Organtizar-se el dia del segon part

Experiències i pors del moment més desitjat.

Calongina
:: poltre
Entrades: 610
Membre des de: dj. juny 29, 2006 2:23 pm
Ubicació: Baix Empordà

Organtizar-se el dia del segon part

EntradaAutor: Calongina » ds. feb. 14, 2009 5:45 pm

Bé, no sabia ben bé com posar el títol perquè s'entengui el que vull preguntar.

M'agradaria saber com us ho heu muntat/us ho penseu muntar el dia del part del vostre segon fill.
O sigui, imagineu que esteu a casa, és de nit, i us poseu de part. No hi ha temps per esperar els avis si estan a 1 hora i mitja de camí, segons com estigui la cosa. Teniu un veí avisat per quedar-se amb la mainada mentre arriben els avis o tiets? Truqueu un taxi i hi aneu tots tres? Truqueu l'ambulància?
Entenc que si la família està prop de casa no és problema.Però si la família està lluny, o fins i tot si sou mares solteres o separades, com és més pràctic d'organitzar?

Fa dies que hi rumio, i no acabo de veure com veure com haurà de ser, si la cosa engega de nit. Si és de dia, i l'altre fill està a l'escola, ja és de més bon gestionar...
Calongina
lila29
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

Re: Organtizar-se el dia del segon part

EntradaAutor: lila29 » ds. feb. 14, 2009 6:15 pm

Hola! Jo encara no he tingut el segon, però en el meu cas tinc una veïna de confiança a qui li deixaria mentres arriba ma mare o la meva sogra, en el cas que no sigui a cole, llavors trucaria perquè se la quedessin una mica més fins que la anessin a buscar. Es que és complicat,oi?¿?¿
Imatge

Imatge

Imatge

Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
Carme74
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » ds. feb. 14, 2009 7:17 pm

En el meu cas, jo tinc la família aprop, però crec que en el cas de no haver-la tingut, el que hauria fet és demanar ajut a algun veí o amic que tingués proper. Jo no aixecaria el nen gran del llit per portar-lo a l'hospital, crec que encara tindria més angoixa pensant en com pugui estar.
Imatge

Imatge
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » ds. feb. 14, 2009 7:28 pm

Ei!
a mi m'interessa MOLT i MOLT aquest tema, estic a punt de trobar-me amb aquesta situacio i temo que sigui de nit.

Aviam quines experiencies expliqueu... a més no paren de dir-me que el segon va tan depressa,quina por!!!
Imatge

Imatge

Imatge
nuscka
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » ds. feb. 14, 2009 7:29 pm

jo ho tinc solucionat. Li he dit al bebe que ens hem de posar de part a les 9 del matí, així son germà ja serà a l'escola... i si és un part rapidet, que es com he quedat amb el peque, a les 5 ja haurem acabat de sobres, i aaixí el papa podra anar a buscar al gran al cole perque vingui a coneixer al germanet.

i si no és així... uf... es complicarà tot un pelet de res...
Pero ara en serio... tenim calculat que des de que surts de casa fins que entres a obstetricia poden passar una hora i mitja o dues hores ben bones, entre pitus i flautes, i durant aquest temps el gran pot estar amb el papa i jo anar fent tramits, corretges i el que calgui. i mentres els avis poden anar arribant per venir a buscar el nano... no se, deuen ser les hormones, pero jo ho veig tant facil i tant de color rosa...
veins a qui deixar el nen no en tinc... si veig que la cosa va molt ràpida, ens endurem el nen a l'hospital. De fet, l'ultima setmana he estat bastant malatona, i hi hem hagut d'anar un parell de vegades, i el nano ja hi està mig acostumat. A més el fascinen les maquines de vending! s'ho passarà pipa, alla...
ImatgeImatge
Carme74
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » ds. feb. 14, 2009 8:08 pm

Gemma25 ha escrit:Hola!!!!!!

sempre el desperta el Mauro cantant-li una cançó italiana super friki :r) :r) )

Em pica la curiositat!!! Què li canta???? :r) :r) :r) :r) :r) :r)
Imatge

Imatge
heaven25baby
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » ds. feb. 14, 2009 9:35 pm

JO ACABO DE SER MARE DE LA 1ª PERÒ PENSO QUE QUAN TINGUEM UN ALTRE (ENCARA FALTEN 3-4 ANYETS... JEJEJE) O BÉ TRUCARIA ALS MEUS PARES I QUE VINGUESSIN EN TAXI I ES QUEDESSIN A CASA O BÉ AGAFARIEM A LA NENA I LA DEIXARIEM AMB ELLS A CASA SEVA ABANS D'ANAR A LA CLÍNICA... SÓN HIPÓTESIS!!! JEJEJE ;-)
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
Calongina

