Brodar

Avatar de l’usuari
Sita81
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

Brodar

EntradaAutor: Sita81 » dv. nov. 16, 2012 1:57 pm

Hola noies, he buscat i crec que no hi ha cap post específic de brodats, així que he pensat que e, podríem obrir un. Si m'equivoco digueu-me on és, si us plau, i ja aniré on toca.

El cas és que jo no en tinc ni idea de brobar, però em trobo que vull fer petits brodats a mà, normalment el nom, i no sé ben bé com fer-ho.

Les meves preguntes són:

- Quin fil utilitzeu per brodar? El de punt de creu?

- Quin punt feu per brodar lletres?

Gràcies noies
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Brodar

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dv. nov. 16, 2012 2:57 pm

Doncs jo no he brodat mai que no sigui punt de creu, però ma mare que en sap moltíssim i es va fer ella tot l'aixovar brodat, recordo que feia servir fil de mouliné igual que el de punt de creu, però amb cabdells grossos i una agulla com la de fer punt de creu.
Els punts i les lletres ja no sé com es fan.
Però crec que és addictiu!!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
maza
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1794
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 12:43 pm

Re: Brodar

EntradaAutor: maza » dv. nov. 16, 2012 10:58 pm

Em quedo per aqui a veure q expliquen!!! A casa ma mare sempre ha fet punt de creu, i quan era més petita feia algo de ganxet! Però brodar no he vist mai nongú en el meu entorn q brodi, i la veritat es que en crida l'atenció.
Imatge

Guia de càmpings per anar amb nens: http://www.campingambnens.cat/

Quadres personalitzats: http://masesmes.blogspot.com.es/p/baby-map.html
mishka
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

Re: Brodar

EntradaAutor: mishka » ds. nov. 17, 2012 7:28 am

jo ho havia fet de petita, però no em veig capaç d'explicar-ho per escrit sense poder-ho ensenyar.... de totes maneres jo ho feia a ma, i ara hi ha màquines molt guapes per fer-ho...
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Brodar

EntradaAutor: shyla » dl. nov. 19, 2012 8:21 am

Bon dia Sita, per brodar el de punt de creu t'anirà bé, però pots separar fils, normalment en porten 6, pots fer de 2 o 2 o de 3 en 3 per que els punts quedin una mica més plens.

Per les lletres depen del que vulguis fer, si són lletres molt grans o més petit com si fos escrit a mà.

Sí és més gran i amb detallets, el de creu t'anirà bé. Jo pel nen he escrit el nom en una beta amb punt de cadeneta i queda molt bé, però és molt senzillet.

També he fet algunes lletres amb aquest de la imatge que diu punto mota o amb el punto lanzado... mira't la imatge igual pots tenir més idea :)
Fitxers adjunts
PUNTOS~1.JPG
PUNTOS~1.JPG (44.05 KiB) Visualitzat 11886 cops
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
monsogo
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:54 pm

Re: Brodar

EntradaAutor: monsogo » dc. oct. 22, 2014 10:22 pm

Hola!

Acabo de veure aquest tema de brodats, tot i que és del 2012... Alguna ha fet progressos amb el tema brodats?
També m'agradaria aprendre a fer lletres i no sé quin podria ser el punt més adequat.
Em van regalar un coixinet amb el nom de la meva filla brodat i el vaig trobar tan cuco que vaig dir-me a mi mateixa que havia d'aprendre a fer-ho!

Bona nit!
Imatge

Torna a “Costura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::