No compreu a Kidits

Avatar de l’usuari
euterpe
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

No compreu a Kidits

EntradaAutor: euterpe » dj. jul. 20, 2017 8:26 am

Hola a tots/es!

Volia avisar-vos que no feu cap compra a la pàgina web de Kidits, botiga de joguines i disfresses, perquè són uns estafadors.

Vaig fer una compra el dia 4 de juliol. La data estimada d'entrega era el dia 7. Estem a dia 20 i encara no he rebut ni el paquet ni cap tipus d'informació al respecte.

Si els truques al telèfon, no t'atenen. Et surt un contestador que et diu que contactis amb ells a través de la pàgina web; i allà tampoc et diuen res. Ahir vaig escriure uns quants missatges a la seva pàgina de Facebook i resulta que els han esborrat tots i a sobre m'han bloquejat o han modificat la pàgina per a que no s'hi pugui escriure.

Només et deixen cancel·lar la comanda dins de la primera hora després d'haver-la fet, i es veu que després no et tornen els diners!

Si busqueu valoracions d'aquesta pàgina per Internet, veureu que tothom diu el mateix.

Escric aquest missatge per a que més persones no caiguin en aquesta trampa. Estic súper indignada!!! :sogra:
Imatge

Imatge
DoubleP
Entrades: 3
Membre des de: dc. jul. 19, 2017 1:07 pm

Re: No compreu a Kidits

EntradaAutor: DoubleP » dj. jul. 20, 2017 8:51 am

Hola Euterpe,

Em sap molt greu el que t'ha passat.

Volia comentar-ne que si ho has pagat amb targeta de crèdit i no t'entreguen la mercaderia, pots recuperar els diners. Parla amb el teu banc.

Espero que tinguis sort!
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: No compreu a Kidits

EntradaAutor: Beikost » dj. jul. 20, 2017 9:49 am

Uff! Nosaltres vam tenir un problema semblant amb una web online de mobles i vam acabar amb una denúncia, just ahir va ser la vista, suposo que guanyarem (la llei referent a les compres per internet és molt clara i a favor del consumidor) i els reclamarem el màxim que poguem. No pot ser que a un li trepitgin els drets d'aquesta manera.

Tornant al cas, si no aconsegueixes que et tornin els diners jo m'acostaria a Consum a veure què t'aconsellen.

Gràcies per avisar.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: No compreu a Kidits

EntradaAutor: neuetes » dj. jul. 20, 2017 10:04 am

Si, ves a consum o posa't en contacte amb l'OCU. Si tenen tenda virtual deuen tenir les condicions del servei penjades on especifica tot el relacionat amb el servei, incloent-hi la seva política de devolucions.
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: No compreu a Kidits

EntradaAutor: garota » dj. jul. 20, 2017 4:58 pm

Uala...tela! Fes el que et diuen i.parla amb el banc! Que.tinguis sort!
MarionCole
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dg. feb. 09, 2014 10:37 pm

Re: No compreu a Kidits

EntradaAutor: MarionCole » dv. jul. 21, 2017 12:09 pm

Em sap molt de greu el que t'ha passat. Els drets dels consumidors amb la compra on-line estan molt ben protegits. La política de l'empresa no pot ser "si no cancel·les en una hora no et tornem els diners", sino que s'acullen a una llei que els marca el període de devolucions, les garanties...

Primer de tot, parla amb el banc per mirar de recuperar els diners.

I després et recomano molt molt molt que truquis a l'OCU. Jo en sóc sòcia i m'han ajudat algunes vegades, sobretot en una ocasió que també em van estafar. Em van assessorar molt i molt bé i a partir d'allà vaig tirar endavant, em vaig buscar un advocat, vaig arribar a judici i vaig guanyar (tu no hauràs d'arribar a judici, no et preocupis, és només un exemple). Crec que per fer consultes no cal ser soci.

Gràcies per avisar-nos, has fet molt ben fet. Ànims i moltíssima sort!!!
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: No compreu a Kidits

EntradaAutor: Laure » dv. jul. 21, 2017 9:23 pm

Ostres!

Hi vaig comprar un cop i no vaig tenir problemes. Recordo que va trigar una mica més del normal però va arribar...

Sort!
Avatar de l’usuari
euterpe
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

Re: No compreu a Kidits

EntradaAutor: euterpe » dl. jul. 24, 2017 3:11 pm

Moltes gràcies a totes per les vostres respostes.

Cada vegada hi ha més gent estafada i són persones d'arreu del món. Si entreu al Facebook de Kidits, ho veureu.

He anat al meu banc i els he explicat la situació. M'han fet omplir un document en què s'explica què m'ha passat i es demana que em tornin els diners. El banc fa arribar directament el document a l'empresa. No sé si me'ls tornaran, però. Abans esperava que m'enviessin el paquet. Ara espero que em tornin els diners. N'hi ha un tip!

No compreu a Kidits!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Disfresses i Complements”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::