QUIRÓN - ALGÚ EM DIU LA SEVA OPINIÓ?
Re: QUIRÓN - ALGÚ EM DIU LA SEVA OPINIÓ?
Hola Totxo,
Jo crec que és el millor lloc on el vaig poder tenir. La meva experiència va ser 100% positiva. Recomano a tothom aquesta clínica. Ni cesària, ni Espisio, poca epidural perquè tingués mes força i així evitar el tall. També vaig poder pujar en braços al meu petitó fins a l'habitació. El mateix dia estava més fresca que una rosa. En dos dies estava a caseta (em van deixar triar). La meva recuperació físicament va ser rapidíssima.
Hi ha un post que parla de la Quirón: viewtopic.php?f=12&t=7756. Em sembla que tots els comentaris son molt bons.
De tota manera si tens alguna consulta, no dubtis en preguntar-me estaré encantada en contestar-te. Jo de tu estaria molt tranquila de veritat
Jo crec que és el millor lloc on el vaig poder tenir. La meva experiència va ser 100% positiva. Recomano a tothom aquesta clínica. Ni cesària, ni Espisio, poca epidural perquè tingués mes força i així evitar el tall. També vaig poder pujar en braços al meu petitó fins a l'habitació. El mateix dia estava més fresca que una rosa. En dos dies estava a caseta (em van deixar triar). La meva recuperació físicament va ser rapidíssima.
Hi ha un post que parla de la Quirón: viewtopic.php?f=12&t=7756. Em sembla que tots els comentaris son molt bons.
De tota manera si tens alguna consulta, no dubtis en preguntar-me estaré encantada en contestar-te. Jo de tu estaria molt tranquila de veritat
N23, gràcies per la informació! A mi també em porten a la Quirón i encara no he preguntat res -no sé si per excés de prudència- de com van les coses allà. A la propera visita, després que em facin la morfològica, pensava entrar en el tema i exposar quines són les meves prioritats.
Com més va, i més m'informo i llegeixo sobre e tema, més clar tinc que m'agradaria molt que tot fos el màxim de natural possible i llegir el teu comentari m'ha animat molt. Veig que van tenir molta cura amb el teu part i que n'estàs molt contenta.
Repeteixo, mil gràcies per la teva informació.
Un petó!
Com més va, i més m'informo i llegeixo sobre e tema, més clar tinc que m'agradaria molt que tot fos el màxim de natural possible i llegir el teu comentari m'ha animat molt. Veig que van tenir molta cura amb el teu part i que n'estàs molt contenta.
Un petó!
r2d2 ha escrit:N23, gràcies per la informació! A mi també em porten a la Quirón i encara no he preguntat res -no sé si per excés de prudència- de com van les coses allà. A la propera visita, després que em facin la morfològica, pensava entrar en el tema i exposar quines són les meves prioritats.
Un petó!
Tot i que me'l van induir perquè sóc hipertensa i no ens la vam voler jugar, tot va ser molt natural (excepte el trencament d'aigües clar, però no és res...) fins i tot em van donar homeopatia per dilatar. No sé si va ser la homeopatia o què (no n'havia fet servir mai) però vaig dilatar en un moment.
La llevadora que em va atendre el part em va comentar que a Alemanya es fa servir mes homeopatia que Epidural. Si és que estem una mica atrassadets en aquest país....
En aquest post viewtopic.php?f=12&t=9652 explico una mica més amb pels i senyals com va anar.
A mi em va anar molt molt bé. Si que t'he de dir, que anava molt mentalitzada i que em vaig posar 100% en mans de la llevadora.
Lògicament em va donar tota la confiança del món i això que no l'havia vist mai.
També t'he de dir que confio molt amb el meu ginecòleg i sabia que si em recomanava aquesta clínica era perquè era 100% recomanable (ell en recomanava 2 mes i entre els tres, ginecòleg el meu marit i jo, vam triar aquesta) i que si aquesta era la llevadora amb la que treballa també, per tant no estava gens nerviosa . Ademés té UCI de neonats, que és molt important.
Hola,
Jo estic molt contenta amb la Quiron. De fet si em torno a quedar tornaré anar a la Quiron.
Pero haig de dir una cosa, aixó de la episio i cesaria depen de cada persona suposo, a mi en van fer episio, suposo que ja al final, la nena va neixer casi amb 4 kg.
I la epidural suposo que depen de tu. perque si que et preguntan si esta bé o no. Jo per exemple un costat no el tenia adormit del tot i vaig demanar que em posessin més epidural.
Ara li donc un 10, m'han tractat molt bé amb tots els problemes que he tingut; amenaça de part prematur, contraccions amb 5 mesos, ....
Espero que us dongui anims per continuar en la Quiron.
Jo estic molt contenta amb la Quiron. De fet si em torno a quedar tornaré anar a la Quiron.
Pero haig de dir una cosa, aixó de la episio i cesaria depen de cada persona suposo, a mi en van fer episio, suposo que ja al final, la nena va neixer casi amb 4 kg.
I la epidural suposo que depen de tu. perque si que et preguntan si esta bé o no. Jo per exemple un costat no el tenia adormit del tot i vaig demanar que em posessin més epidural.
Ara li donc un 10, m'han tractat molt bé amb tots els problemes que he tingut; amenaça de part prematur, contraccions amb 5 mesos, ....
Espero que us dongui anims per continuar en la Quiron.
Estic d'acord amb la Minerva, però crec que el que és important és que si es evitable una cesària una epìsio etc, ho evitin. De fet, per ells és mes fàcil fer un tallet que no pas sense. Tanmateix amb un nadó de 4 Kg, ha de ser molt complicat no fer una episiotomia. Moltes clíniques, i més les privades, tenen fama d'intervencionistes i de fet aquest era el missatge que volia fer arribar; que en el meu cas a la Quirón no va ser així, ni molt menys.
Ara us dic una cosa, jo arribat el cas no me la juraria i de la mateixa manera que em van practicar una inducció,no tindria cap problema en fer-me una cesària. És mes, jo d'Epidural en volia a litres però em vaig deixar aconsellar per la llevadora i va ser el millor que vaig poder fer. És a dir el que és inevitable ho és, i no val la pena jugar-se-la per res.
Ara us dic una cosa, jo arribat el cas no me la juraria i de la mateixa manera que em van practicar una inducció,no tindria cap problema en fer-me una cesària. És mes, jo d'Epidural en volia a litres però em vaig deixar aconsellar per la llevadora i va ser el millor que vaig poder fer. És a dir el que és inevitable ho és, i no val la pena jugar-se-la per res.
N23 ha escrit:Estic d'acord amb la Minerva, però crec que el que és important és que si es evitable una cesària una epìsio etc, ho evitin. De fet, per ells és mes fàcil fer un tallet que no pas sense. Tanmateix amb un nadó de 4 Kg, ha de ser molt complicat no fer una episiotomia. Moltes clíniques, i més les privades, tenen fama d'intervencionistes i de fet aquest era el missatge que volia fer arribar; que en el meu cas a la Quirón no va ser així, ni molt menys.
Quin ginecòleg et portava? A mi em porta una ginecòloga de l'equip del Dr. Cabero, la Dra. Barrionuevo, i, tot i que és una mica eixuta, em tracta força bé. El dia 5 de març tinc la morfològica i el 13, quan ella em visita, li comentaré tot això ... a veure què em diu. Sinó haurem de buscar alternatives.
Ah, i això de l'homeopatia m'ha encantat! En sóc una ferma defensora!
Ostres, aquest post és una mina!

r2d2,
A mi em portava el Dr. Torres i Pons que no està a la Clínica, té consulta privada, i ell mateix m'ha parlat molt bé del Dr Cabero. De fet jo cumplia al Setembre, tenia l'agost de per mig, i al juliol ja tenia contraccions, estava dilatada i a sobre sóc hipertensa, és adir que tenia tots els números per parir abans d'hora, i el meu gine que marxava de vacances amb tot el seu equip, em va derivar al Dr. Cabero qui estava al cas del meu cas per si sorgia cap imprevist. Jo crec que son grans professionals i que si el meu ginecòleg, amb qui pariria amb els ulls tancats, em va adreçar a ell, és que és molt bò.
En quant al que em dius de la teva ginecòloga que és eixuta, jo penso, i he arribat a la conclusió que al metge no hi vaig a fer amics. I em passa amb el meu ginecòleg (que quan ho vol és també eixut, encara que no sempre, però em renya molt...), amb el pediatra del meu fill etc, però pensa que has de confiar amb ell/a , que li confies el mes preuat que tens...jo, si no hi hagués confiat, hagués anat a un altre lloc.
En quant a la homeopatia, a mi em sembla que això depèn de la llevadora que et toca ja que la homeopatia me la va donar ella. Pensa que el ginecòleg arriba al final de tot el procés, quan ja has dilatat moltíssim, ja tens l'epidural posada. Fins llavors tota la feina l'has fet amb la llevadora. Em sembla que el meu ginecòleg ni sap que van usar homeopatia, fixa't
Jo crec que els ginecòlegs dosifiquen molt la informació que ens dónen perquè és molta, el que passa és que ens fa ràbia, perquè voldríem tenir-la tota, per tenir tot l'embaraç controlat (encara que és impossible això costa una carrera i experiència, però som així les dones...). A mi em passava i el meu marit em deia : ho arribo a saber i em faig ginecòleg!!! i després de parir jo li deia: ginecòleg no , hauries pogut ser pediatra!!.
A mi em portava el Dr. Torres i Pons que no està a la Clínica, té consulta privada, i ell mateix m'ha parlat molt bé del Dr Cabero. De fet jo cumplia al Setembre, tenia l'agost de per mig, i al juliol ja tenia contraccions, estava dilatada i a sobre sóc hipertensa, és adir que tenia tots els números per parir abans d'hora, i el meu gine que marxava de vacances amb tot el seu equip, em va derivar al Dr. Cabero qui estava al cas del meu cas per si sorgia cap imprevist. Jo crec que son grans professionals i que si el meu ginecòleg, amb qui pariria amb els ulls tancats, em va adreçar a ell, és que és molt bò.
En quant al que em dius de la teva ginecòloga que és eixuta, jo penso, i he arribat a la conclusió que al metge no hi vaig a fer amics. I em passa amb el meu ginecòleg (que quan ho vol és també eixut, encara que no sempre, però em renya molt...), amb el pediatra del meu fill etc, però pensa que has de confiar amb ell/a , que li confies el mes preuat que tens...jo, si no hi hagués confiat, hagués anat a un altre lloc.
