Farmàcia online de confiança
Farmàcia online de confiança
Hola a totes
algu pot recomanar alguna farmacia online per comprar productes sense recepta?
gracies
algu pot recomanar alguna farmacia online per comprar productes sense recepta?
gracies
- Jomateixa82
- :: cèrvol
- Entrades: 584
- Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm
Re: farmacia online de confiança
Hola pucpuc,
Jo he comprat a tres farmàcies online: mifarma, promofarma i vitfarma i no he tingut cap problema amb cap de les tres. Això sí, mira que realment tinguin algun descompte que valgui la pena o bé algun producte que t'és difícil aconseguir a les farmàcies del teu barri (de fet elles mateixes t'ho poden encarregar i tenir en un o dos dies) ja que sinó moltes vegades sumant les despeses d'enviament t'acaba sortint més car...
Jo he comprat a tres farmàcies online: mifarma, promofarma i vitfarma i no he tingut cap problema amb cap de les tres. Això sí, mira que realment tinguin algun descompte que valgui la pena o bé algun producte que t'és difícil aconseguir a les farmàcies del teu barri (de fet elles mateixes t'ho poden encarregar i tenir en un o dos dies) ja que sinó moltes vegades sumant les despeses d'enviament t'acaba sortint més car...
Jo he comprat a mifarma, però el que t'han dit tens de mirar ofertes i descomptes perque et surti a compte amb les despeses d'enviament
gracies per les vostres respostes. Si el que vull comprar es una cosa cara i he vist mes be de preu online pero no tenia clar quina triar gracies
Torna a “Webs, Blocs, Fires, Cursos, Tallers, Trobades...”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |