Ales d'àngel

Avatar de l’usuari
PINXA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2022
Membre des de: dj. abr. 10, 2008 5:46 pm

Ales d'àngel

EntradaAutor: PINXA » dc. des. 02, 2009 12:43 pm

Hola noies!
Vull fer unes fotos a la meva nena per nadal per a regalar-les a la familia, amb unes àles d'angel. El cas és que les vull construir jo i no en tinc ni idea! Fent manualitats tinc bastanta traça, però no se per on començar!
Havia pensat fer l'estructura amb fil ferro molt finet i potser les àles en cotofluix? No se?
Em doneu consells si alguna ho ha fet mai o alguna pagina web on ho expliqui una micona?
Moltes gracies!!
Avatar de l’usuari
Azzure
:: dinosaure
Entrades: 5227
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

Re: Ales d'àngel

EntradaAutor: Azzure » dc. des. 02, 2009 1:13 pm

Jo crec que les podries fer en cartolina i després cotó per tot, i inclús una mica de purpurina si vols. Després uns elàstics per poder posar-se-les i ja ta, no? :ok:
Imatge
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8192
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

Re: Ales d'àngel

EntradaAutor: laucob » dc. des. 02, 2009 2:33 pm

mia hi ha diferent tipus.

- fil ferro i a sobre una robeta tipo tul ben tivadeta seria molt bonic o sino roba normal blanca.
- sino amb cartro i pega el coto encara que jo hem decantaria per l'opcio de pintar-ho de blanc i ficar purpurina perque brilles una mica.
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 02, 2009 2:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
JA QUEDA UN DIA MENYS[/size]
Imatge[url=http://lilypie.com]Imatge[size=150]Imatge[/url]fem la manteta dels desitjos si vols participar
Avatar de l’usuari
cris_
:: granota
:: granota
Entrades: 200
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 12:18 pm
Ubicació: Sabadell

Re: Ales d'àngel

EntradaAutor: cris_ » dc. des. 02, 2009 2:34 pm

Hola Pinxa!

A part d´aixó que dius tu, l´Azzure i la Laucob, també pots provar amb aquella tela que s´utilitza per fer els acolxats. Ara no recordo com es diu pero com que es una mica gruixuda, si només la vols per una estona pots retallar la forma de les ales i ja està. Jo crec que no es doblegarà. En qualsevol botiga de teixits segur que et poden aconsellar o les noies cusidores que hi ha per aquí. :ok:
QUADRES I MURALS infantils gallery/album.php?album_id=49 i també per grans
Avatar de l’usuari
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8192
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

Re: Ales d'àngel

EntradaAutor: laucob » dc. des. 02, 2009 2:38 pm

vols dir la guara aixo es com un llençol o un manta li hauries de ficar algo el fil ferro et faria servi sino no aguanta.
JA QUEDA UN DIA MENYS[/size]
Imatge[url=http://lilypie.com]Imatge[size=150]Imatge[/url]fem la manteta dels desitjos si vols participar
Avatar de l’usuari
cris_
:: granota
:: granota
Entrades: 200
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 12:18 pm
Ubicació: Sabadell

Re: Ales d'àngel

EntradaAutor: cris_ » dc. des. 02, 2009 3:56 pm

laucob ha escrit:vols dir la guara aixo es com un llençol o un manta li hauries de ficar algo el fil ferro et faria servi sino no aguanta.


No, no , ja sé quina vols dir tu: la que és com una manta tupida d´aquelles de cotó oi?. El que jo volia dir és una mena de relleno, fibrós i molt lleuger. Ho venen a metres. Jo ho he fet servir per algun montatge.
QUADRES I MURALS infantils gallery/album.php?album_id=49 i també per grans
gemmaurrea
:: gosset
:: gosset
Entrades: 484
Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am
Contacta:

Re: Ales d'àngel

EntradaAutor: gemmaurrea » dc. des. 02, 2009 4:41 pm

El relleno que dieu es diu tela de boata i serveix per rellenar, i com és bastant consistent et podria servir per fer unes ales... de totes maneres, si només les vols per fer una foto, que no han de durar 3 rues de carnestoltes jo ho faria amb cartolina o amb polexpan, que dona el pego i no et compliques tant la vida
Facis el que facis, penja fotos!!
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Ales d'àngel

EntradaAutor: Ítaca » dc. des. 02, 2009 6:25 pm

Fa temps vaig veure un vídeo d'una noia q feia unes ales xulíssimes!
Ella utilitzava filferro per fer la forma i després ho forrava amb mitges, que quedés ben tensat. En el teu cas, pots utilitzar unes mitges blanques.
Després ho decorava amb purpurina (al ser d'àngelet pot utilitzar purpurina platejada per fer algun detallet). QUedaven molt maques!

et deixo aquest link (no és el q jo et deia), però potser et pot servir...

http://www.imanualidades.com/02/11/alas-de-hada/
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8192
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

Re: Ales d'àngel

EntradaAutor: laucob » dj. des. 03, 2009 7:51 am

tambe ho pots fer amb filferro i manteta termica que fa com unes aigues. ara hi he pensat al tapa les meves plantetes amb aquesta manteta.
JA QUEDA UN DIA MENYS[/size]
Imatge[url=http://lilypie.com]Imatge[size=150]Imatge[/url]fem la manteta dels desitjos si vols participar
Avatar de l’usuari
PINXA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2022
Membre des de: dj. abr. 10, 2008 5:46 pm

Re: Ales d'àngel

EntradaAutor: PINXA » dj. des. 03, 2009 8:30 am

Ostres noies quantes idees, el video aquest genial!
Aquest cap de setmana ho provaré, compraré tot el material i faré proves.
Moltes gràcies! Ja us posaré una foto, si me'n surto!!!

Torna a “Disfresses i Complements”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::