En quant a la homeopatia, a mi em sembla que això depèn de la llevadora que et toca ja que la homeopatia me la va donar ella. Pensa que el ginecòleg arriba al final de tot el procés, quan ja has dilatat moltíssim, ja tens l'epidural posada. Fins llavors tota la feina l'has fet amb la llevadora. Em sembla que el meu ginecòleg ni sap que van usar homeopatia, fixa't
Jo crec que els ginecòlegs dosifiquen molt la informació que ens dónen perquè és molta, el que passa és que ens fa ràbia, perquè voldríem tenir-la tota, per tenir tot l'embaraç controlat (encara que és impossible això costa una carrera i experiència, però som així les dones...). A mi em passava i el meu marit em deia : ho arribo a saber i em faig ginecòleg!!! i després de parir jo li deia: ginecòleg no , hauries pogut ser pediatra!!.
Hola noies!
ei, N23, que bé que expliquis tota la teva experiència amb el ginecòleg i amb la Quiron. Quanta raó tens quan dius que les dones ho voldríem saber TOT! jajajaa Jo no estic embarassada i ompliria el ginecòleg amb mil preguntes a cada revisió! jajajaa Però la prudència em fa callar. Ja arribarà el moment de preguntar coses!
Això de triar la clínica pel part, encara em queda moooolt lluny, però no puc negar que a vegades se'm passa pel cap i vaig llegint per aquí...jeje (el que dèiem de voler estar informades...), i sempre penso que si hagués de decidir-me ara, seria la Quiron o la Teknon. De la Teknon m'atrau el tema de poder parir a l'aigua, i de la Quiron, les bones crítiques que he llegit. De fet, fa un temps ja vaig obrir un post que es deia Teknon o Quiron.... Quan arribi el moment, poden haver canviat les coses, però mira, així estic ocupada! jajaaja
M'has fet riure amb això de que volies l'epidural a litres!!! jajaja Jo també!!!!!!! però és ben veritat que ho deixes tot en mans de professionals i hi has de confiar. Si arribat el moment ha de ser una cosa o una altra, confiaré en el ginecòleg al 100%. És importantíssim confiar en el ginecòleg i en aquest sentit em sento tranquil·la.
Per cert, quina llevadora et va atendre? Ell sempre treballa amb la mateixa? i quines altres clíniques et va recomanar?
Bé, ja veieu que m'agrada anar entrant en el tema, tot i no estar encara
....., "el saber no ocupa lugar" jajajaja
ei, N23, que bé que expliquis tota la teva experiència amb el ginecòleg i amb la Quiron. Quanta raó tens quan dius que les dones ho voldríem saber TOT! jajajaa Jo no estic embarassada i ompliria el ginecòleg amb mil preguntes a cada revisió! jajajaa Però la prudència em fa callar. Ja arribarà el moment de preguntar coses!
Això de triar la clínica pel part, encara em queda moooolt lluny, però no puc negar que a vegades se'm passa pel cap i vaig llegint per aquí...jeje (el que dèiem de voler estar informades...), i sempre penso que si hagués de decidir-me ara, seria la Quiron o la Teknon. De la Teknon m'atrau el tema de poder parir a l'aigua, i de la Quiron, les bones crítiques que he llegit. De fet, fa un temps ja vaig obrir un post que es deia Teknon o Quiron.... Quan arribi el moment, poden haver canviat les coses, però mira, així estic ocupada! jajaaja
M'has fet riure amb això de que volies l'epidural a litres!!! jajaja Jo també!!!!!!! però és ben veritat que ho deixes tot en mans de professionals i hi has de confiar. Si arribat el moment ha de ser una cosa o una altra, confiaré en el ginecòleg al 100%. És importantíssim confiar en el ginecòleg i en aquest sentit em sento tranquil·la.
Per cert, quina llevadora et va atendre? Ell sempre treballa amb la mateixa? i quines altres clíniques et va recomanar?
Bé, ja veieu que m'agrada anar entrant en el tema, tot i no estar encara
....., "el saber no ocupa lugar" jajajajaRe: QUIRÓN - ALGÚ EM DIU LA SEVA OPINIÓ?
Hola Musica quant de temps guapa!
El Dr Torres treballava llavors (de vegades fan canvis) amb l'Hospital General de Catalunya, la Quirón i la Teknon. Estàvem entre la Teknon i la Quirón, però ens va fer decidir per aquesta última, que la Teknon només té un ginecòleg d'urgència (o això ens va dir) i si no recordo malament que no te UCI de neomats (ara d'això no n'estic gaire segura, em sabria greu equivocar-me).
La llevadora es deia Marta, i jo diria que en té més d'una perquè aquesta noia no hi era tots els dies, segons ens va confirmar. Si mai he de tornar a parir, segur que demanaré per ella.
Me n'alegro de tornar a saber de tu, i ja ens avisaràs quan arribi el moment
.
El Dr Torres treballava llavors (de vegades fan canvis) amb l'Hospital General de Catalunya, la Quirón i la Teknon. Estàvem entre la Teknon i la Quirón, però ens va fer decidir per aquesta última, que la Teknon només té un ginecòleg d'urgència (o això ens va dir) i si no recordo malament que no te UCI de neomats (ara d'això no n'estic gaire segura, em sabria greu equivocar-me).
