GENT DE LLEIDA

Avatar de l’usuari
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8192
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

Re: GENT DE LLEIDA

EntradaAutor: laucob » dv. abr. 13, 2012 8:45 pm

et passo privi guapa i en parlem sol les que jo faig anar per fer cosetes pero sempre agrada fer anar noves
JA QUEDA UN DIA MENYS[/size]
Imatge[url=http://lilypie.com]Imatge[size=150]Imatge[/url]fem la manteta dels desitjos si vols participar
trea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

Re: GENT DE LLEIDA

EntradaAutor: trea » dl. abr. 16, 2012 10:58 am

cheralee, jo potser si que m'animo amb el curs. Com funciona, estan obertes les inscripcions?? he estat mirant la pàgina web del centre civic i l'associació de dones i no he vist res.
Imatge

Imatge
cheralee
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. ago. 06, 2008 8:32 am
Ubicació: LLEIDA

Re: GENT DE LLEIDA

EntradaAutor: cheralee » dl. abr. 16, 2012 1:46 pm

trea ha escrit:cheralee, jo potser si que m'animo amb el curs. Com funciona, estan obertes les inscripcions?? he estat mirant la pàgina web del centre civic i l'associació de dones i no he vist res.


Em penso que si que ja et pots apuntar, el cartell encara no l'han fet però el taller ja està programat. Ho porten a la vocalia de la dona i hi son a les tardes.
Pecas
Entrades: 1
Membre des de: dc. maig 09, 2012 5:54 pm

Re: GENT DE LLEIDA

EntradaAutor: Pecas » dc. maig 09, 2012 6:25 pm

Hola noies, fà una estona he descobert aquesta pàgina i aquest forum i estic entusiasmada en poder trobar gent de Lleida.
Jo soc de Barcelona però fà quatre anys que visc a Lleida (Almacelles), i soc una estusiasta de patchwork, jo vaig a la botiga de Punts i Draps que està al carrer Igualada, al davant de l'Auditori i os recomano que us passeu per allà,os atendrà l' Ana, una noia molt maca i agradable, dona classe per si os voleu apuntar i dir-vos que os la recomano al 100%.
NúriaDeLleida
Entrades: 1
Membre des de: dc. jul. 17, 2013 3:02 pm

Re: GENT DE LLEIDA

EntradaAutor: NúriaDeLleida » dc. jul. 17, 2013 3:07 pm

Hola, jo acabo de descobrir aquesta pàgina. I sóc de Lleida, també.

M'agradaria aprendre a fer servir la màquina de cosir, sabeu d'algun curs? Penseu muntar-ne algun? M'agradaria molt participar-hi! Vull dir aprenent, no pas ensenyant.. jeje

Torna a “Webs, Blocs, Fires, Cursos, Tallers, Trobades...”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::