DISFRESSES

Avatar de l’usuari
neustp
:: gosset
:: gosset
Entrades: 415
Membre des de: dg. març 07, 2010 4:03 pm

DISFRESSES

EntradaAutor: neustp » dv. feb. 04, 2011 9:31 pm

Com que es va acostant carnestoltes, he pensat obrir aquest post per saber quines idees teniu pensades per les disfresses dels vostres fills i com penseu fer-les.

Començo jo:
A la classe de l'Ot i en Biel els deixen triar de què volen anar, i han triat: gos i extraterrestre!!! De moment he tret algunes idees d'Internet, i demà anirem a buscar la roba, a veure què surt. Intentaré no complicar-me gaire la vida, però ja veurem.
Per l'extraterrestre, ja tenim unes antenes platejades pel cap que li van fer molta gràcia. El cos el voldria fer com un "vestit" verd sobre pantalons negres i acabar-ho amb detalls platejats: cinturó, hombreres etc.
Pel de gos, pensava buscar una roba marró i anar-li enganxant "taques" negres. El que no tinc tant clar és com enganxar-li les orelles. Ho faig amb un gorro de llana o amb una diadema?
Tampoc sé massa com fer-li el maquillatge de la cara de l'extraterrestre, havia pensat dibuixar-li un planeta i una estrella a les galtes, però no m'acaba de convèncer...
Imatge
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: DISFRESSES

EntradaAutor: marta_mum » dv. feb. 04, 2011 11:24 pm

neustp ha escrit:Com que es va acostant carnestoltes, he pensat obrir aquest post per saber quines idees teniu pensades per les disfresses dels vostres fills i com penseu fer-les.

Començo jo:
A la classe de l'Ot i en Biel els deixen triar de què volen anar, i han triat: gos i extraterrestre!!! De moment he tret algunes idees d'Internet, i demà anirem a buscar la roba, a veure què surt. Intentaré no complicar-me gaire la vida, però ja veurem.
Per l'extraterrestre, ja tenim unes antenes platejades pel cap que li van fer molta gràcia. El cos el voldria fer com un "vestit" verd sobre pantalons negres i acabar-ho amb detalls platejats: cinturó, hombreres etc.
Pel de gos, pensava buscar una roba marró i anar-li enganxant "taques" negres. El que no tinc tant clar és com enganxar-li les orelles. Ho faig amb un gorro de llana o amb una diadema?
Tampoc sé massa com fer-li el maquillatge de la cara de l'extraterrestre, havia pensat dibuixar-li un planeta i una estrella a les galtes, però no m'acaba de convèncer...


Jo vaig obrir un post de disfresses, si vols continuar allà la conversa, així ho tindrem tot junt.
és aquest, per cert viewtopic.php?f=51&t=14680
Avatar de l’usuari
neustp
:: gosset
:: gosset
Entrades: 415
Membre des de: dg. març 07, 2010 4:03 pm

Re: DISFRESSES

EntradaAutor: neustp » ds. feb. 05, 2011 9:15 pm

D'acord, quan les tingui fetes ja les hi posaré.
Imatge
Avatar de l’usuari
festuc
:: poltre
:: poltre
Entrades: 659
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 10:21 pm

Re: DISFRESSES

EntradaAutor: festuc » ds. feb. 05, 2011 9:45 pm

Hola!!

Neustp, he vist al teu blog les disfresses de gatet que vau fer i m'ha encantat la idea!!! Crec que la posaré en pràctica pel Jan, ja que buscava alguna cosa fàcil, que no tingués fred i que fos divertida!!! >.-<: >.-<: Els gorritos tipus passamontanya on els vas trobar?

Gràcies!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
neustp
:: gosset
:: gosset
Entrades: 415
Membre des de: dg. març 07, 2010 4:03 pm

Re: DISFRESSES

EntradaAutor: neustp » dg. feb. 06, 2011 9:22 pm

Doncs en aquest cas no tinc gaire mèrit, perquè la idea va ser de l'escola bressol (aquell any anaven tots iguals). És molt fàcil de fer i divertida.
Els passamuntanyes els vaig trobar a una botiga de roba per nens de Granollers (http://www.margamoda.com/), però també vaig trobar una parada al mercat que en tenien.
Si no en trobes, t'aconsello que simplement facis servir un gorro de llana (els meus tampoc van aguantar gaire amb el passamuntanyes, i vam acabar pujant-lo per convertir-lo amb gorro).
Imatge
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

Re: DISFRESSES

EntradaAutor: gege » dt. feb. 08, 2011 3:29 pm

A l'escola bressol del meu fill ens han demanat un gorro de piscina de roba i crec que es per fer alguna cosa semblant (pk és sorpresa ;)).
Jo l'he comprat al decathlon per tres euros, no sé si et pot servir d'idea ;)
Avatar de l’usuari
festuc
:: poltre
:: poltre
Entrades: 659
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 10:21 pm

Re: DISFRESSES

EntradaAutor: festuc » dj. feb. 10, 2011 9:06 am

Moooooltes gràcies noies!!! Ja us explicaré finalment que hem fet!!! :love:
Imatge

Imatge

Torna a “Disfresses i Complements”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::