La llevadora es deia Marta, i jo diria que en té més d'una perquè aquesta noia no hi era tots els dies, segons ens va confirmar. Si mai he de tornar a parir, segur que demanaré per ella.
Me n'alegro de tornar a saber de tu, i ja ens avisaràs quan arribi el moment
.- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
JO VAIG TENIR LA MEVA FILLA EL PASSAT MES DE NOVEMBRE A LA QUIRÓN. A MI HEM PORTA EL DR. GUILLEM CABERO I MAI HEM CANSARÉ DE DIR-HO... ÉS UN SOLETE!!! ESTIC ENCANTADÍSSIMA!!! 
N23, hola! gràcies per la info! Em va molt bé que estiguis per aquí! Sí que llegeixo els missatges i experiències de les demés foreres, però el fet de tenir el mateix ginecòleg fa que estigui més atenta al que escrius tu. Quan llegeixo que estaves tan segura de posar-te a les seves mans, també penso que he triat molt bé. La veritat és que em va transmetre molta professionalitat i vaig sortir pensant que és el ginecòleg amb qui millor m'he sentit, més tranquil·la, més còmode.
No dubtis que quan estigui
t'ho faré saber! i tant que sí!!!!!!
r2d2, jo també tenia una ginecòloga molt eixuta.... De fet, totes les que he tingut eren així, i ja pensava que era normal. De totes maneres, amb la última ginecòloga amb la que anava, hi vaig anar 3 anys. L'última revisió que em va fer, em van cancel·lar la visita 2 vegades i em trucaven el mateix dia, mitja hora abans, per anul·lar-la, perquè havia tingut un part d'urgència... I dius, és normal que si fa parts no pugui estar sempre disponible i per això seguia amb ella. Però precisament feia visites només pels matins i es reservava les tardes per si tenia parts (cosa que encara no he entès gaire..., perquè els parts venen quan venen, no?). Total, que se'm va ficar a la ceba buscar un ginecòleg que visités per les tardes perquè si m'ho anul·laven almenys no faria anar malament a la feina... i perquè quan estigui
el meu marit pugui venir sempre a totes les visites. I així, buscant buscant, vaig anar a parar al Dr. Torres i Pons. Anava amb nervis, com sempre, però era un divendres per la tarda (genial!!!). Ell també és una mica eixut (hi ha poc metges que no ho siguin), però hi ha grans diferències amb la meva ex-gine: es va prendre tot el temps del món per fer-me la revisió. Mentre em visitava només estava per mi ( amb la ex-gine, mentre la infermera em preparava, la doctora feia la primera part de la visita a la pacient següent), la professionalitat, el tracte, etc...
És a dir, que l'important és que miris si la teva doctora, a part de ser eixuta, té altres virtuts o avantatges. És a dir, si tot el demés compensa que sigui eixuta. Totalment d'acord amb la N23 quan diu que al metge no hi anem a fer amics, però també crec que és important que tot i que sigui eixut, et transmeti seguretat, confiança, professionalitat, etc...perquè ho deixem tot a les seves mans, a cegues.
No dubtis que quan estigui
t'ho faré saber! i tant que sí!!!!!!r2d2, jo també tenia una ginecòloga molt eixuta.... De fet, totes les que he tingut eren així, i ja pensava que era normal. De totes maneres, amb la última ginecòloga amb la que anava, hi vaig anar 3 anys. L'última revisió que em va fer, em van cancel·lar la visita 2 vegades i em trucaven el mateix dia, mitja hora abans, per anul·lar-la, perquè havia tingut un part d'urgència... I dius, és normal que si fa parts no pugui estar sempre disponible i per això seguia amb ella. Però precisament feia visites només pels matins i es reservava les tardes per si tenia parts (cosa que encara no he entès gaire..., perquè els parts venen quan venen, no?). Total, que se'm va ficar a la ceba buscar un ginecòleg que visités per les tardes perquè si m'ho anul·laven almenys no faria anar malament a la feina... i perquè quan estigui
el meu marit pugui venir sempre a totes les visites. I així, buscant buscant, vaig anar a parar al Dr. Torres i Pons. Anava amb nervis, com sempre, però era un divendres per la tarda (genial!!!). Ell també és una mica eixut (hi ha poc metges que no ho siguin), però hi ha grans diferències amb la meva ex-gine: es va prendre tot el temps del món per fer-me la revisió. Mentre em visitava només estava per mi ( amb la ex-gine, mentre la infermera em preparava, la doctora feia la primera part de la visita a la pacient següent), la professionalitat, el tracte, etc... És a dir, que l'important és que miris si la teva doctora, a part de ser eixuta, té altres virtuts o avantatges. És a dir, si tot el demés compensa que sigui eixuta. Totalment d'acord amb la N23 quan diu que al metge no hi anem a fer amics, però també crec que és important que tot i que sigui eixut, et transmeti seguretat, confiança, professionalitat, etc...perquè ho deixem tot a les seves mans, a cegues.
- marta sfdc
- :: granota

- Entrades: 225
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 10:28 am
- Contacta:
Hola noies!
Jo porto to l'embaraç visitant-me la quiron i la veritat que un 10! El part el tindré allà sense cap mena de dubte. He setnit a parlar molt be la gent en quant a experiencies allà.

Jo porto to l'embaraç visitant-me la quiron i la veritat que un 10! El part el tindré allà sense cap mena de dubte. He setnit a parlar molt be la gent en quant a experiencies allà.

