si les coneixeu.Gràcies
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: bossa skip hop due o kamamito de kiwisac
i la skip hop
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- nuralb
- :: lleona

- Entrades: 990
- Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
- Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes
JO TINC LA PRIMERA I LA VERITAT ES QUE M'HA DECEPCIONAT FORÇA,..LA VAM COMPRAR AL JULIOL PEL CARRET MÉS LLEUGER DE
LA NENA,..I JA SE ESTÁ DESCOSINT,..UNA AMIGA MEVA TAMBÉ LA TENIA I LI VA PASSAR EL MATEIX,...OSIGUI Q NO TORNARÉ A
COMPRAR-LA, LA VERITAT,..
LA NENA,..I JA SE ESTÁ DESCOSINT,..UNA AMIGA MEVA TAMBÉ LA TENIA I LI VA PASSAR EL MATEIX,...OSIGUI Q NO TORNARÉ A
COMPRAR-LA, LA VERITAT,..
gracies a totes, ja m'he decidit, la skip hop!!!
Ara k parleu de les bosses del cotxet..aki la pardilla de turno i novata pero amb molta ilusio... ja se k es potser de logica eh...pero k s'acostuma a portar a la bosseta kuan aneu de passeig??? tres panyalets, una muda sensera per si les moskes, tovalloletes humides... digueu digueu... k tenint en compte k ahir vaig recordar k no tenia res per tapar-la dintre del cuco ( be si mantentas k m'han regalat) pero am el fred k fara ara kuan neixi... i li vaig anar a comprar una cosa k es com un polar amb belcros molt xulo( k segur k vosaltres ja sabeu k es pero jo no havia vist en ma vida!!!) i posa les cametes i s'enrrosca i kedara tota abrigadeta... aixxxxxx kuantes coses per aprendre i k pocs dies k em keden!!!
kamamito de kiwisac
Hola!!!
Ja fa 3 mesos que em van regalar una bossa Kiwisac de color gris. La veritat que n'estic molt contenta. La puc penjar sense cap mena de problema al cotxet i m'hi cap tot el que he de dur !!. He vist la web de l'empresa http://www.kiwisac.com és una empresa catalana.
N'he regalat una de negra a una amiga i també n'esta encantada...
La setmana passada vaig veure que hi havia una model diferent i nou d'una bossa maternal plastificada de Kiwisac. Es veu molt bonica...algú l'ha comprat? que tal va?
Jo et recomano Kiwisac
Miriam
Ja fa 3 mesos que em van regalar una bossa Kiwisac de color gris. La veritat que n'estic molt contenta. La puc penjar sense cap mena de problema al cotxet i m'hi cap tot el que he de dur !!. He vist la web de l'empresa http://www.kiwisac.com és una empresa catalana.
N'he regalat una de negra a una amiga i també n'esta encantada...
La setmana passada vaig veure que hi havia una model diferent i nou d'una bossa maternal plastificada de Kiwisac. Es veu molt bonica...algú l'ha comprat? que tal va?
Jo et recomano Kiwisac
Miriam
- formiga
- :: cèrvol

- Entrades: 545
- Membre des de: dv. set. 15, 2006 10:20 am
- Ubicació: Terrassa, catalunya
A mi m'agrada el model Lisitapo de Kiwisac, algú la té? Quines opinions teniu?
Gràcies!
Gràcies!
- espurneta
- :: granota

- Entrades: 230
- Membre des de: dv. feb. 15, 2008 7:08 pm
- Ubicació: Camp de Tarragona
- Contacta:
Noies jo he tingut la lisitapo per 1r cotxet i genial.Ara amb la cadira lleugera també he repetit amb Kiwisac amb el model ANAI.
A més de ser empresa catalana, per cada bossa comprada fan una donació als orfanats de xina.
Ah! vaig tenir un petit problema (se´m va trencar una tira per penjar de la lisitapo ) i els hi vaig trucar per saber si en podia comprar una altra, me la van enviar sense cap cost.
Us ho aconsello totalment
A més de ser empresa catalana, per cada bossa comprada fan una donació als orfanats de xina.
Ah! vaig tenir un petit problema (se´m va trencar una tira per penjar de la lisitapo ) i els hi vaig trucar per saber si en podia comprar una altra, me la van enviar sense cap cost.
Us ho aconsello totalment
- formiga
- :: cèrvol

- Entrades: 545
- Membre des de: dv. set. 15, 2006 10:20 am
- Ubicació: Terrassa, catalunya
Em sembla que la Lisitapo em convenç més que la skiphop... Gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |