Passos per començar a mirar una adopció

Fills del cor.
Colors
:: girafa
Entrades: 2059
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:02 am

Re: Passos per començar a mirar una adopció

EntradaAutor: Colors » dj. maig 14, 2009 4:23 pm

Hola Kora,

Jo no en sóc cap experta, però et puc dir que a Russia no demanen estar casats.

T'ho dic perque fa com un any i mig o així, us cosins de la parella de ma germana han adoptat un nen a Russia, que és preciós!!!!!!!!! M'encanta, a part de guapo és super llest!!! Amb alguna limitació física, perque es veu que va estar amb unes condicions dolentes a l'horfanat però ja està com un nen d'aquí, li falta algo d'alçada crec i està una miqueta més dèbil però ja casi està a la par!!!

Mira ells no estan casats, son parella de fet, i tenen uns 37 anys, t'ho dic per si s'assembla a la vostra situació, igual és una bona opció RUssia!!! Un petonàs!!
Imatge

Imatge
Kora
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

EntradaAutor: Kora » dv. maig 15, 2009 3:02 pm

Bona tarda, Noies!!!

Dons avui he trucat per apuntar-me a les seccions informatives que fan a ICAA, serà el dia 22 de maig a les 13'00h m'han dit que dura 2h. La sort és que el dia 22 és festa aquì a Granollers i no tinc que demanar res a la feina. Perquè sinó ens anaven cap a l'octubre que comencen a fer-les a la tarda. Bueno ja us explicaré, aquest cap de setmana ens miraren a veure que demanen a cada país, per anar amb els deures fets.

Una abraçada!!!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
petitaemma
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » dg. maig 17, 2009 12:19 pm

Hola noies!
Aquest post em sembla genial, nosaltres ara esperem que surt del cicle de relacions dirigides que hem fer i encara no ens hem plantejat o com a mínim no hi hem parlat mai de l'adopció; però no ho descarto i qualsevol informació és ben rebuda.
Encara, que s'ha de tenir molta paciència, no? crec que d'això no anem sobrades unes quantes...
MOlts petons!
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Kora

EntradaAutor: Kora » dl. maig 18, 2009 6:02 pm

Hola Noies!

Buf!, el dissabte vaig estar mirant per sobre el que demanen a cada país per les adopcions..... deunidó.... que si casats.... per l'esglesia alguns..... informe d'esterilitat..... religió..... bueno total que agafaré un boli i anirem descartant..... ja us explicaré... a veure que expliquen a la sessió informatica que anem....

Petons!!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
*lourdes*
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
Ubicació: Baix Empordà
Contacta:

EntradaAutor: *lourdes* » dt. maig 19, 2009 6:57 pm

Hola Kora!!!

Bona sort a la xerrada, però..... segons com sigui no et deixis influenciar.

Nosaltres vam tenir un petit conflicte de canvi d'opinions. Ens van desmoralitzar molt molt i molt, ens varen parlar de les dificultats d'adaptació per les 2 bandes, del rebuig de la familia o amics, del racisme, vaja que ens van posar els casos més difícils i en cap moment vàren dir coses a favor.

En quan als paisos, sabien meys que alguns que estaven a la reunió, vaja un desastre total.

A l'hora de decidir el pais, vem fer el mateix que tu, els vem agafar tots i anavem eliminant els que no compliem els requisits o no podiem complir com per exemple a la republica Dominicana o colombia crec q hi has d'estar 3 mesos visquent.

Al final ens vem quedar amb la xina i ja veus..... més paciència que uns sants.

Ara a catalunya deixen obrir el doble expedient, però no saem on anar, tonerm a quedar-nos amb la xina de nou .

Per cert, em faries un favor si m'expliquessis si a la xerrada us parlen de paisos i com estan.

Bufff quin rotllo
petons i sort
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
*lourdes*
Entrades: 199
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
Ubicació: Baix Empordà
Contacta:

EntradaAutor: *lourdes* » dt. maig 19, 2009 7:03 pm

per cert.... m'oblidava de dir-vos

si jo arribo a saber que triguem tant, no hagues esperat tant temps a començar el procés d'adopció,
de vegades, per fer les coses "legalment". No hi ha cap tipus de problema en convinar les 2 coses.

Sort
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
Kora

EntradaAutor: Kora » dc. maig 20, 2009 7:58 am

Hola Noies!

Lourdes. Moltes gràcies!, nosaltre no poden agafar la Xina, perquè no estem casats i et demanen 2anys de casats.... o sigui que hem de descartar uns quants, Rusia és un dels candidats, però una vegada vaig veure un documental i la veirtat és que em fa molta por.... ni t'explico el documental era molt trist...., Bueno ja que da menys per divendres a veure la xerrada....

Petons!!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dt. juny 02, 2009 7:25 am

Hola guapes,
passo per aquí per donar-vos una noticia que us faci tenir moltes esperances i il·lusions! El meu germà gran fa tres anys que té un fill adoptat de la Xina (a part dels seus dos fills biològics). Un altre germà meu s'ha casat fa dos anys i la seva dona no pot tenir fills, doncs van començar a mirar la opció d'adoptar però amb moltes pegues casi a tots els països, per la seva situació econòmica (que és estable però no sobrante), perque porten poc temps junts, que és segon matrimoni... Doncs es van decantar per l'adopció nacional i en 6 mesos els han donat la idoneitat!!! Ara els han dit que aproximadament hauran d'esperar dos anyets perque els assignin el nen. Estan molt molt molt contents, us ho podeu imaginar, per ells era un repte molt dificil i tothom amb qui ho comentàven ho veia xungo (per circumstàncies seves personals) així que estan que ni s'ho creuen.
Ànims a totes les que esteu en procés!
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Eva26
:: zebra
Entrades: 1028
Membre des de: dl. gen. 05, 2009 10:03 am
Ubicació: Caldes de Montbui

EntradaAutor: Eva26 » ds. juny 13, 2009 6:04 pm

Isa, moltes felicitats per la part que et toca! quina alegria que deu haber a casa teva >.-<: espero que aviat els assignin un nen/a i s'acabi de fer realitat el somni... Mua!! :ok: :p-) :pandi:
ImatgeImatge
elia1733
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

EntradaAutor: elia1733 » dt. ago. 11, 2009 4:21 pm

Hola noies,
molts ànims i paciència a totes les que esteu en procès. Sapigueu que esteu fent una feina important tant pels nens que necessiten una familia com per vosaltres poder-ne formar una i amb tantes ganes.
Una pregunta per adoptar a la Xina: cal estar casats per l'esglèsia o pel civil també és correcte.
Per altra banda, m'agradaria tenir més informació per una adopcio nacional.
Moltes gràcies
Salutacions a tots i totes.
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -

desembre10 2FIV, 3 gener 2011 beta+!!! Tinc un nen!
octubre13 3FIV-
Kora

EntradaAutor: Kora » ds. ago. 22, 2009 7:45 pm

elia1733 ha escrit:Hola noies,
molts ànims i paciència a totes les que esteu en procès. Sapigueu que esteu fent una feina important tant pels nens que necessiten una familia com per vosaltres poder-ne formar una i amb tantes ganes.
Una pregunta per adoptar a la Xina: cal estar casats per l'esglèsia o pel civil també és correcte.
Per altra banda, m'agradaria tenir més informació per una adopcio nacional.
Moltes gràcies
Salutacions a tots i totes.

Del tema de l'adopció a la Xina no especifica per on has d'estar casat només q portis dos anys en el moment de començar amb els tràmits, etc....

Jo vaig anar a BCN a una reunió q fan a la ICCA, trobaras els telèfons a la Web del gencat a l'apartat d'adopcions, a nosaltres ens va anar molt bé ja q t'informen de tot.... adopcions internacionals, nacionals, informe de idoneitat...........

Molta sort!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
Betti
Entrades: 1259
Membre des de: dg. abr. 13, 2008 7:53 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Betti » dt. set. 01, 2009 5:00 pm

Hola noies!!

Algunes de vosaltres em recordareu del post de RA. Com que no va funcionar, vam optar per l'adopció, directament.

Ara ja farà quasi 9 mesos que vam portar la sol·licitud a l'ICAA. En aquest temps, ens han donat el CI, hem parlat amb les ECAI's, hem decidit país i ens han donat data de firma amb IPI (l'ECAI que porta el nostre país) pel gener del 2010. I des de llavors encara esperar 1,5 anys o 2 perquè arribi el petitó o petitona.

Amb aquest resum voldria dir-vos a tots els que esteu pel mig de tot plegat que el procés és llarg, molt llarg, i que a vegades pot arribar a ser desesperant, però que hi ha la il·lusió que aquell fill arribarà. No sabem si la vida l'haurà tractat gaire bé, però el que és segur és que quan tinguem el nostre fill als braços farem el que puguem perquè sigui feliç.

Nosaltres hem tirat endavant els papers per l'adopció a Malí i també adopció nacional.

Estic contenta que aquest forum s'hagi activat amb aquesta opció.

Ja ho sabeu, per les que ens coneixem i per les que no, estic a la vostra disposició, per si us puc ajudar en algun dubte que jo ja hagi passat...

Una abraçada!! ;-)
http://camidafrica.blogspot.com

GINA DJABA ja ets amb nosaltres!!
ESTEM JUNTS: 26 de setembre 2011
kitiara
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dt. set. 01, 2009 6:52 pm

Hola chicas.

Nosotros presentamos la solicitud para adopcion internacional el 22 de mayo! En agosto hemos hecho la charrada informativa de un día y media.
Y la primera entrevista, la segunda la tenemos para el 9 de septiembre, nos han dicho que serán 4 entrevistas personales y una visita a casa.
De la primera entrevista, salimos muy decepcionados, diciendo seguro que hemos dicho algo inapropiado, pero ... al final piensas... ellos tienen que hacer su trabajo y asegurarse que realemente para tí la adopción no es un capricho.
Así que continuamos hacia adelante y a por la segunda entrevista.

Hemos decidido adoptar en Costa d´Ivory.
Ya que Rusia no nos aceptaba por un problema físico de mi marido.
Betti

EntradaAutor: Betti » dc. set. 02, 2009 8:28 am

Kitiara,
que bé, Cote D'Ivore!!!
Anireu per IPI o per protocol públic????

PEtonets
Betti

Duneta
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Duneta » dc. set. 02, 2009 2:17 pm

Betti jo si que m'enrecordo de tu!! espero que tot us vagi molt bé i aviadet pogueu tenir el vostre petitó o petitona de Mali.

Kitiara a tu tambñe et conec! molta sort maca!!!
Imatge
kitiara
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dc. set. 02, 2009 8:56 pm

Betty, lo haremos en IPI!!!
glauc
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm

EntradaAutor: glauc » ds. set. 05, 2009 10:20 pm

Ei!!! jo també em rocordo de vosaltres!!!!!! molta sort a les dues!!! espero que la cosa sigui curteta... ;-)
Un petó! :love: :love: :love:
Imatge
ImatgeImatgeImatge
ENS VOLS CONÈIXER? viewtopic.php?f=50&t=11455
Evakira
Entrades: 1326
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:51 pm
Ubicació: Seguimos soñando contigo.....

EntradaAutor: Evakira » dl. set. 07, 2009 10:02 am

Hola noietes,

Nosaltres hem mirat l'adopció a Rússia i actualment és un requisit estar casat!. Si alguna parella ha adoptat i no estan casats es xq ho han fet com a monoparental (que per aixo has de dir q no tens parella).

Ara estem en proces de espera del Certificat D'Idoneitat i ja anem a l'Ecai, espero en 18 mesos presentar-vos al nostre fill... :cnen: :cnena:

Kitiara, qualsevol dubte de les entrevistes... aqui estic :ok:

un peto
SERE MAMA, El meu nen espera a RUSIA!
http://esperandounallamada.blogspot.com/
Neu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. gen. 13, 2008 6:14 pm

EntradaAutor: Neu » dj. set. 10, 2009 3:15 pm

Hola, m'encanta que s'hagi activat aquest post. Nosaltres tenim la sessió informativa al ICAA d'aquí a deu dies. He llegit que et desanimen una mica, no? Sabeu si t'expliquen tots els passos des de zero o bé hi has d'anar ja informat de com va tot el procés? Algun consell en especial? Gràcies!
Betti

EntradaAutor: Betti » dv. set. 11, 2009 2:20 pm

Hola neu!
Hola a totes!! Feia dies que no entrava!! Glauc, com són les coses, t'he enviat un privi per Facebook...

Neu, dius que si et desanimen una mica?? Home, mira, et pinten les coses tal i com són. Jo ho vaig viure molt emotivament... el que fan els de l'ICAA i després durant el CI és presentar-te no només la teva part, sinó i sobretot la part de l'infant.
És el que més em va sobtar. Nosaltres teníem força clar el que volíem però després et fan adonar que el que més importa no és que tu tinguis dret a tenir un nen, sinó que és el nen el que té dret a una família i que sempre sempre, s'ha de vetllar pels seus interessos.

Conec gent que a mig CI s'ho ha repensat i s'ha fet enrere perquè durant les entrevistes burxen força i et fan veure les coses d'una altra perspectiva.

Però endavant, sense cap por!! Jo sempre havia pensat que si hi havia alguna cosa que no rutllava en nosaltres, ells, els professionals, ja ens ho dirien, ho corregiríem... i endavant!
:ok:

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::