COSINT A MAQUINA: PROJECTES

Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: nacristai » dl. maig 26, 2014 2:40 pm

ei maques!! com aneu?? us vaig llegint en silenci.
jo molt entretinguda i no he parat de cosir,però ahir a 2 costures d'acabar l'arorua de la pantingana la meva màquina va començar a fer el tonto i no aconsegueixo arreglar-la. em fa nusos per sota, i ho he provat tot, la tensió de dalt i abaix, canviar l'agulla, netejar-la, canviar el fil, i res estic desesperada. i ara no em puc permetre una màquina nova :ufs: :ufs: :ufs:
alguna suggerència sobre què nassos li pot passar a la meva màquina? moltes gràcies mames cosidores <:-) <:-)
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: nessy » dt. maig 27, 2014 7:43 am

nacristai ha escrit:ei maques!! com aneu?? us vaig llegint en silenci.
jo molt entretinguda i no he parat de cosir,però ahir a 2 costures d'acabar l'arorua de la pantingana la meva màquina va començar a fer el tonto i no aconsegueixo arreglar-la. em fa nusos per sota, i ho he provat tot, la tensió de dalt i abaix, canviar l'agulla, netejar-la, canviar el fil, i res estic desesperada. i ara no em puc permetre una màquina nova :ufs: :ufs: :ufs:
alguna suggerència sobre què nassos li pot passar a la meva màquina? moltes gràcies mames cosidores <:-) <:-)

Has provat a canviar el fil de sota?

A mi a vegades em passa que si el fil no és bo, fa pelusilla i la màquina ja no me l'agafa bé.
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: Ponioleta » dt. maig 27, 2014 9:42 am

nacristai ja t'he llegit al blog... no sé què pot ser...
A mi quan em passen aquestes coses faig tot el que tu ja has fet... tornar a enfilar, canviar canilla... ni idea... ?-) ?-)


Nenes, les que teniu fills... he fet els calçotets de Mi Rincón de Mariposas. Super senzills i ideals per aprofitar retallets de samarreta que ens sobren, o samarretes antigues. El patró és talla 2-4 però és senzill d'augmentar la mida una mica.
Imatge



I jo ara estic a tope de cosir. A la taula tinc, tallat i algunes coses a mig cosir: 4 gorres, 2 pantalons sarouels, 1 motxilla, una bossa, 2 coixins per les agulles per la màquina de cosir i la overlock i segurament em deixo algo. Són encàrrecs i alguna cosa per mi. I les gorres per una botiga de Reus que m'ha proposat vendre coses meves. De moment hi provem amb 4 gorres i a veure què passa... La veritat és que m'ho he de pensar perquè entre el marge de la botiga, l'enviament... no em surt massa a compte (a no ser que vengués molt, clar, però no ho veig massa clar). Bé, ja veiem.


Ah i heu vist tots els CC que vénen??
Uns pantalons de la Naii, uns altres pantalons d'aquests super cagats del blog de Enredos, una samarreta xula de Cal Joan i no sé si me'n deixo algun o-o:)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: Merche83 » dt. maig 27, 2014 9:55 am

naicristai no se que dir-te a mi no m'ha passat mai pero faria el mateix que has fet tu....

ponioleta, vas a tope!!!!que ve això de vendre.... pero tu no ets de Reus, no?? i com heu contactat?? tu proba i si veus que no et surt a compte sempre tens temps de tirar enrere... lo dels calçotets es bona idea... la veritat es que havia vist tutorials pero sempre he pensat que amb lo poc que valen no val la pena... pero ara que dius amb els retalets que sobren que a vegades no seaps que fer es bona idea!

jo ara també tinc unes quantes coses a mitja, ratet que tinc lliure, ratet que aprofito per cusir o preparar cosetes!
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: Ponioleta » dt. maig 27, 2014 10:40 am

Merche no, no sóc de Reus o-o:) Però conec de lluny una noia que té una botiga allà i que ens seguim mútuament per les xarxes socials. Ella també cus i ven coses com samarretes tunejades, faldilles per nens... I em va escriure i em va dir si volia cosir alguna cosa que ella no fes, per vendre a la botiga. I mira, per provar... :ok:

Sí que és veritat que els calçotets són barats, però s'aprofiten retallets, es cusen en un moment... i per mi la satisfacció de no haver de comprar roba és impagable >.-<: >.-<:
Per cert vaig comprar a Encants goma elàstica en plan 5 metres per un euro o algo així o-o:)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: Merche83 » dt. maig 27, 2014 11:07 am

estic dacord, la satisfaccio de dir que l'has fet tu es impagable! perque a vegades faig comptes i no se fins a quin punt val la pena tenint en compte la roba tant barata que hi ha algunes botigues, pero clar, la teva es única i exclusiva, personalitzada i l'orgull de dir-ho...
tinc ganes d'anar als Encants, pero em fa pal anar-hi i no trovar coses que valen la pena... exactament que es?? com un mercadillo amb moltes botigues, no??
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: Ponioleta » dt. maig 27, 2014 11:15 am

Bé, jo haig de dir que últimament compro casi tota la tela (sobretot el punt) a Els Encants, pel que al final el preu de cost de les peces surt molt bé. Si utilitzés estampats d'aquests nòrdics de 20 euros el metre crec que em podria permetre una samarreta al mes i prou o-o:)

Els Encants és un recinte molt gran on hi ha diferents parades tipus mercat (i algunes amb més estructura de botiga) de moltes coses, entre elles algunes de teles. Sí que hi ha el factor sort perquè no sempre trobes el que vols. Jo que busco sobretot samarreta, sense buscar colors concrets, en trobo sempre, a vegades més varietat i a vegades menys. Però per exemple l'últim cop no vaig trobar gairebé texà i en tot cas cap que m'agradés.
De merceria també hi ha bàsics que trobes sempre com cremalleres, botons, cintes i biaix, fils, agulles...

Si t'interessa la tela de samarreta recomano també anar a stocktextils al carrer Tànger (al costat dels Encants) perquè allà en tenen sempre, en molta varietat, i els preus són entre 3 i 4 euros el metre, potser alguna a 5. I em va dir el noi que també tenen dessuadora (no sé si ara a l'estiu) i l'últim cop tenien puny.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: Merche83 » dt. maig 27, 2014 11:25 am

Ok, i ja si no es massa preguntar.... es fácil d'arribar en transport public?? o amb cotxe fácil d'aparcar....????
aquí una que es de poble i te ganes d'anar-hi pero no pujo molt a Barcelona....
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: Ponioleta » dt. maig 27, 2014 1:09 pm

Hi ha metro, Glòries (L1)
En cotxe està entrant per Barcelona des del Maresme (per entendre'ns... Nus de la Trinitat). Per allà hi ha pàrquing segur i no sé què tal per aparcar al carrer, segur que més fàcil que el centre però no sé si és zona verda/blava o què.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: nacristai » dt. maig 27, 2014 4:03 pm

Merche83 ha escrit:Ok, i ja si no es massa preguntar.... es fácil d'arribar en transport public?? o amb cotxe fácil d'aparcar....????
aquí una que es de poble i te ganes d'anar-hi pero no pujo molt a Barcelona....

Als mateixos encants hi ha pk. Jo faig com la poni vaig als encants i com busco samarreta sempre surto contenta ;) per que la pago max a 3€/m!!!!
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: Castanyeta » dc. maig 28, 2014 10:24 am

No és el nus de la Trinitat, sinó l'(enderrocada) anella de Glòries; al costat del supositori de la torre Agbar.

Ponioleta, dins dels encants, quines són i on són les parades on compres? (Ja sé que és moooolt difícil d'explicar!)

Aquests calçotets són una passada! I la roba dels taurons, chulísima. Les costures les fas en zigzag amb puntada curta i ampla? (no he buscat --encara-- el tutorial de MRM)
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: Ponioleta » dc. maig 28, 2014 11:07 am

Castanyeta, ok per lo del Nus de la Trinitat... jiji, sóc una mica desastre :r)

Encants... bàsicament faig moltes voltes. Però sobretot on compro teles és, entrant per l'entrada principal, totes les parades que et queden com just davant, en uns passadissos que fan pujada i també un cop a dalt, a l'esquerra.

I en canvi merceria per la part de baix de tot, a la dreta.

(ostres, he buscat un plànol del mercat a la web seva però no n'hi ha cap, té tela...)


Calçotets: els cuso amb overlock. Sinó puntada elàstica tipus overlock o si no en tens zigzag.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
primerenca83
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: dt. feb. 11, 2014 3:38 pm

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: primerenca83 » ds. juny 28, 2014 5:18 pm

hola!!!

Vaig com boja buscant un patró o tutorial per fer un sac per la cadireta del cotxet.... alguna idea? no he trobat res :(
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: shyla » dt. jul. 01, 2014 3:02 pm

Ponioleta ha escrit:Merche, ara ja relaciono el comentari que m'has deixat al blog amb la persona :ok:


Jo li estic agafant el cuquet a fer-me roba per mi.
M'he fet l'Arorua de La Pantigana i tinc les teles tallades per la de Mi Rincón de Mariposas. El meu objectiu és no comprar-me roba aquest estiu, ni jo ni el Bernat :ok: A ell li he cosit un munt de samarretes de màniga curta i ara en faré alguna de tirants i un o dos pantalons, i ja fem. Per mi em toca cosir també samarretes i potser algun vestit o faldilla.

