Novembre 2012-Estoig enrotllable

Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Novembre 2012-Estoig enrotllable

EntradaAutor: Ponioleta » dv. nov. 16, 2012 12:37 pm

patufa ha escrit:Les costures queden una mica gruixudes però jo les vaig planxar i bé......



Ok! és que no vull comprar més teles i de moment el que més tinc és una loneta de l'Ikea de quadres :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
patufa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: ds. juny 04, 2011 11:38 am

Re: Novembre 2012-Estoig enrotllable

EntradaAutor: patufa » dv. nov. 16, 2012 2:53 pm

Bé socpetitones, estic intentant penjar les fotos i com que soc una patata informatica no puc. Em surt error

Us poso l' enllaç
http://ensomdues.blogspot.com.es/2012/1 ... -part.html

Si em podeu donar un cop de ma amb això de penjar fotos us ho agrairé moooooooolt
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Novembre 2012-Estoig enrotllable

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dv. nov. 16, 2012 3:05 pm

T'ha quedat molt xulo. M'agrada molt la combinació de teles i el botó t'ha quedat al lloc ideal, jo vaig fer la goma massa llarga i hauré de posar el botó al mig.
Pel tema fotos, tens el Microsoft Office Picture Image?, està a les herramientas Microsoft, si el tens obre l'imatge amb aquest programa, ves a editar imagen i cambiar tamaño, posa web grande (640x480 pixels) i guarda. Després pots pujar des d'aquí la imatge i és la mida correcta. Segurament no la pots pujar perquè et diu que pesa més d'un Mb.
Imatge

Imatge

Imatge
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Novembre 2012-Estoig enrotllable

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dv. nov. 16, 2012 3:11 pm

Bita jo els he fet amb boata de cotó, que és una miqueeeeta més gruixuda i també una mica més cara que la sintètica i queda força bé. No hi vaig posar l'esprai per agarfar-ho que diu el tutorial, no va caler. I la roba és de cotó de patch, de loneta no n'he fet servir mai encara.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
patufa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: ds. juny 04, 2011 11:38 am

Re: Novembre 2012-Estoig enrotllable

EntradaAutor: patufa » dv. nov. 16, 2012 3:27 pm

Gracies per la explicació!!! Al vespre ho intentaré

Una altra cosa: si no vols posar el botó al mig pots tallar la goma i fer-hi un nus. Pot quedar bé...
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: Novembre 2012-Estoig enrotllable

EntradaAutor: Bita » ds. nov. 17, 2012 12:28 pm

Ja tinc enllestit l'estoig, he fet servir el tutorial , del No paris de cosir, està molt ben explicat, fa une scoses tant i tant maques. al final no vaig posar boata, i vaig fer servir una tela texana blanca i loneta que li han donat molta consistència,les butxaquetes a 2 cem dona per possar-hi dos colors, a nosaltres ens va genial tenir-ne més que sempre s'abarallen pels mateixos colors neu:-D
Les fotos son molt dolentes ho sento, les teles tenen uns colors molt vius que a la foto queda esmorteït , als peques els hi ha encantat >.-<:
DSCF4489.JPG

DSCF4491.JPG

DSCF4492.JPG
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Novembre 2012-Estoig enrotllable

EntradaAutor: Lalona » dg. nov. 18, 2012 7:09 pm

Noies que macos us estan quedant! Us torno a posar les meves fotos aquesta vegada al lloc que toca. Jo en vull fer uns quants més, és un projecte senzill i queden molt bé. En el meu cas vaig utilitzar buata de cotó i molt bé, té un aspecte súper professional. Vaig fer els espais de 3 cm perquè fem servir colors d'aquests tan gruixuts per nens molt petits. No tenia goma i tenia moltíssimes ganes de fer-lo així que vaig fer servir unes vetes, no queda malament del tot però quedaria més bé si fossin un pèl més llargues.

estoig1.jpg
estoig1.jpg (23.73 KiB) Visualitzat 13465 cops


estoig2.jpg
estoig2.jpg (25.66 KiB) Visualitzat 13465 cops


estoig3.jpg
estoig3.jpg (24.25 KiB) Visualitzat 13465 cops


He pensat que tancat amb snaps deu quedar rexulo però jo no tinc el catxarro per posar-los, aviam si els reis llegeixen ben atentament la meva carta!!

:love:
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
patufa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: ds. juny 04, 2011 11:38 am

Re: Novembre 2012-Estoig enrotllable

EntradaAutor: patufa » dg. nov. 18, 2012 9:56 pm

Gràcies per l' explicació lesmansdelapetal!!!! Ho he intentat i no tinc el paint ni el Microsoft office perquè escric desde una tauleta tàctil. ........seguiré investigant
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Novembre 2012-Estoig enrotllable

EntradaAutor: Ponioleta » dl. nov. 19, 2012 12:34 pm

Bita xulíssim :ok: :ok:
I Lalona, el teu ja l'havia vist però m'encanta!! I aquesta tela de cotxes és genial
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Novembre 2012-Estoig enrotllable

EntradaAutor: Ponioleta » dl. nov. 19, 2012 12:45 pm

Per cert, he trobat això. Ho deixo aquí pq no és un estoig enrollable però és semblant:
Imatge

http://www.etsy.com/listing/62298871/ca ... ng-pattern Hi ha el patró en pdf
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Novembre 2012-Estoig enrotllable

EntradaAutor: sivi » dt. nov. 20, 2012 8:24 pm

Ponioleta quina troballa!!!!!
Al meu cotxe n'hi faria falta un d'aquests, ja que la nena ho te tot tirat pel cotxe.
Jo tinc la meva maleta estoig quasi acabada, a veure si demà l'acabo i us penjo les fotos!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Novembre 2012-Estoig enrotllable

EntradaAutor: Ponioleta » dc. nov. 21, 2012 9:43 am

Us deixo una foto d'un estoig per agulles de ganxet, perquè veieu la solució que ha fet servir perquè no caiguin les agulles:
Imatge
Si entreu al blog, veureu més fotos i ho entendreu millor. És com una solapa que es baixa quan s'enrotlla.

