primera quedada-taller de scrapbooking de socpetitones!!!!

Avatar de l’usuari
Txell_JP
:: pantera
:: pantera
Entrades: 830
Membre des de: dc. set. 24, 2008 4:20 pm
Contacta:

Re: primera quedada-taller de scrapbooking de socpetitones!!!!

EntradaAutor: Txell_JP » dt. nov. 10, 2009 8:10 am

Llau ha escrit:Txell,
Jo no crec que pugui aconseguir els posavasos. Pel que dius, els podré retallar allà mateix amb cartolina, no?
Llau


Si, Llau, he comprat cartulina per fer els posavasos.
Avatar de l’usuari
Txell_JP
:: pantera
:: pantera
Entrades: 830
Membre des de: dc. set. 24, 2008 4:20 pm
Contacta:

Re: primera quedada-taller de scrapbooking de socpetitones!!!!

EntradaAutor: Txell_JP » dt. nov. 10, 2009 8:19 am

esperantabril ha escrit:guapis.... novetats:

enlloc de fer el taller jo (que estaré amb els nens i nenes) vindrà la meva mare a fer-ho per mi. Arribarà sobre les 17.45 però....

s'apunten confirmades les següents mamis:

ANNABEL
NATHALIE
SÒNIA

estem a temps d'aquestes mamis? quedaria lloc per alguna més?


Hola guapi!

Ara em pemso que som 9, oi? Fins aquí tenim material per totes ja que de cada paper se'n poden fer 9 retalls. Tenim un problema amb els posagots, algú ha trobat ja els posagots tipus quadrats? Jo en tinc, però només per mi, els vaig comprar al cerrefour al setembre quan van fer la venda de material escolar i hi havia coses d'scrap, algú més en va comprar? No hi ha prou cartolines per 9 persones... falta almenys una persona amb posagots.

Per cert, si algú té cinta adhesiva de doble cara que la porti que va millor que la pega de barra.

Un petonàs!
Avatar de l’usuari
Txell_JP
:: pantera
:: pantera
Entrades: 830
Membre des de: dc. set. 24, 2008 4:20 pm
Contacta:

Re: primera quedada-taller de scrapbooking de socpetitones!!!!

EntradaAutor: Txell_JP » dt. nov. 10, 2009 8:26 am

marta_mum, apunta per venir la Teresa i el papi. Encara no sé si aguantarà el taller per nens és que només té 11 mesos... per berenar a la peque no la compteu que ella això de la xocolata encara res...
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: primera quedada-taller de scrapbooking de socpetitones!!!!

EntradaAutor: marta_mum » dc. nov. 11, 2009 7:43 am

Ja apunto tothom!

Jo tampoc he trobat posagots, però tinc cartró que uso per fer capses, jo crec que pot servir, el porto?
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: primera quedada-taller de scrapbooking de socpetitones!!!!

EntradaAutor: marta_mum » dc. nov. 11, 2009 7:45 am

Llau ha escrit:Marta_mum,
He pensat que vindré jo sola, sense la meva filla i el meu home. Així, doncs, els pots esborrar?
Llau


ok!
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

Re: primera quedada-taller de scrapbooking de socpetitones!!!!

EntradaAutor: esperantabril » dc. nov. 11, 2009 8:52 am

les fotos de 10 per 15 han de ser q el nen/a ocupi tota la foto???
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Txell_JP
:: pantera
:: pantera
Entrades: 830
Membre des de: dc. set. 24, 2008 4:20 pm
Contacta:

Re: primera quedada-taller de scrapbooking de socpetitones!!!!

EntradaAutor: Txell_JP » dc. nov. 11, 2009 10:13 am

esperantabril ha escrit:les fotos de 10 per 15 han de ser q el nen/a ocupi tota la foto???


Les fotos de 10*15 han de cabre en un posagot de 9*9. Perque et facis una idea... pots agafar una foto en la que el peque ocupi bona part de la foto o que surti la cara...etc. Uf, no sé si m'explico. Potser et será més fàcil si et retalles un tros de paper de 9*9 i el poses sobre les fotos i el fas servir per seleccionar les fotos; així veus si et va bé. :ok:
Alguna foto anirá enganxada al posagot però pot tenir forma rodona, i per tant no és ben bé de 9*9 i alguna pot ser un pél més petita i que ocupi no tot el posagot sinó només 3/4 i una foto ocupará gairebé 2 posagots (página gairebé doble)...
Estic acabant el projecte per enviar-vos una foto abans del curset i així veureu el que farem... Per cert, us estic avançant la feina de tallar els papers en trossos, aprofitant que estic enllestint el meu mini-album. Penso que és la millor manera que us feu a la idea del projecte i així allà us puc ajudar personalment a fer els vostres (així és com ho han fet als cursets que jo he anat).

Vinga guapes que surtiran obres d'art!! >.-<: >.-<:

Petons!
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

Re: primera quedada-taller de scrapbooking de socpetitones!!!!