Hola guapes!
N23 i MUSICA, a mi també em porta el Dr Torres Pons!!! Jo em visito amb ell a Mataró, si que és una mica eixut però m'agrada fer-lo riure de tant en tant...
Volia preguntar-vos una coseta: la llevadora (la Carme) em va dir que ell normalment assisteix els parts d'entre setmana, però els altres els porta el seu equip, sabeu quin és? Perquè N23, tu dius que et va delegar al Dr Cabero però potser perquè era l'únic que no estava de vacances...
I les llevadores amb qui treballa a la Quiron, són sempre diferents?? M'apunto la Marta, veig que has quedat molt satisfeta! M'encantaria que també utilitzessin homeopatia amb mi...
També tinc un dubte: a mi hi ha algunes coses del part que m'agradaria, sabeu si posen el bebè al pit tan aviat com neix? Sabeu si podria utilitzar un mirall per veure el meu part? Vosaltres vau portar la pilota per ajudar a dilatar? L'altre dia vaig trucar a la Quiron per si en tenien ells, i em van dir que no i que només la podia portar segons el ginecòleg que em porti ja que n'hi ha que són partidaris i altres no, i al dir-li que em portava el Dr Torres Pons em van dir que creien que ell no n'era...
Ai, quants dubtes! Perdoneu, eh? Es que ja m'ho veig a sobre...
N23 i MUSICA, a mi també em porta el Dr Torres Pons!!! Jo em visito amb ell a Mataró, si que és una mica eixut però m'agrada fer-lo riure de tant en tant...
Volia preguntar-vos una coseta: la llevadora (la Carme) em va dir que ell normalment assisteix els parts d'entre setmana, però els altres els porta el seu equip, sabeu quin és? Perquè N23, tu dius que et va delegar al Dr Cabero però potser perquè era l'únic que no estava de vacances...
I les llevadores amb qui treballa a la Quiron, són sempre diferents?? M'apunto la Marta, veig que has quedat molt satisfeta! M'encantaria que també utilitzessin homeopatia amb mi...També tinc un dubte: a mi hi ha algunes coses del part que m'agradaria, sabeu si posen el bebè al pit tan aviat com neix? Sabeu si podria utilitzar un mirall per veure el meu part? Vosaltres vau portar la pilota per ajudar a dilatar? L'altre dia vaig trucar a la Quiron per si en tenien ells, i em van dir que no i que només la podia portar segons el ginecòleg que em porti ja que n'hi ha que són partidaris i altres no, i al dir-li que em portava el Dr Torres Pons em van dir que creien que ell no n'era...
Atrami ha escrit:Hola guapes!
N23 i MUSICA, a mi també em porta el Dr Torres Pons!!! Jo em visito amb ell a Mataró, si que és una mica eixut però m'agrada fer-lo riure de tant en tant...![]()
Volia preguntar-vos una coseta: la llevadora (la Carme) em va dir que ell normalment assisteix els parts d'entre setmana, però els altres els porta el seu equip, sabeu quin és? Perquè N23, tu dius que et va delegar al Dr Cabero però potser perquè era l'únic que no estava de vacances...I les llevadores amb qui treballa a la Quiron, són sempre diferents?? M'apunto la Marta, veig que has quedat molt satisfeta! M'encantaria que també utilitzessin homeopatia amb mi...
També tinc un dubte: a mi hi ha algunes coses del part que m'agradaria, sabeu si posen el bebè al pit tan aviat com neix? Sabeu si podria utilitzar un mirall per veure el meu part? Vosaltres vau portar la pilota per ajudar a dilatar? L'altre dia vaig trucar a la Quiron per si en tenien ells, i em van dir que no i que només la podia portar segons el ginecòleg que em porti ja que n'hi ha que són partidaris i altres no, i al dir-li que em portava el Dr Torres Pons em van dir que creien que ell no n'era...
Si Atrami, jo també disfruto fent-lo riure de tant el tant. Bé la Carme, segons jo tinc entès , no és llevadora. A mi em va delegar el Dr Cabero, que és col.lega seu, no sé si és del seu equip, perquè hi havia risc de part prematur i teniem el mes d'agost pel mig. Per res mes.
No sé quin és el seu equip i si hi ha més llevadores però entenc que si. Home, jo si he de tornar a parir, intentaré que m'atengui la Marta, però si no és així estaré molt tranquila. Tal i com son el Dr Torres i la Carme,. segur que les persones del seu equip son grans professionals. N'estic seguríssima.
A mi em van posar al bebè al pit al cap d'uns 10 minuts de néixer (aproximadament, allà dins perds una mica la noció del temps) .Primer van fer-li el primer cop d'ull. En quant a la pilota, jo no en vaig fer servir, però vaig dilatar rapidíssimament, encara que a la sala de dilatació, una pilota de les que comentes no hi cap. Això suposo que depèn també mes de la llevadora que del ginecòleg.
A la sala de parts no hi havia mirall. Tu no veuràs res, però la teva parella ho veurà desde primera línea. Vamos, que a aquestes alçades no tinc cap secret per ell!!!!! Per quan l'esperes Atrami?
M'encanta llegir la teva experiència N23! Tant de bo el meu part s'assemblés una mica al teu!
Jo l'espero pel 17 d'Abril, però a la última eco que em va fer (la doppler), em va dir que venia moooolt gran, i que segurament o naixia amb més de 4kg o potser s'adelantava... el dilluns tinc les corretges i el cultiu.
Si, la Carme ja em va dir que ella no assistia als parts ni estava per allà, però ella és llevadora, oi? Vaja, jo tenia entès això...
El divendres que ve tinc visita amb el Dr Torres, així que li preguntaré lo de la pilota, però si dius que a la sala de dilatació no hi cap, suposo que em dirà que no... és una habitació molt petita?? Perquè quan arribes a l'hospital et posen directament a aquesta sala o vas primer a l'habitació?
Jo l'espero pel 17 d'Abril, però a la última eco que em va fer (la doppler), em va dir que venia moooolt gran, i que segurament o naixia amb més de 4kg o potser s'adelantava... el dilluns tinc les corretges i el cultiu.
Si, la Carme ja em va dir que ella no assistia als parts ni estava per allà, però ella és llevadora, oi? Vaja, jo tenia entès això...
El divendres que ve tinc visita amb el Dr Torres, així que li preguntaré lo de la pilota, però si dius que a la sala de dilatació no hi cap, suposo que em dirà que no... és una habitació molt petita?? Perquè quan arribes a l'hospital et posen directament a aquesta sala o vas primer a l'habitació?Re: QUIRÓN - ALGÚ EM DIU LA SEVA OPINIÓ?
Hola Atrami!
Ei, quina gràcia m'ha fet llegir que també vas amb el Dr. Torres! La primera vegada que vaig sentir parlar d'ell va ser llegint a la N23 en un post que parlava de ginecòlegs de MAtaró. Jo estava contenta amb la meva doctora, però aquest any m'he fet la revisió amb ell per provar, perquè volia que visités per la tarda, i em va agradar molt. N'estic molt contenta de moment i seguiré amb ell. Fa 2 divendres hi vaig anar i també un dia del mes de gener...Potser vam coincidir i tot perquè jo també em visito a Mataró! Així que et toca pel 17 d'abril aproximadament... ja no crec que coincidim allà doncs, però estaré pendent de tu en aquest fòrum! Espero que et vagi tot molt bé!!! Aviat ja tindràs el teu petit (o petita?) als teus braços!
Jo no ho sé si la Carme és llevadora... (fa poquet que els coneixo...), la Carme és la senyora que hi ha amb el cabell una mica canós i que està a recepció sovint, oi? La trobo encantadora!
Que vagi molt bé dilluns al gine!
Ei, quina gràcia m'ha fet llegir que també vas amb el Dr. Torres! La primera vegada que vaig sentir parlar d'ell va ser llegint a la N23 en un post que parlava de ginecòlegs de MAtaró. Jo estava contenta amb la meva doctora, però aquest any m'he fet la revisió amb ell per provar, perquè volia que visités per la tarda, i em va agradar molt. N'estic molt contenta de moment i seguiré amb ell. Fa 2 divendres hi vaig anar i també un dia del mes de gener...Potser vam coincidir i tot perquè jo també em visito a Mataró! Així que et toca pel 17 d'abril aproximadament... ja no crec que coincidim allà doncs, però estaré pendent de tu en aquest fòrum! Espero que et vagi tot molt bé!!! Aviat ja tindràs el teu petit (o petita?) als teus braços!
Jo no ho sé si la Carme és llevadora... (fa poquet que els coneixo...), la Carme és la senyora que hi ha amb el cabell una mica canós i que està a recepció sovint, oi? La trobo encantadora!
Que vagi molt bé dilluns al gine!
Hola MUSICA! A mi m'ha fet molta gràcia trobar-vos a vosaltres dos al foro, no coneixia ningú que anés també al Dr Torres Pons! Potser si que hem coincidit a la sala d'espera alguna vegada...
Jo fa ja uns anyets que vaig amb ell, i estic molt contenta, és un bon professional! Ja et diré què tal el part... espero que no em defraudi!
La Carme si que és la que dius, la veritat es que és una dona molt trempada, lo que m'agrada més d'ella es que sempre riu, realment t'alegra el dia!
Per cert, porto un nen! I el dimarts passat vaig anar a fer-me la eco 4D a la consulta que tenen a Granollers (només la fan allà), quina diferència de consulta!!! És molt més gran... I vaig quedar molt contenta, me la van fer la infermera (la rossa) i una altre noia que no coneixia, vaig estar 30 minuts de rellotge! (normalment tardes menys als altres llocs pel què m'han dit!), va ser molt emocionant!!!
Per cert, sabeu si a la Quiron la cura del melic la fan amb alcohol 70º?? Es que estic preparant lo que necessitaré un cop arribi l'Aran!
Jo fa ja uns anyets que vaig amb ell, i estic molt contenta, és un bon professional! Ja et diré què tal el part... espero que no em defraudi!La Carme si que és la que dius, la veritat es que és una dona molt trempada, lo que m'agrada més d'ella es que sempre riu, realment t'alegra el dia!
Per cert, porto un nen! I el dimarts passat vaig anar a fer-me la eco 4D a la consulta que tenen a Granollers (només la fan allà), quina diferència de consulta!!! És molt més gran... I vaig quedar molt contenta, me la van fer la infermera (la rossa) i una altre noia que no coneixia, vaig estar 30 minuts de rellotge! (normalment tardes menys als altres llocs pel què m'han dit!), va ser molt emocionant!!!
Per cert, sabeu si a la Quiron la cura del melic la fan amb alcohol 70º?? Es que estic preparant lo que necessitaré un cop arribi l'Aran!
Hola Atrami!!
Que guapo és l'Aran!!! je,je,je
Jo em visito a Granollers, i si que hi ha diferencia amb Mataró sí... . Bé, en resposta a les teves preguntes:
La Sala de dilatació a la que vaig estar jo és molt petita. La Pilota no hi cap. És una habitacioneta amb un quarto de bany petitó, i si no recordo malament dues cadires (que estan just davant del llit) perquè l'Atramo és relaxi (sovint estan mes nerviosos que nosaltres). Hi ha mes sales, això segur perquè erem dues noies anant de part, i no sé si son més grans, però si t'han dit que depèn del teu metge el fet de que puguis portar pilota, segur que hi cap a alguna sala. Algún professional n'ha d'utilitzar segur, que amb la Quirón hi treballen molts ginecòlegs (i jo, que sóc moooooolt tossuda, continuo pensant que depèn de la llevadora i no del ginecòleg). Bé t'explico el tour que vaig fer a la Quirón des que vaig arribar:
Arribada a urgències. Jo ja vaig demanar per la Marta, em van fer passar a un box, on hi havia dos infermers jovenets que em van fer alguna pregunta que altra. No recordo quines. En un minut va arribar la llevadora. Reconeixement i confirmació que anava de part (bé a mi me'l van induir). Se'n va anar a gestionar el tema habitació, etc. Tornen a entrar els infermers i aquí tornen a preguntar. Només recordo que em van preguntar si la lactància seria materna o artificial, i tenia una súpercontracció tant grossa, que no entenia ni què em deien... com si no anès amb mi. Li vaig comentar: Perdona, em pots repetir la pregunta, és que no t'entenc... i tots tres, inclòs el meu marit es van posar a riure (quina gràcia, ja m'agradaria veurel's contestant preguntes anant de part...). Va tornar la llevadora i va donar indicacions al meu marit (el nº d'habitació, que m'havia d'acompanyar a baix i després pujar, vestir-se i baixar amb la bossa del nen. Val a dir que sense tenir cap contracció va haver de tornar, perquè s'havia deixat coses que li havia explicat mil i una vegada que havia d'agafar, i que es reduien a una bossa sense tocar RES.)
D'allà, a la sala de dilatació, i de la sala de dilatació a la Sala de parts. Jo no vaig veure la meva habitació que fins que ja havia tingut al Jan. Per cert, són molt xules, i el menjar és molt bò.
Pel que fa al melic: Vindran unes infermeres i t'ensenyaran a fer-ho. Sí que utilitzen alcohol de 70. Jo els vaig haver de demanar que m'ho tornéssin a ensenyar al dia següent, perquè estava una mica acollonida. No van tenir cap problema, són un encant. Si ho vols tenir tot preparat per quan l'Aran neixi, compra gasses esterilitzades (de les quadrades petitones) si és que no en tens encara . També em van anar molt bé els empapadors. Reconeixo que em vaig endur els que hi havia al llitet del Jan (em sembla que tothom ho fa) i després en vaig comprar al Mercadona. Van molt bé, perquè al principi fan moltes caques i són molt líquides. En tinc encara entre el llençol de sota i el protector del matalàs, en feia servir al cambiador, etc.
També van fer una xerrada impartida per dues pediatres sobre els petitons. Van venir les infermeres, van trucar a la porta i em van preguntar si hi volia anar. Em va fer molta gracia i em va anar molt bé.
Per cert, a les habitacions fa molta calor. Ves fesqueta. Ah! a partir del segon dia hauras de cambiar tu a l'Aran. Jo ho vaig fer i vaig posar cremeta pel culet i em van renyar per fer-ho (bé, em van dir que no en posés) . Em van dir que quan neixen tenen un greix que els protegeix i no cal posar-ne. Si m'enrrecordo d'alguna altra cosa, t'aviso, sinó pregunta, que ja et queda poc..... que guai, em fas enveja i tot. Són uns dies preciosos, ja ho veuras
Que guapo és l'Aran!!! je,je,je
Jo em visito a Granollers, i si que hi ha diferencia amb Mataró sí... . Bé, en resposta a les teves preguntes:
La Sala de dilatació a la que vaig estar jo és molt petita. La Pilota no hi cap. És una habitacioneta amb un quarto de bany petitó, i si no recordo malament dues cadires (que estan just davant del llit) perquè l'Atramo és relaxi (sovint estan mes nerviosos que nosaltres). Hi ha mes sales, això segur perquè erem dues noies anant de part, i no sé si son més grans, però si t'han dit que depèn del teu metge el fet de que puguis portar pilota, segur que hi cap a alguna sala. Algún professional n'ha d'utilitzar segur, que amb la Quirón hi treballen molts ginecòlegs (i jo, que sóc moooooolt tossuda, continuo pensant que depèn de la llevadora i no del ginecòleg). Bé t'explico el tour que vaig fer a la Quirón des que vaig arribar:
Arribada a urgències. Jo ja vaig demanar per la Marta, em van fer passar a un box, on hi havia dos infermers jovenets que em van fer alguna pregunta que altra. No recordo quines. En un minut va arribar la llevadora. Reconeixement i confirmació que anava de part (bé a mi me'l van induir). Se'n va anar a gestionar el tema habitació, etc. Tornen a entrar els infermers i aquí tornen a preguntar. Només recordo que em van preguntar si la lactància seria materna o artificial, i tenia una súpercontracció tant grossa, que no entenia ni què em deien... com si no anès amb mi. Li vaig comentar: Perdona, em pots repetir la pregunta, és que no t'entenc... i tots tres, inclòs el meu marit es van posar a riure (quina gràcia, ja m'agradaria veurel's contestant preguntes anant de part...). Va tornar la llevadora i va donar indicacions al meu marit (el nº d'habitació, que m'havia d'acompanyar a baix i després pujar, vestir-se i baixar amb la bossa del nen. Val a dir que sense tenir cap contracció va haver de tornar, perquè s'havia deixat coses que li havia explicat mil i una vegada que havia d'agafar, i que es reduien a una bossa sense tocar RES.)
