AGRUPACIÓ MÚTUA I CURSOS DE PREPARACIÓ AL PART
AGRUPACIÓ MÚTUA I CURSOS DE PREPARACIÓ AL PART
Hola!
Sóc d'Agrupació Mútua i em porten l'embaras en un gavinet que atén els parts a la Quirón. Ara voldria començar a mirar el tema dels cursos de preparació al part. Algú de vosaltres és d'agrupació i sap on els fan i si entren per la mútua o és un servei complementari?
Quan veu començar amb les classes? Explique, expliqueu...
Moltes gràcies noies!
Sóc d'Agrupació Mútua i em porten l'embaras en un gavinet que atén els parts a la Quirón. Ara voldria començar a mirar el tema dels cursos de preparació al part. Algú de vosaltres és d'agrupació i sap on els fan i si entren per la mútua o és un servei complementari?
Quan veu començar amb les classes? Explique, expliqueu...
Moltes gràcies noies!

Re: AGRUPACIÓ MÚTUA I CURSOS DE PREPARACIÓ AL PART
Hola,
Enhora pel teu embaras.
Jo sóc de l'agrupació i vaig fer el curs amb Llevadonas. Estan al carrer Independencia. A mi em va agradar força. Hi ha una part pràctica on només van les dones (exercicis i respiracions) i una part teòrica on també van els homes.
També fan aquestes classes a la clínica Sant Jordi, per si ets de Sant Andreu...
Si truques a l'agrupació et donen tots els llocs on els fan. I són gratuïts però necessites el paper del metge demanant-ho.
Espero haver-te ajudat.
Salutacions
Enhora pel teu embaras.
Jo sóc de l'agrupació i vaig fer el curs amb Llevadonas. Estan al carrer Independencia. A mi em va agradar força. Hi ha una part pràctica on només van les dones (exercicis i respiracions) i una part teòrica on també van els homes.
També fan aquestes classes a la clínica Sant Jordi, per si ets de Sant Andreu...
Si truques a l'agrupació et donen tots els llocs on els fan. I són gratuïts però necessites el paper del metge demanant-ho.
Espero haver-te ajudat.
Salutacions
Re: AGRUPACIÓ MÚTUA I CURSOS DE PREPARACIÓ AL PART
Moltes gràcies!
Doncs dóna la casualitat que sí que soc de Sant Andreu!
El dia 20 tinc gine i li comentaré i trucaré a Agrupació també per informar-me...
Merci guapa!
Doncs dóna la casualitat que sí que soc de Sant Andreu!
El dia 20 tinc gine i li comentaré i trucaré a Agrupació també per informar-me...Merci guapa!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |