PATCHWORK

Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: angelina » dj. nov. 24, 2011 8:06 pm

Nacristai!!! es xulisssim!!! jo Faria com tu dius una tela blanca amb un estampadet!!!

Nena que ho tens aqui mateix!!!

Jo tinc un dubte, estic fent la manteta del Walid, la part de sobre ja quasi la tinc enllestda, però volia fer una vora a voltant dels rretalls i preveia fer-la de 20cm pels 4 costats, però em queda molt llarga i no prou ample, creieu que es veuria molt i la vora del lateral la faig un parell o 3 cm mes ample? es a dir a dalt i vaig 20+20 i els laterals 23+23 més o menys!? Ostres nosé si m'he explicat gaire...
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: esquimal » dj. nov. 24, 2011 8:19 pm

Nacristai xulíssima!!!!! T'ha quedat fantàstica!!!! Doncs jo potser posaria una trassera de color, apa per portar la contraria je je. Crec que qualsevol que hi posis et quedarà bé.

Apa que ja et queda ben poquet eh!!!! :-)(-: :-)(-:

Angelina ostres demà m'ho torno a llegir que estic espessa, aquesta nit no hem dormit gens i estic morta, de fet ara me'n vaig al llit. Espero que aquesta nit sigui millor. Demà intento llegir-m'ho. <:-)

Noies que bé aquest post torna a estar a dalt la llista, és fantàstic veure quilts de patch!!!!

Jo ja tinc llest el dels Pirates, falta encoixinar i ja estarà. >.-<: >.-<: >.-<:

Apa me'n vaig a fer nonetes, espero que avui dormim més de 4 hores sinó m'agafa algo... ::upi:
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: angelina » dj. nov. 24, 2011 9:21 pm

Ostres Esquimal!! aviam s pots dormir una mica... nosaltes portem uns dies.... :ufs:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: bipa » dj. nov. 24, 2011 9:34 pm

Nacristai nena que xulo !!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: jo estic amb l'Esquimal...jo faria quatre quadrats un de cada color :-D :-D :-D el nom es en basc no? :ok:
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: Momo » dj. nov. 24, 2011 10:08 pm

>.-<: >.-<: >.-<:
Com tornis a dir que ets boba et clavaré una cleca! Clar que n'has d'estar orgullosa, és preciosa! >.-<: :-()-)
Avatar de l’usuari
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8192
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: laucob » dj. nov. 24, 2011 10:23 pm

nacristai es precios jo la trasera ficaria una fineta amb dos tonets. o inclus una de les que has ficat a la part de davant.

l'angelina va compra una que es molt fineta blanca amb unes siluetes de floretes una cosa aixi tambe pot esta be.
JA QUEDA UN DIA MENYS[/size]
Imatge[url=http://lilypie.com]Imatge[size=150]Imatge[/url]fem la manteta dels desitjos si vols participar
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: angelina » dv. nov. 25, 2011 1:02 am

Jo quan ha dit lo de quina tela posar tb he pensat en la meva!!! :content: es marfil no blanca però debia se-hi tb en blanc pq hi havien varies combinacions amb les siluetes
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8192
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: laucob » dv. nov. 25, 2011 7:20 am

queda la de les silluetes de colors fons veig ferradura

siluetes de colors veig morat

son molt maques la veritat
JA QUEDA UN DIA MENYS[/size]
Imatge[url=http://lilypie.com]Imatge[size=150]Imatge[/url]fem la manteta dels desitjos si vols participar
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: esquimal » dl. nov. 28, 2011 2:29 pm

Ara no recordo si us en vaig parlar a aquest post o a un altre, però ja hi ha dia i hora pel curset d'acoltxat a màquina us deixo el link, si alguna s'anima allà hi seré.

http://pedasospatchwork.blogspot.com/20 ... quina.html
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: angelina » dl. nov. 28, 2011 4:35 pm

Ehh gamberra!! em vas dir demà et dic alguna cosa (referent al dubte q posava i encara espero!!!) XD XD


:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: esquimal » dl. nov. 28, 2011 9:44 pm

Ostres Angelina perdona se m'havia passat ara m'ho miro :love:
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: esquimal » dl. nov. 28, 2011 9:49 pm

angelina ha escrit:Nacristai!!! es xulisssim!!! jo Faria com tu dius una tela blanca amb un estampadet!!!

Nena que ho tens aqui mateix!!!

Jo tinc un dubte, estic fent la manteta del Walid, la part de sobre ja quasi la tinc enllestda, però volia fer una vora a voltant dels rretalls i preveia fer-la de 20cm pels 4 costats, però em queda molt llarga i no prou ample, creieu que es veuria molt i la vora del lateral la faig un parell o 3 cm mes ample? es a dir a dalt i vaig 20+20 i els laterals 23+23 més o menys!? Ostres nosé si m'he explicat gaire...


Crec que normalment es fa igual per totes bandes, però 3 cm tampoc es massa... Si no t'agrada que quedi tant llarga jo faria el que tu dius, t'ha de convèncer a tu així que endavant, sinó sempre la veuràs malament. Crec que si ho poses als laterals no quedarà malament, preereixo als laterals que no allargar-la de dalt i baix. Jo ho faria, sinó sempre estàs a temps d'arreglar-ho.

Bé ara sí, feina feta, me'n vaig al llitet a veure si dormim. Almenys veig que no sóc la única que té unes nits mogudetes. zz:-) zz:-) zz:-)
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: Momo » dl. nov. 28, 2011 9:55 pm

No, no et l'única. T'ho asseguro. :ufs:
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: esquimal » dt. nov. 29, 2011 6:09 am

Momo ha escrit:No, no et l'única. T'ho asseguro. :ufs:


:-D :-D :-D El dia que totes poguem dormir d'una tirada ho haurem de celebrar >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Mentrestant :-o00m :-o00m :-o00m
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: angelina » dt. nov. 29, 2011 8:39 am

Bon dia!!! (i no es que m'acabi de llevar eh!! bueno avui m han concedit fins les 8h20!!!)
Nits mogudes dieu!!! sabeu q em va passar ahir!! se'm van adormir a ls 6!!!! i clar a les 21h tots desperts... i fins les 12!!! bueno despres ha sigut prou tranquil tot plegat!!

Gràcies Esquimal pel consell jaja ja em podia esperar a avui ehhh
Doncs intentaré de fer-ho així i ja us explicaré el què!!! aviam si avui m'hi puc posar una mica! Aii amesura que avanço m'adono que 'encoixinat s'acosta... i nosé si m'en sortiré... Volia acabar-la per nadal per posar-la al tió del Walid o als reis com a molt.. però nose pas si tindré temps!!! :content:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: nacristai » dt. des. 20, 2011 6:19 pm

Hola guapes!!
Encara que no piuli gaire vaig fent eh!! i seguim en pack!!
Vaig fent regalets de nadal, i no sé què fer-li al meu home, estem sense un duro(crec que se m'ha anat el cap i he comprat massa bolquers... :love: .) i el regal li faré jo.ha de ser facilet, que ja estic en temps de descompte!! S'accepten suggerències!!!! En quant tingui per aquí al Xabier us faig una visiteta!!
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: nacristai » dj. des. 22, 2011 11:27 am

Nenes, que ja he acabat la bossa pel cotxet, i estic molt contenta del resultat, i més si tenim en compte que l'he fet sense patrons ni tutorials!!
Fitxers adjunts
bossa cotxet1.jpg
bossa cotxet2.jpg
bossa cotxet3.jpg
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: esquimal » dj. des. 22, 2011 2:08 pm

Nacristai és preciosa, de veritat que t'ha quedat preciosa.!!! Apa que d'aquí ben poquet la podràs estrenar. Doncs jo al meu pare tampoc sé que fer-li, ma mare m'ha dit un punt de llibre pq sempre agafa qualsevol paperot, també havia pensat en un moneder pla i circular amb cremallera a una banda per les monedes i velcro a l'altra per guardar la bossa d'anar a comprar. Sí si pq és ell el que va a comprar!

NOies jo estic estancada, ja tinc el cobrellit del david llest per encoixinar però no sé com fer-ho. Com que és molt estampat volia algo lleuger, havia pensat en fer cercles com si fossin bombolles, com que és de pirates trobo que lliga, però amb la màquina he fet una prova i més que cercles semblen ous tremolossos. Què farieu? Teniu alguna foto al blog, i si no us en faig una pq veieu com ha quedat per les dues bandes. Aix necessito ajuda. També havia pensat de fer-hi peixets, caballets de mar, com que per darrera és molt llisa es veuria però em sembla que seria massa infantil i d'aquí poc li quedaria desfassat, a més suposo que deu ser complicat. A veure si em doneu un cop de mà,
Avatar de l’usuari
Mirda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: Mirda » dj. des. 22, 2011 4:10 pm

Nacristai que bé t'ha quedat i que poquet que et queda per fer-ho servir !!! >.-<:

Esquimal tinc un llibre amb mostres d'encoixinat lliure i n'he trobat dues una mica relacionades amb el tema del teu quilt, no sé si és ben bé l'idea que portaves, espero ajudar-te :ok: Si te n'interessa algun te'l puc enviar més gran.
Fitxers adjunts
IMG_2214.JPG
IMG_2215.JPG
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: nacristai » dj. des. 22, 2011 4:58 pm

Gràcies guapes pels piropillus!! la veritat és que ja queda poquet!! :love: al final la vanoveta la trassera és la mateixa que el forro del bolso, trobo que ha lliga força!!
Esquimal, jo estic com tuy, no sé com encoixinar la vànova, però la meva màquina no encoixina, i jo el màxim que m'he atrevit és amb línies rectes amb la màquina i queda una mica barroer...suposo que ho acabaré fent a mà, però ja quan el Xabier em demani la paga per anar de festa!!! ;-)))
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Torna a “Patchwork”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::