D'allà, a la sala de dilatació, i de la sala de dilatació a la Sala de parts. Jo no vaig veure la meva habitació que fins que ja havia tingut al Jan. Per cert, són molt xules, i el menjar és molt bò.
Pel que fa al melic: Vindran unes infermeres i t'ensenyaran a fer-ho. Sí que utilitzen alcohol de 70. Jo els vaig haver de demanar que m'ho tornéssin a ensenyar al dia següent, perquè estava una mica acollonida. No van tenir cap problema, són un encant. Si ho vols tenir tot preparat per quan l'Aran neixi, compra gasses esterilitzades (de les quadrades petitones) si és que no en tens encara . També em van anar molt bé els empapadors. Reconeixo que em vaig endur els que hi havia al llitet del Jan (em sembla que tothom ho fa) i després en vaig comprar al Mercadona. Van molt bé, perquè al principi fan moltes caques i són molt líquides. En tinc encara entre el llençol de sota i el protector del matalàs, en feia servir al cambiador, etc.
També van fer una xerrada impartida per dues pediatres sobre els petitons. Van venir les infermeres, van trucar a la porta i em van preguntar si hi volia anar. Em va fer molta gracia i em va anar molt bé.
Per cert, a les habitacions fa molta calor. Ves fesqueta. Ah! a partir del segon dia hauras de cambiar tu a l'Aran. Jo ho vaig fer i vaig posar cremeta pel culet i em van renyar per fer-ho (bé, em van dir que no en posés) . Em van dir que quan neixen tenen un greix que els protegeix i no cal posar-ne. Si m'enrrecordo d'alguna altra cosa, t'aviso, sinó pregunta, que ja et queda poc..... que guai, em fas enveja i tot. Són uns dies preciosos, ja ho veuras
Gràcies N23!!!
M'has fet riure amb la teva experiència...
Em va molt bé saber el que hauré de fer en cada moment, jo sóc una persona que sempre ho vull tenir tot controlat, i si no és així m'agovio bastant, i amb la teva experiència fa que estigui més tranquil·la. Per cert, quan dius les instruccions que li va donar la llevadora al teu home, sobre que havia d'acompanyar-te a baix, pujar a l'habitació, vestir-se i baixar la bossa, en lo de vestir-se a què et refereixes?? I lo de baixar la bossa és la canastreta que ens fan portar del bebè o només la muda del primer dia?
Lo dels empapadors que dius és com una tovalloleta que es posa per no tacar però d'usar i tirar?
Gràcies per lo de l'alcohol, compraré un pot per tenir-lo ja a casa.
Cada dia que passa estic una mica més nerviosa pel gran moment, en tinc unes ganes!!!
Avui vaig a fer-me per primera vegada les corretges, i divendres tinc hora amb el gine, a veure què em diu!
M'has fet riure amb la teva experiència...
Em va molt bé saber el que hauré de fer en cada moment, jo sóc una persona que sempre ho vull tenir tot controlat, i si no és així m'agovio bastant, i amb la teva experiència fa que estigui més tranquil·la. Per cert, quan dius les instruccions que li va donar la llevadora al teu home, sobre que havia d'acompanyar-te a baix, pujar a l'habitació, vestir-se i baixar la bossa, en lo de vestir-se a què et refereixes?? I lo de baixar la bossa és la canastreta que ens fan portar del bebè o només la muda del primer dia?
Lo dels empapadors que dius és com una tovalloleta que es posa per no tacar però d'usar i tirar?
Gràcies per lo de l'alcohol, compraré un pot per tenir-lo ja a casa.
Cada dia que passa estic una mica més nerviosa pel gran moment, en tinc unes ganes!!!
Avui vaig a fer-me per primera vegada les corretges, i divendres tinc hora amb el gine, a veure què em diu!
Atrami, què tal avui amb el gine???? el mes que ve !!!! uaaau!!!
Així, la consulta de Granollers és més xula que la de Mataró? jo pensava que era la de Mataró la més gran!
Ai noietes.....quan estigui
em sereu de gran ajuda amb tota la vostra experiència amb el nostre gine i tots els detalls que expliqueu!!! que bé!
Que passeu bona setmana!
Així, la consulta de Granollers és més xula que la de Mataró? jo pensava que era la de Mataró la més gran!
Ai noietes.....quan estigui
em sereu de gran ajuda amb tota la vostra experiència amb el nostre gine i tots els detalls que expliqueu!!! que bé!Que passeu bona setmana!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |