Maig 2012 - Armilla

Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Ponioleta » dl. juny 11, 2012 10:43 am

ptitgat, m'encanta l'armilla!!!

Jo m'esperaré a agafar una mica de pràctica amb la màquina de cosir i de cara a la tardor la faig segur, que el meu fill és bastant calorós i prefereix sempre anar amb armilla que amb jaqueta.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: esquimal » dl. juny 11, 2012 1:54 pm

Momo ha escrit:Molt xula Ptitgat!
Jo als nens no els la vull fer, però sí que havia pensat fer-la per mi. Crec que adaptaré els patrons amb alguna jaqueta meva... Si finalment em decideixo us ho ensenyaré.


Ei Momo doncs si ho aconsegueixes jo m'apunto, que m'encantaria fer-me'n una per mi.
Avatar de l’usuari
Sita81
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Sita81 » dl. juny 11, 2012 9:09 pm

Quina passada. Jo sóc de les que deixa aquest projecte per més endavant. Primer provaré alguna cosa més senzilleta amb cremallera, que no n'he cosit mai cap i sembla complicadillo.

Una pregunta, Ptitgat, què hi has posat a dins per a que abrigués? T'ha quedat xulíssima! Jo també en vull una per mi
ptitgat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: ptitgat » dt. juny 19, 2012 9:53 am

Sita81 ha escrit:Una pregunta, Ptitgat, què hi has posat a dins per a que abrigués? T'ha quedat xulíssima! Jo també en vull una per mi


Sita vaig posar una mena d'espuma blanca (com llana cardada...) La tenia d'una manualitat, és l'espuma que vaig fer servir per fer una funda d'ordinador perquè fos tova. Es pot mullar, fa que la roba quedi més gruixuda i abriga una mica...la roba vermella exterior és una mica impermeable també...

espero haver-te ajudat


I si algú acaba fent una talla per adult que avisi, que m'hi apunto!
Avatar de l’usuari
Sita81
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Sita81 » dg. jul. 01, 2012 10:32 pm

Ptitgat, crec que sé a que et refereixes, és la boata, no? Jo ho vaig utilitzar per una funda d'ipad.
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Lalona » dl. jul. 02, 2012 8:29 pm

Eiiiii! fa uns dies que no podia entrar i tenia un mono de SP que no vegis, hehe!
He començat l'armilla, vaig començar ahir. M'agrada com està quedant però em vaig aturar a la temuda cremallera, a veure si ara després de sopar m'hi barallo una mica! Ja us aniré explicant!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Lalona » dj. ago. 23, 2012 12:13 am

He trigat molt a posar les fotos però aquí teniu l'armilla acabada!

Vaig fer una cagada monumental i no sé ni com m'ho vaig fer per sortir-me'n: la cremallera no s'obre tota!!!! És de les que es queden tancades a baix, o sigui que li hauré de posar pel cap. Vaig tenir feina per girar-la però ara no me'n recordo com m'ho vaig fer, potser per una màniga... aixxx

Tot i així he de dir que n'estic molt contenta, em sembla que en tornaré a fer alguna però aquesta vegada seguint les instruccions de la Bipa fil per randa! Bipa moltes gràcies, el tutorial està molt ben fet i és molt xulo!

Aquí les fotos amb el meu model aficionat a fer mots encreuats mentre parla per telèfon:

armilla1.jpg


armilla2.jpg


armilla4.jpg
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: bipa » dj. ago. 23, 2012 11:19 am

T'ha quedat mooolt bé !!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: tot i que ara amb aquesta calor veure les fotos fa suar neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
ptitgat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: ptitgat » ds. ago. 25, 2012 10:18 pm

Lalona, jo vaig fer la mateixa cagada jajjajaj!!! Vaig comprar la cemallera sense pensar-hi i vaig tenir doble feina, perquè ho vaig descosir tot i ho vaig tornar a fer. I a més emprenyada amb la merceria, que no em van dir que hi havia diferents tipus de cremalleres >.-<: visca jo!
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Lalona » ds. ago. 25, 2012 11:26 pm

Gràcies noies! la tela la vaig comprar al mercat MOLT bé de preu rotllo 2 euros un tros immens, m'encanta, i la de dins no es veu gaire però és un texà finet desgastat molt maco d'una faldilla que no em posava.

Ptitgat, jo no vaig tenir pebrots de descosir-ho, soc molt impulsiva cosint i faig una pila de puntades d'aquestes d'acabar de rematar endavant i endarrera, hahahahaha!

I també em vaig recordar de la de la merceria perquè li vaig dir com havia de ser, al tutorial ho diu bé, però com que no sabia quin aspecte tenia una cremallera així me la va ben colar i ben contenta que vaig marxar!