És del Blog "No paris de Cosir", preciós tot el que fa.

L'enllaç de l'entrada aquí: http://cristina-unaaficioelpatchwork.bl ... et-on.html
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Novembre 2012-Estoig enrotllable

EntradaAutor: Ponioleta » dc. nov. 21, 2012 12:20 pm

pitisu ha escrit:mira! entrava a penjar la mateixa foto que la Ponioleta! >.-<: és el que us deia, per agulles de mitja o ganxets (tot i que aquests són de fusta i no sé si rellisquen tant com els metàl·lics), jo recomano molt fer-hi solapa!! :ok:


ho he penjat i pensava "de fet no cal perquè segur que totes seguim els mateixos blogs!!" :-) :-)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Silka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 272
Membre des de: dt. ago. 09, 2011 8:42 am

Re: Novembre 2012-Estoig enrotllable

EntradaAutor: Silka » dc. nov. 21, 2012 2:13 pm

Ja el tinc!!
Ufff!! M.ha costat! Ja se q no es dificil pero es el meu primer projecte... Es nota la falta de practica...!!
Els acabats no m.han quedat perfectes pero en fi.. Estic contenta!!
Jo tampoc tinc guata plana, de relleno si... I he fet servir feltre
Li regalare a la meva neboda q fa 4 anys dissabte. Tot i q despres de l.esforç pensava donar.li a ma filla pero bueno... Te 2,5 anys i encara no ho "aprecia" prou...
Pero li fare un. Llastima del temps!! Tardo molt i en tinc molt poc!
Per cert q al cosir la goma se.m ha partit l.agulla... Ja m.ho imaginava... Al fjnal jo he tingut q fer a
ma... Una mica xapuzilla..
Be... Jo us vaig seguint en la distancia q a mes dema torno a treballar i uf...
Fitxers adjunts
2012-11-21 15.08.49-2.jpg
2012-11-21 15.10.55-2.jpg
2012-11-21 15.09.41-2.jpg
2012-11-21 15.10.18-2.jpg
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: Novembre 2012-Estoig enrotllable

EntradaAutor: nacristai » dc. nov. 21, 2012 3:07 pm

Que fort silka!!! La tela es la mateixa que he utilitzat jo!!! Ja el vaig regalar diumenge. Trobo que t'ha quedat genial!!! I per res sembla el teu 1er projecte!!!
A veure si aconsegueixo penjar una foto feta amb el mòbil, jo li he fet una "tapa" per a que no caiguin els llapis.
Veig que no tinc cap foto al mòbil obert amb la tapa... Després la penjo...
Fitxers adjunts
image.jpg
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Avatar de l’usuari
Silka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 272
Membre des de: dt. ago. 09, 2011 8:42 am

Re: Novembre 2012-Estoig enrotllable

EntradaAutor: Silka » dc. nov. 21, 2012 3:22 pm

Doncs si! Quina casualitat!!!
Voldria fer un altre amb llibreta i pel tema de cosir la goma... Com ho feu ? S.em ha trencat l.agulla de la maquina i pel proper no ho vull fer a ma... Es goma de fer cues...
Avatar de l’usuari
patufa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: ds. juny 04, 2011 11:38 am

Re: Novembre 2012-Estoig enrotllable

EntradaAutor: patufa » dc. nov. 21, 2012 5:01 pm

Estan quedant uns estoigs molt xulos!!! Quina casualitat això de les teles! Jo vull probar de fer- ne un d´enrrotllable però tinc algunes coses pendents de fer...

No sé si us passa que tinc una "llista mental" de coses per cosir. Quan en faig una al cap de res n´apunto quatre........així no hi ha qui acabi mai!!!!!
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Novembre 2012-Estoig enrotllable

EntradaAutor: sivi » dj. nov. 22, 2012 11:59 am

Hola noies, com anem?
Jo he començat la casa per la teulada, i he fet la maleta, je je je!!!!
No m'ha quedat perfecte, però mica en mica vaig agafant la pràctica a la màquina.
Li regalaré a la meva filla per nadal, i així ja podrem pintar per tot arreu, a casa la sogre, a casa els tiets, a acasa els meus pares....aquests dies voltem molt.
Fitxers adjunts
tardor 2012 014.JPG
tardor 2012 018.JPG
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: Novembre 2012-Estoig enrotllable

EntradaAutor: nacristai » dj. nov. 22, 2012 1:46 pm

Que xulo sivi!!! Estara supercontenta quan el rebi!!! Molt ben acabat!!
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Novembre 2012-Estoig enrotllable

EntradaAutor: piruleta » dg. nov. 25, 2012 10:15 pm

Molt xulos els enrotllables, si em diueu com puc penjar fotos des drl mobil penjo el que li vaig fer a la meva àvia pel seu aniversari!!!
M'agradaria probar amb el tipus maleta! Ara n'haig de fer un per cada un que m'han sortit fills artistes.... I a veure l'emma quan creixi.... Avui hem estat fent un coet mida cap gros per un concurs de coets d la classe de la Rita... Són la classe dels planetes!

Torna a “Projectes de Costura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::