Imatge
M'encanta aquest patró, sobretot la forma que fa a l'esquena.
Imatge


Araaaa t'ubico!! Vam coincidir a la Party-kami de la Cris i em vaig tornar boja donant voltes al meu cap pensant de que et debia conèixer, jejeje :content: :content:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: Ponioleta » dc. jul. 02, 2014 8:59 am

shyla si?? la Cris em va dir alguns "nicks" del SP però no n'ubicava cap :-D
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: shyla » dc. jul. 02, 2014 1:51 pm

Ponioleta ha escrit:shyla si?? la Cris em va dir alguns "nicks" del SP però no n'ubicava cap :-D


Ahh, a mi no me'n va dir cap, jeje ara resultarà que la meitat erem del SP, i no ho sabíem!

Per cert, em van encantar els pantalons :content: :content:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: Ponioleta » dj. jul. 03, 2014 9:13 am

shyla ha escrit:
Ponioleta ha escrit:shyla si?? la Cris em va dir alguns "nicks" del SP però no n'ubicava cap :-D


Ahh, a mi no me'n va dir cap, jeje ara resultarà que la meitat erem del SP, i no ho sabíem!

Per cert, em van encantar els pantalons :content: :content:



ja ja!! sí, n'hi havia com a mínim dues més :r)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: Ponioleta » dj. jul. 03, 2014 9:21 am

Des de que el Bernat està de vacances em costa molt cosir perquè va a dormir tard i quan el tinc a ell dormint jo estic arrossegant-me. I els caps de setmana marxem, així que... snif snif

Cosetes: dilluns vam anar a La Casa del Retall i fan rebaixes!! La tela de samarreta estava al 5'50 euros el metre (val 9'80 normalment). I hi havia coses al 10% i altres. I a Ribes i Casals també hi havia un bon apartat de teles rebaixades d'aquestes finetes. Jo no vaig comprar res però anava amb una amiga que es va comprar diverses teles fines per fer-se vestits, faldilles... hi havia coses a 4 euros el metre!!

Em vaig resistir bastant i vaig comprar només dos metres de samarreta i un d'una tela de fil com amb unes flors "borades" (tot en negre, eh? discretet :-) ).

I us ensenyo les dues samarretes que li he regalat al Bernat pel cumple.
La de màniga curta és el patró de la Raglan Naii i la tirants un patró de la Dana Made It de samarreta de màniga curta que també té la versió en tirannts (però només està en talla 4-5 anys).
Com veieu la de tirants fa com arrugues. El puny que vaig posar crec que és massa gruixut o el vaig estirar massa. Em declaro super fan dels punys de La Pantigana, són els millors que he provat per fer samarretes (el gris és de la pantigana)
Imatge
Imatge
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: Merche83 » dj. jul. 03, 2014 5:06 pm

Ponioleta molt xules, ja les vaig veure al teu blog! la tela de pirates m'encanta, jo la tinc en blau cel i també he fet una samarreta per regalar.
ahir em va arrivar la merva primera comanda de la Pantigana i acabo d'estrenar el puny en uns pantalons que m'he fet, tota la raó va molt bé! demà els estreno! >.-<: >.-<:
per cert, party-kami??? que es això? ?-)
ara tinc també molt poc temps per cusir, els sogres s'han pillat un apartament a la platja aquests dos mesos i la nostra idea es pujar caps de setmana sencers i més d'un dia entre setmana.. pero avui no pugem i he aprofitat!!
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: COSINT A MAQUINA: PROJECTES

EntradaAutor: Ponioleta » dv. jul. 04, 2014 11:14 am

Merche, una noia del SP, la Crissie va estar recollint pasta perquè està embarassada i volia parir a casa però no tenia diners per pagar-s'ho. Es va vendre portanadons que tenia ella, i altres empreses/persones vam donar coses (jo dos pantalonets fets per mi) i ella ho sortejava/venia. En va dir partkami perquè era una conya entre Verkami (una plataforma de micromecenatge) i part.

La tela de pirates mola!! Feia molt que la veia pels blogs i finalment la vaig trobar a La Casa del Retall, i més bé de preu que a tendes que havia estat mirant online :b-))) :b-)))

Jo a l'estiu crec que m'enduré la màquina perquè em pillarà el mono sinó :-) No sé si a l'apartament de la platja hi cap. Nosaltres anem a Arenys que la meva família té una casa i allà sí que hi ha lloc de sobres :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge

Torna a “Costura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::