Bipa a mi també em va venir calor de veure les fotos, tinc ganes de que faci una micona de fresqueta per posar-li!!! Li he comprat ja dos bodis de màniga llarga que hi poden quedar bé, un és gris i l'altre marró. Els pantalons els faré jo mateixa seguint el tutorial dels pantalons del cosim plegades!!! >.-<:
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: piruleta » dg. ago. 26, 2012 10:13 pm

M'encanta l'armilla!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
I elmodel guapíssim, l'Albert no em deixa probar-li res que abrigui amb aquesta calor,no hi ha manera!
A veure si quan comencin el cole tinc més temps i m'hi puc posar a l'albert li aniria molt bé una! ;-))) ;-)))
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Majka » dl. ago. 27, 2012 10:08 am

T'ha quedat genial!!
Jo tinc la meva a la mig feta, el problema és que vaig agafar una tela molt estampada i resulta que les dos solapes de l'armilla els dibuixos no tenen res a veure entre elles, al meu fill li encanta, però tinc dubtes de si tornar a tallar les peces de davant. A més a més havia pensat fer-la reversible, així que a la part de dins que és de forro polar li he ficat un parell d'aplicacions de la tela estampada perquè quedi ben xula.
A veure si m'animo i l'acabo, el problema és que l'habitació on tinc la màquina i fot una xixa aquests dies i costa quedar-t'hi una estona allà dins.
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Momo » dj. ago. 30, 2012 8:21 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Molt xula l'armilla Lalona!
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: nessy » dl. set. 03, 2012 7:56 am

Ostres que xula ha quedat l'armilla!

Jo he de reconeixer que ara com ara no m'hi veig amb cor.
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Ponioleta » dl. set. 03, 2012 12:53 pm

Que xula l'armilla!!!

Jo crec que m'he animat! Potser la provo de fer pel meu fill.
L'altre dia vaig anar a l'Ikea de Saragossa i tenien tela de polar barateta que vaig pensar que aniria bé per la part de dins de l'armilla...
Bé, abans vull fer algun altre projecte per agafar una mica més de traça i després m'hi llenço i a veure què surt o-o:) o-o:)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Lalona » dc. set. 05, 2012 10:38 am

Gràcies noies!!
Va atreviu-vos que és un projecte xulo, jo no sóc gens experta i me'n he sortit prou bé malgrat la pífia de la cremallera, et sents més bé quan la veus fetaaa!!! :love:
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Ponioleta » dt. oct. 09, 2012 12:17 pm

Ja tinc tela de polar pels dins de l'armilla!!!
El que no sé és què posar per fora... tinc una loneta de l'Ikea llisa... penseu que pot anar bé o és massa gruixuda i potser aniria bé una tela més fineta i menys rígida?


Ara imprimeixo patrons!!! :ok: :ok:


val, veig precisament a les instruccions que s'ha fet amb loneta de l'Ikea i polar, je je
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Ponioleta » dl. oct. 15, 2012 12:53 pm

Hola
dissabte vaig estar tallant les teles de l'armilla.
Tinc un dubte: la caputxa em queda gegant (o almenys m'ho sembla a mi). Ara m'he tornat a imprimir el patró per si hi havia hagut un fallo de la impressora (escales i tal) però em queda gegant igual.
Alguna de les que ja l'heu fet em podeu dir alguna mida de referència? del patró o de la caputxa...
És que per exemple miro el tutorial i a les fotos la caputxa no la veig tant gran com em queda a mi... no ho entenc... ?-) ?-)
Sino. la intentaré adaptar, però és que em fa una mica de por cagar-la...

I bé, demà compro la cremallera i començo a cosir! :ok: :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Majka » dj. oct. 18, 2012 8:17 am

Prova de cosir o embastar la caputxa i provar-la al nen o la poses al costat d'alguna suadera que tinguis que porti caputxa per comparar-les. Jo la veia bé i un cop cosida li queda una mica justa, ja que pensa que surt de darreda el coll i si veus que li va gran sempre li pots arreglar al final.
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Ponioleta » dj. oct. 18, 2012 9:29 am

Majka ha escrit:Prova de cosir o embastar la caputxa i provar-la al nen o la poses al costat d'alguna suadera que tinguis que porti caputxa per comparar-les. Jo la veia bé i un cop cosida li queda una mica justa, ja que pensa que surt de darreda el coll i si veus que li va gran sempre li pots arreglar al final.


Sí. Ahir la vaig "muntar" amb agulles però em fa l'efecte que és molt gran, i a més que té una forma estranya... Crec que avui l'embastaré i així li puc provar directament a ell.
Gràcies :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge

Torna a “Projectes de Costura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::