EntradaAutor: Calongina » dg. feb. 15, 2009 9:09 am

Ah, la solució que més m'ha agradat és la de la Nuska: es pacta amb el nen que neixi a les 9 del matí d'un dia laborable, i que el part sigui curtet. FIRMO JA!!!
Je, je...
Calongina
carpe diem
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dg. feb. 15, 2009 9:34 am

Si fos tan fàcil...
Imatge

Imatge

Imatge
Calongina

EntradaAutor: Calongina » dg. feb. 15, 2009 9:50 am

De moment, penso que si arriba el cas que em poso de part a la nit i és urgent anar cap a l'hospital, s'agafa el germà gran, un carro perquè hi pugui dormir si té són, i cap a Urgències falta gent. De camí, es truquen els avis perquè vagin venint a recollir-la, i apa. Un cop allà, jo entro a la sala de parts, suposo que sense l'acompanyant, que de moment estaria cuidant la gran. Tampoc no passa res d'estar una hora dilatant sola. A mi no em faria res, vaja.

L'opció del veí/veïna, tampoc la descarto. Es pot avisar quan creus que arriba el moment, i es queda amb l'altre fill mentre la mare i l'acompanyant van cap a l'hospital. M'agrada el fet de no haver d'atabalar el petit anant amunt i avall.

Si la cosa m'agafa estant sola del tot, o sola amb la meva filla, i sembla urgent, jo truco que m'enviïn una ambulància.
Calongina l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 15, 2009 9:54 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Calongina
mireiafor
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dg. feb. 15, 2009 9:50 am

Hola noies, jo tenia una angoixa molt gran amb aquest tema però al final va ser millor impossible, perquè em vaig posar de part quan ja havíem banyat la nena i mentre li donàvem el sopar trucàvem els avis perquè es preparessin, la vam deixar a casa seva i cap a l'hospital.

Bé, trobo que el que és més pràctic és tenir un plà per cada possibilitat: si el nen està al cole o la guarde, si és de nit, etc. La família, els amics i els veïns acostumen a col.laborar molt... Entenc que és més fàcil dir-ho que fer-ho, però intenteu no angoixar-vos i pensar en positiu segons el "mètode nurietil" no sé si encara corre per aqúí, però a mi els seus consells em van donar resultat!!! >.-<:
Imatge

Imatge
mireiafor
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dg. feb. 15, 2009 9:51 am

Ostres, quin greu feia molt de temps que no em connectava i no es veuen bé els tickers!!! Sabeu què he de fer per arreglar-ho??
Imatge

Imatge
Ne_us
Entrades: 1936
Membre des de: dc. jul. 30, 2008 10:07 am

EntradaAutor: Ne_us » dg. feb. 15, 2009 12:10 pm

Hola noies!

jo tambè hi penso amb aquest tema, i a mès que el meu home fa turnos, i hi penso que igual m'agafa esta tot sola amb el nen.

Jo he pensat que quan s'acoste el moment els dies que el meu home tingue turno de nit, ens enanirem a dormir el mu fill i jo al de muns pares. I si s'adelanta, i estem a casa, trucaria als meus pares, i suposo que la meva mare es quedaria amb el nen i jo marxaria amb el meu pare. No se com meu fare, i a mès, no el tindre al meu poble, ens en tenim d'anar al poble del costat. Trucar a l'ambulància suposo que no, perque tenin als meus pares i 3 germanes, si arribo a trucar a l'ambulancia per a que em porte, la familia se'm menjaria :-D .
Anire llegint a veure que feu amb els peques aquest dia.
Imatge
Imatge
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dg. feb. 15, 2009 4:53 pm

Hola!
Jo hi penso molt amb aquest tema.
Tenim una nena però pensem anar a buscar el segon cap a l'any que be.
El primer part em va anar molt ràpid, em va començar de nit però les contraccions no em feien un mal exagerat i vaig arribar a l'hospital de matinada dilatada de 6 cm i ja em van avisar els metges que pel segon que no m'hi encantés massa que encara el podria tenir al cotxe.
Tinc la sort ( o la desgràcia, segons es miri) que els meus sogres viuen a 5 minuts de casa caminant, així que la solució seria clara. Amb un cop de telèfon ja els tindria a casa per guardar la nena. A més, el meu home treballa a 150 km de casa i no hi és en tot el dia a casa: que faig si m'apreta quan no hi és?

Uf, quin mal de cap. Lo millor és el que dieu: fer un pacte amb el bitxo.
Molta sort!
nuscka

EntradaAutor: nuscka » dg. feb. 15, 2009 5:06 pm

ostres nenes, acabo de caure del meu nuvolet de color rosa... resulta que en nuscko ha d'anar a fer una conferencia a Tarragona el dia depres de sortir de comptes... i en té una altre a Vic una setmana més tard. Que us hi jugueu que em poso de part en plena conferència, amb ell amb el movil apagat, i jo sola a casa amb el nano? aiaiaiaiai... Calongina! aixó passa per treure aquests temes tan peliaguts! amb ho feliç que era jo en el meu nuvolet...
ImatgeImatge
Calongina

EntradaAutor: Calongina » dg. feb. 15, 2009 8:10 pm

Nucska, si em necessites, ja vindré jo, mentre el Nuscko xerra. No sé si estem gaire a prop, però per una col·lega socpetitona, el que convingui!
Calongina
nuscka

EntradaAutor: nuscka » dl. feb. 16, 2009 8:11 am

jo tinc tres boses fetes... la meva, la del bebe, i la de son germà... tot i que la intenciò és que en nuscko vagi a dormir cada dia a casa amb el nen, i que el nen vegi els minims canvis posibles, li hem fet una boseta amb un parell de mudes, l'oset, llapissos de colors i muntanyes de gomets...
calongina , gràcies per l'oferiment, pero no estem precisament a la vora... jo visc al Maresme!

A males ja farem ciber-teràpia, i em traquilitzareu via forum...
ImatgeImatge
Ingrid
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dv. ago. 15, 2008 4:54 pm

EntradaAutor: Ingrid » dl. feb. 23, 2009 3:32 pm

[quote="nuscka"]jo ho tinc solucionat. Li he dit al bebe que ens hem de posar de part a les 9 del matí, així son germà ja serà a l'escola... i si és un part rapidet, que es com he quedat amb el peque, a les 5 ja haurem acabat de sobres, i aaixí el papa podra anar a buscar al gran al cole perque vingui a coneixer al germanet.

Que bo !!!! Jo en tinc un de 2 anys i mig, i ara, al març (dia 13) espero el segon, en Lluc. La veritat és que jo ja li he explicat a en Xevi que anirà uns dies a casa dels avis. Allà ja hi té un llitet! I la teoria li ha anat molt bé ! Un dia d'aquests farem la maleteta junts, i malgrat em penso que la pràctica no serà tan de color de rosa, la teroria ja la tenim aprovadíssima !! I a la maleta que faré amb ell hi posaré jocs, colossos (molt colors en el seu idioma), gomets, algun lacasito,... i ell n'està tant dels avis... Espero que tot vagi molt bé !!
Ànims i petonets!!!
MA_GEM
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dl. ago. 18, 2008 12:51 pm
Ubicació: Vallirana (Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: MA_GEM » dt. feb. 24, 2009 10:47 pm

nuscka ha escrit:ostres nenes, acabo de caure del meu nuvolet de color rosa... resulta que en nuscko ha d'anar a fer una conferencia a Tarragona el dia depres de sortir de comptes... i en té una altre a Vic una setmana més tard. Que us hi jugueu que em poso de part en plena conferència, amb ell amb el movil apagat, i jo sola a casa amb el nano? aiaiaiaiai... Calongina! aixó passa per treure aquests temes tan peliaguts! amb ho feliç que era jo en el meu nuvolet...

Has de quedar amb el teu marit que algú del voltant li gestioni el mobil per si tu el necessites ;-)
Imatge

Imatge

Imatge
MA_GEM
Entrades: 196
Membre des de: dl. ago. 18, 2008 12:51 pm
Ubicació: Vallirana (Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: MA_GEM » dt. feb. 24, 2009 10:56 pm

Jo també espero el segon, els meus pares els tinc a 25 minuts, si es de nit i no hi ha caravana. Fa un temps vaig haver de marxar amb ambulancia amb un colic de ronyo, estava a casa amb el nen i el meu marit a punt de sortir per la porta per anar a treballar. Total que vaig trucar al meu pare, a la ambulancia i el meu marit a la feina per dir que es retrasaria una mitja hora. La ambulancia i el meu pare van arribar junts, total jo cap a l'hospital i el peque cap a casa els avis.

Ho vaig veure mes complicat durant l'hora i mitja que vaig dubtar si trucar al meu pare, si anar jo amb el nen al hospital en ambulancia i que el recollisin allà que realment quan vaig veure que ja no podia més, vaig teniur clarissim que fer. Aixo si, quan el magemo vagi de nits la següent vegada, ara estic de 33 setmanes, vaig a casa els meus pares per a evitar histories.

Saludos i bona nit
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::