PART A L'AIGUA A BARCELONA?
PART A L'AIGUA A BARCELONA?
hola noies!
aviam si alguna em pot ajudar... volia saber si a Barcelona hi ha algun hospital on poguer parir a l'aigua, i que sigui per la SS
molt em temo que no, pr per si de cas pregunto...!
ara estic fent el curs de preparació al part a la piscina i s'hi està tant bé! crec que ha de ser una maravell poguer donar a llum a l'aigua.
aviam si em podeu orientar!
gràcies
aviam si alguna em pot ajudar... volia saber si a Barcelona hi ha algun hospital on poguer parir a l'aigua, i que sigui per la SS
molt em temo que no, pr per si de cas pregunto...!
ara estic fent el curs de preparació al part a la piscina i s'hi està tant bé! crec que ha de ser una maravell poguer donar a llum a l'aigua.
aviam si em podeu orientar!
gràcies
Re: PART A L'AIGUA A BARCELONA?
L'unic lloc que se que et deixen parir a l'aigua es a l'Hospital de Vic, pero em sembla que la bañera només está en el paritori privat... o sigui que em sembla que está una mica dificil...
A veure si algú sap una mica més i et pot donar un cop de mà.
A veure si algú sap una mica més i et pot donar un cop de mà.
Hola! jo tinc entès que a la maternitat de barcelona es pot fer!!
ha de ser una passada! jo tb m'ho plantejaré en un futur si n'he de tenir algun més (q espero q sí)
ha de ser una passada! jo tb m'ho plantejaré en un futur si n'he de tenir algun més (q espero q sí)
Has esbrinat si a la Maternitat ho fan?? Jo vull anar a parir allà i m'han parlat molt bé dels parts a l'aigua!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |