PART A LA MATENRITAT DE BCN

Experiències i pors del moment més desitjat.

IRUA
:: lleona
Entrades: 967
Membre des de: dj. juny 26, 2008 2:56 pm

PART A LA MATENRITAT DE BCN

EntradaAutor: IRUA » dt. gen. 13, 2009 9:23 am

Hola a totes!!

Em plantejo tenir el meu fill a la Maternitat del Hospital Clínic de Barcelona. Em seria de gran ajud si les que heu parit aquí em poguessiu donar la vostra opinió o simplement si veu fer la crònica i em poguessiu possar l'enllaç...Encara estic per decidir si vull un part medicalitzat, i em penso que si trio aquesta opció a la maternitat t'ho respecten força..

Gràcies per avançat!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
coseta
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dv. juny 29, 2007 4:37 pm
Ubicació: Tarragona

Re: PART A LA MATENRITAT DE BCN

EntradaAutor: coseta » dt. gen. 13, 2009 9:53 am

Hola IRUA, jo no he parit allà però si tot va bé hi pariré cap al 12/04. Em porten l'embaràs i l'any passat em van atendre per un abort (IVE) per malformació. Tant el meu marit com jo n'estem molt i molt contents. Pensa que estic a Assistència i podria agafar l'Hospital de BCN, que ja és molt bon lloc, però noia, tal i com estaven els quiròfans, els equips i l'altíssima qualificació dels professionals que atenen allà, no m'ho vaig pensar. Per temes de feina, em passejo bastant per hospitals, i et puc dir que a nivell de protocols, procediments i formació són la pera. Són pioners en moltes àrees i és el 2on centre de Catalunya amb més parts (amb lo qual veuen molt de bo i de dolent, i la gent està molt preparada). Jo de moment només en puc parlar molt i molt bé! Això sí, pensa que és un lloc públic i hi ha immigrants, gent amb pocs recursos, i gent de tota manera. Vull dir que no és Teknon. Però si valores més la professionalitat i l'atenció mèdica al nadó i la mare, no en dubtis. Ara, no busquis sofàs de pell ni "pijadetes" vàries, perquè evidentment no n'hi ha.

Petons i que vagi tot molt bé!
Imatge
IRUA

EntradaAutor: IRUA » dt. gen. 13, 2009 11:00 am

jejjjj..Moltes gràcies COSETA!! sí si ja se com és..a mi també em van atendre a la Maternitat per un avortament aquest estiu, i malgrat les circumstàncies vam quedar contents amb el tracte, l'atenció i la profesionalitat, el que passa és que no tenia cap referència sobre algú que hi haguès parit i m'agradaria informat-me per confirmar que és aquí on vull tenir al peque...

Moltes gràcies guapa! estaré pendent de la teva crònica!! ;-)
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Vivoneta
:: girafa
Entrades: 2130
Membre des de: dt. abr. 08, 2008 12:56 pm

EntradaAutor: Vivoneta » dt. gen. 13, 2009 2:24 pm

Jo també vaig parir allà i n'estic encantada!!!! El tracte dels professionals és boníssim, les llevadores i ginecòlogues que em van atendre molt carinyoses, vaja, tot molt bé, simplement que com diu la Llunae, les habitacions podrien millorar, tot i així la meva doble era força àmplia, no se'm va fer pesat...Les privades estaven totes ocupades i ens van posar en llista d'espera però no hi vam poder anar...Ah! i les infermeres de planta també, excel·lents, et resolien tots els dubtes i em van ajudar a que la Clàudia se m'agafés al pit sense fer-me ni una clivella, de moment no he tingut ni un problema amb el pit durant l'alletament...

El meu part va ser molt llarg, pq estava de 41 setmanes i me'l van haver d'induïr amb oxitocina (la crònica està al Socpetitons 2008, la Clàudia de la Vivoneta, el 19/10), però ja us dic que en tinc molt bon record per l'atenció que em van donar en tot moment. El meu marit és metge d'aquell hospital (no de la mater sinó del gran, de provença) i ell estava molt tranquil, em deia que si la cosa anava malament pel que fos que tranquil·la que era el lloc on millor ens podrien atendre i sol·lucionar problemes, sobretot per la peque...Per sort no vam necessitar res i segurament vosaltres tampoc ho necessitareu, però estar en un lloc on ténen recursos sempre tranquil·litza por si aca...MOLTA SORT!
socpetitona
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dt. gen. 13, 2009 6:25 pm

Hola noies, jo també vaig parir a La Maternitat i també n'estic encantada!
Com a la Pupuleta, a mi també me'l van haver d'induir perquè estava de 40 setmanes i portava bessonada.
Va ser un part molt llarg, des que viag ingressar fins que van neixer van passar 28 hores! però tinc molt bon record de tothom, des de les infermeres de planta (de tots els torns) de les llevadores que em van atendre (que amb 26 hores van ser varies perquè anaven canviant els torns), dels gines, de l'anestesista, de tothom, en serio!
No he pogut encara fer la crònica del part (amb els dos peques és dificil connectar-me), però prometo fer-la aviat.
A la maternitat son molt respectuosos amb el tipus de part que vols, vam estar 28 hores precisament perquè jo volia part vaginal i ells també, els nens estaven col.locats perquè pogués ser-ho, però finalment em vaig estancar als 5cm de dilatació, els nens començaven a tenir taquicàrdia i jo estava agotada, per això va acabar amb cessària, però fins l'últim moment van fer els possibles perquè no fos així.
Tinc amics que treballen a cliniques privades, i primera, quan esperes bessons encara que estiguin en posició cefàlica ja et programen cessària, i quan indueixen un part, no esperen 28 hores per veure si et poses de part o no, a les 4-5 ja t'obren.

no se que més dir-te, qualsevol dubte o pregunta que tinguis ja saps! a més ho tinc bastant fresc, justament ahir va fer dos mesets que van neixer.
Imatge
IRUA

EntradaAutor: IRUA » dc. gen. 14, 2009 11:22 am

Moltes felicitats a totes!! ara ja no em queda dupte de que el vull tenir a la Maternitat!!! :love:

Ara dedicaré una estoneta a llegir les cròniques de les que m'heu possat la referència, que bé que em digueu que tot va anar tant i tant bé...és un descans!

Només em queda una pregunta, a totes us tocava aquest hospital o el vareu triar? a quina setmana d'embarà es tria? La llevadora ahir em va dir a la 32, però em semblava tard...i a més em va dir que moltes vegades tries un hospital i a l'hora de la veritat t'envien a un altre perq el que has triat està pler...quin mal rotllo, no? en sabeu alguna cosa..? ah!per cert, suposo que les classes pre-part es deuen fer igualment al teu cap...

Moltes gràcies a totes per les vostres opinions sou uns :***: :***: :***: :***: :***: :***: !!!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
IRUA

EntradaAutor: IRUA » dc. gen. 14, 2009 11:46 am

LLUNAE és un acronica xulíssima!! felicitats pel peke!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
IRUA

EntradaAutor: IRUA » dc. gen. 14, 2009 12:19 pm

Ja he llegit la teva crònica VIVONETA!! La Claudia és preciosa!! Enhorabona!!! >.-<:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
socpetitona
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dc. gen. 14, 2009 3:40 pm

IRUA, no et puc ajudar amb lo d'escollir hospital per parir, a mi em van portar des del principi l'embaràs allà per portar bessonada i per tant considerar-se embaràs de risc.
El curs de preparació al part el vaig fer al CAP de la meva població.
Qualsevol cosa, ja saps!
Imatge
Vivoneta
Entrades: 2130
Membre des de: dt. abr. 08, 2008 12:56 pm

EntradaAutor: Vivoneta » dc. gen. 14, 2009 8:41 pm

Irua, bona elecció!!! :ok: Jo no sé què dir-te amb això de triar l'hospital, de fet jo sóc de Terrassa o sigui que no em tocava ni por asomo, però al treballar allà el meu marit va ser com un enxufe....I el curs prepart el vaig fer al Clínic mateix (em van fer totes les visites i controls allà) i està molt i molt bé, també el vaig fer al CAP de la meva població i hi havia una diferència enoooorme, el del Clínic era molt més complet...Sort wapa!
IRUA

EntradaAutor: IRUA » dj. gen. 15, 2009 10:40 am

LLUNAE si tornes per aquí...t'he escri un privi!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
IRUA

EntradaAutor: IRUA » dv. feb. 06, 2009 12:44 pm

Algú més que hagi parit a la Maternitat???
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
abellerol
Entrades: 2
Membre des de: dv. feb. 06, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: abellerol » dv. feb. 06, 2009 1:27 pm

Hola, nosaltres hem tingut les tres criatures a la Maternitat i un avortament espontani. Ens han tractat molta gent diferent i la majoria han estat amables, agradables i professionals. Un inconvenient és que durant el part, sobretot si dura moltes hores veus passar molta gent que canvia de torn i no saps mai qui són perquè la majoria no es presenten. Per això és difícil establir una relació personal amb el personal sanitari durant el procés i això és una mica fred. Si preguntes els noms i què fan i comences una conversa és més fàcil d'establir un clima més càlid tal i com es mereix la ocasió. Una cosa bona és que respecten molt les teves preferències: part natural, amb anestèsia, etc. , fins i tot si canvies de idea durant el part.
Els tres parts han estat molt diferents. Per la primera nena, que ja té 5 anys, va ser molt llarg, vaginal amb epidoral i episotomia; el segon, un nen que té 21 mesos va ser força ràpid i totalment natural; i aquest darrer, la nena té 3 setmanes, ha estat induït per evitar riscos a la mare però molt ràpid i natural. Aquesta última vegada, com que anàvem amb temps, ens van deixar anar al quirofan amb música i llibres per passar l'estona. Fins i tot no van donar cap problema de que prenguéssim homeopatia durant el part.

Com que les habitacions són compartides (excepte les poques que hi han individuals i que solen estar ocupades) recomanem limitar molt les visites per no molestar a la companya del costat. Els primers dies sempre cal poder dormir a qualsevol hora del dia i la nit. Amb la primera filla vàrem patir una veïna amb moltes visites. Va ser molt pesat no poder tenir tranquil·litat durant el dia però amb els dos darrers fills sí que hem pogut descansar més.

Moltes felicitats per les que esteu esperant o acabeu de parir com nosaltres.
IRUA

EntradaAutor: IRUA » dt. feb. 10, 2009 10:18 am

Moltes gràcies ABELLEROL!!! La veritat és que totes les vostres respostes em tranquil.litzen...jo també vaig patir un avort espontani que també em van tractar a la maternitat, i la veritat és que també em va passar això de que anava passant molta gent que no es presentava, però la veritat és que tots eren força amables...i en aquelles circumstàncies, la veritat és que és d'agraïr..

Moltes felicitats per aqusta família nombrosa!!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
IRUA

EntradaAutor: IRUA » dt. feb. 10, 2009 11:11 am

Algú a tingut el seu fill mitjançant un part natural a la maternitat??
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
IRUA

EntradaAutor: IRUA » dc. feb. 11, 2009 3:04 pm

Hola LLUNAE!!!! quina al.legria!!!!

Doncs els primers dies marejadíssima, amb nausees, vòmits, fastics...vaja, tot!! ara un pelet millor, sembla que la cosa va a menys...avui tinc gine a veure que diu!!

Vas veure que et vaig respondre el privi??vaig fer una mica tard..quina llàstima!!

I el teu patufo????? :***:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
IRUA

EntradaAutor: IRUA » dj. març 12, 2009 7:44 pm

Algú més que hagi parit a la Maternitat...???? :miko:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
meri68
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dj. set. 03, 2009 10:51 am

Pujo el post perque el desembre pariré a la Maternitat i desitjo un part el més natural possible, dins del que es parir a un hospital... Si alguna noia pot afegir la seva experiencia en aquest hospital, em serà de molta ajuda. GRÀCIES!!
:***: :***: :***: :***:
Imatge
Kalanxoe
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 1:28 pm
Ubicació: Sants, Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Kalanxoe » dj. set. 03, 2009 4:12 pm

meri68, a mi toca en els propers dies, així que de seguida que pugui intentaré penjar algun comentari sobre com ha anat.
(Surto de comptes el 13 de setembre).
Imatge
Imatge
meri68
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dj. set. 03, 2009 4:27 pm

Gràcies! i que vagi molt be el part! Vas anar a algun curs pre-part allà mateix?
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::