EntradaAutor: esperantabril » dc. nov. 11, 2009 7:18 pm

Estic molt ilusionada!!! m'encantaria fer el taller però jo he d'estar pels nens però ma mare, la reina de les manualitats, farà el meu. Les fotos les puc imprimir en paper normal o ha de ser de foto?
i una última cosa, necessito saber els nens i nenes que venen i les edats, és pel tema dels contes, els vull personalitzar amb les disfresses i organitzar-ho amb antel·lació.

Ja em direu, artistes!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Piruet
:: lleona
:: lleona
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

Re: primera quedada-taller de scrapbooking de socpetitones!!!!

EntradaAutor: Piruet » dc. nov. 11, 2009 10:34 pm

Osti noies, se m'havia passat de mirar el post i ara entro per mirar si hi ha novetats d'última hora i vaja.... si em descuido...... A veure si no em deixo res....:

Posagots: demà miraré si en trobo, sinó porto cartolina ? (com proposava la marta-mum).

Fotos: Tengui ! :-D ;-) (i mooooltes !!!)

Cutter: no és d'aquests que dius "exacto" però també val, no ? ?-) :-:)

Regle, cola de barra, tisores: Cap problema. :ok:

Perforadores de formes: tenim una 'cosa' que retalla amb diferents formes (petitetes) que és de l'Aina de jugar.... vols dir això ? :-:) Jo ho porto....

Cintes, guarniments...: porto tot el que em sembli que pot quedar maco, ok ? :p-)

Abecedaris ????: suposo que si no sé què vols dir vol dir que no ho tinc, oi ?..... :-D ;-) :-D ;-)

Em sembla que l'esperantabril preguntava l'edat dels nens/es. Aina, 8 anys (em sembla que serà la gran, oi ?) i Aleix, 6 anys (potser serà el segon més gran....? :-D ).

Em sembla que ja està.... quin rotllo us he fotut.....

Per cert, com s'arriba al restaurant ? O ja s'ha explicat i m'ho he perdut ?...... :-:) :-:)

Petonets !!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Txell_JP
:: pantera
:: pantera
Entrades: 830
Membre des de: dc. set. 24, 2008 4:20 pm
Contacta:

Re: primera quedada-taller de scrapbooking de socpetitones!!!!

EntradaAutor: Txell_JP » dj. nov. 12, 2009 8:05 am

esperantabril ha escrit:Estic molt ilusionada!!! m'encantaria fer el taller però jo he d'estar pels nens però ma mare, la reina de les manualitats, farà el meu. Les fotos les puc imprimir en paper normal o ha de ser de foto?
i una última cosa, necessito saber els nens i nenes que venen i les edats, és pel tema dels contes, els vull personalitzar amb les disfresses i organitzar-ho amb antel·lació.

Ja em direu, artistes!


Les fotos,amb paper de fotografia, plis. Són molt millors i és la regla número 1 de l'scrapbooking. Amb paper normal amb el temps es deterioren perquè porta àcids i les tintes d'impressora també...
Si voleu llegiu aquest link: http://scrapacosas.blogspot.com/2009/01/seguridad-para-principiantes-como-yo.html Pots er no cal fer-ho al peu de la lletra però... jo ho procuro.
Avatar de l’usuari
Txell_JP
:: pantera
:: pantera
Entrades: 830
Membre des de: dc. set. 24, 2008 4:20 pm
Contacta:

Re: primera quedada-taller de scrapbooking de socpetitones!!!!

EntradaAutor: Txell_JP » dj. nov. 12, 2009 8:14 am

Piruet ha escrit:Posagots: demà miraré si en trobo, sinó porto cartolina ? (com proposava la marta-mum).
Cutter: no és d'aquests que dius "exacto" però també val, no ? ?-) :-:)
Perforadores de formes: tenim una 'cosa' que retalla amb diferents formes (petitetes) que és de l'Aina de jugar.... vols dir això ? :-:) Jo ho porto....
Cintes, guarniments...: porto tot el que em sembli que pot quedar maco, ok ? :p-)
Abecedaris ????: suposo que si no sé què vols dir vol dir que no ho tinc, oi ?..... :-D ;-) :-D ;-)


Piruet,

Si no trobes posagots, jo ja vaig comprar cartulina especial, el que passa és que a última hora s'hi van apuntar 3 més i em falta algú més amb posagots TIPUS QUADRAT (els rodons porten més feina de retallar i potser no donaria temps d'acabar el projecte). Podeu mirar als xinos, si trobeu posagots de cartró, HAN DE SER DE CARTRÓ, sinó no val...

Cutter, si no tens exacto no passa res. l'exacto va millor per retallar els papers exactament amb la forma dels posagots, però l'altre també va bé.

Perforadores, aquesta cosa de l'Aina serveix. De fet, l'altre dia vaig veure que a l'Eurekakids en venen

Cintes, botons...etc (Anem amb compte amb els adhesius que de vegades porten àcids)

Abecedaris, són abecedaris adhesius per fer scrapbooking (fets de cartró, goma eva, paper, feltre, roba...etc). Jo tinc un abecedari de paper que portaré i podreu fer servir alguna lletra majúscula, però les lletres són molt grans per posar-hi paraules senseres.

Un petonàs!
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: primera quedada-taller de scrapbooking de socpetitones!!!!

EntradaAutor: marta_mum » dj. nov. 12, 2009 10:41 am

Jo portaré plantilles d'abecedaris per retallar amb cutter i cartró enorme que crec que servirà pels posagots!
Intentaré protar també fulls de gomaeva de colors, que per les lletres queden molt bé.
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: primera quedada-taller de scrapbooking de socpetitones!!!!

EntradaAutor: marta_mum » dj. nov. 12, 2009 11:29 am

marta_mum l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 12, 2009 12:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Piruet
:: lleona
:: lleona
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

Re: primera quedada-taller de scrapbooking de socpetitones!!!!

EntradaAutor: Piruet » dj. nov. 12, 2009 12:04 pm

Txell_JP ha escrit:Perforadores, aquesta cosa de l'Aina serveix. De fet, l'altre dia vaig veure que a l'Eurekakids en venen


Això que tenim és de l'Eurekakids ! Perfecte ! :ok: >.-<:

Els posagots els he buscat aquest matí per tot el poble (d'acord.... Bigues no és una gran ciutat.... :-D ) però he anat al xinos (ei ! aquí també hi ha xinos....), a la ferreteria, a la drogueria, a la botiga de cosetes de casa...... n'he trobat a un lloc, però rodons.... :ufs: Demà miraré a un altre mena de tot a cent que hi ha, i sinó no tinc temps d'anar enlloc més.... :-:) Puc portar una cartolina blanca o negre. Quina va millor ?

Petonets !!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

Re: primera quedada-taller de scrapbooking de socpetitones!!!!

EntradaAutor: esperantabril » dj. nov. 12, 2009 1:54 pm

hola noies, veig que ja teniu el mapa, arribo tard!!

hi ha una baixa d'una mama, així que suposo que arribarà el cartró, oi?

necessito la info de nens i edats...

de moment:

Aina 8 (Piruet)
Aleix 6 (Piruet)

Marteta 1 any i 5 m (marta mum)

Teresa 11 mesos (Txell)

Lea 3 (de la Nathalie)
Aina 2 (de l'Annabel)
Abril 18 mesos (la meva)


si us plau, si m'he deixat algun nen o nena digueu-m'ho!!!

edito per preguntar per la maandte, havia dit de venir, no? si avui la veig a la llar de les nenes li pregunto!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: primera quedada-taller de scrapbooking de socpetitones!!!!

EntradaAutor: marta_mum » dj. nov. 12, 2009 3:13 pm

Em va dir que no podia.

Si la veus dona-li un petonet a la meva root de part meva, ella ja t'entendrà!
Avatar de l’usuari
Txell_JP
:: pantera
:: pantera
Entrades: 830
Membre des de: dc. set. 24, 2008 4:20 pm
Contacta:

Re: primera quedada-taller de scrapbooking de socpetitones!!!!

EntradaAutor: Txell_JP » dj. nov. 12, 2009 4:01 pm

Ei, si els comptes no em fallen i hi ha una baixa i la marta_mum porta cartró, no en farà falta més.
Piruet, no cal que et pategis tot Bigues!!
Per cert, no us penseu que teniu tot el temps del món...que tres hores es fan super-curtes!!
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: primera quedada-taller de scrapbooking de socpetitones!!!!

EntradaAutor: marta_mum » dj. nov. 12, 2009 8:28 pm

Avui he comprat dos rollos de cinta de doble cara, però de la pega d'aquesta acid free ni rastre, compartirem, oi?

Quines ganes que tinc!!!
Avatar de l’usuari
Txell_JP
:: pantera
:: pantera
Entrades: 830
Membre des de: dc. set. 24, 2008 4:20 pm
Contacta:

Re: primera quedada-taller de scrapbooking de socpetitones!!!!

EntradaAutor: Txell_JP » dv. nov. 13, 2009 8:14 am

marta_mum ha escrit:Avui he comprat dos rollos de cinta de doble cara, però de la pega d'aquesta acid free ni rastre, compartirem, oi?

Quines ganes que tinc!!!


Tot el que portem és per compartir. Jo també portaré un rotllo de cinta i la pega i punch i... en fi tot el que tingui per compartir. Una reaunió d'escraperes és per compartir opinions, tècniques i materials ! :ok: :ok: >.-<: >.-<:

Us penjo unes fotos del que farem. És el meu mini-album, encara falta acabar-lo de decorar però així sabeu que fareu i teniu una mica més d'idea del que s'hi pot posar. Les fotos són fetes amb el mòbil o sigui que la qualitat...pse, pse.

Imagen182.jpg
El primer estiu (de la Teresa)


Imagen183.jpg


Imagen184.jpg


Imagen185.jpg


Imagen186.jpg


Imagen187.jpg


Imagen188.jpg


Imagen189.jpg


Apa, jo ho teniu!!

Petons.
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: primera quedada-taller de scrapbooking de socpetitones!!!!

EntradaAutor: marta_mum » dv. nov. 13, 2009 10:16 am

Brutal!!!!

Quines ganes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Torna a “Webs, Blocs, Fires, Cursos, Tallers, Trobades...”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::