adopcions fallides

Fills del cor.
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dv. gen. 11, 2008 10:06 am

ai xell, quin embolic i que difícil, no?! :-:) :-:) :-:) però segur que mica en mica n'acabeu traient l'entrellat... :ok:

molts ànims per als dos!!!

quin és el següent pas, ara?
Avatar de l’usuari
Ixena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

EntradaAutor: Ixena » dv. gen. 11, 2008 12:42 pm

Hola Txell,

Em sap greu perquè estaves tan il·lusionada..., i és clar, va ser un pal això! Però crec que no has de perdre l'esperança per res del món. Has de llutiar per allò que desitgis més i anar-hi de totes, totes. Com bé saps, nosaltres sempre ho hem volgut fer i no ho descartem en absolut. També hi hem donat voltes i més voltes; per una banda, primer potser millor el biològic, per l'altra, potser primer millor adoptar...
Finalment, un dia vam prendre la decisió de primer provar-ho nosaltres. I de moment la cosa ha anat força malament i això encara em fa estar més malament perquè penso que potser al final haurem d'acabar adoptant i he estat perdent un temps preciós... I també em faig un embolic... Però com que vam prendre una decisió, doncs lluitarem fins al final. Ara ho tornarem a provar biològic perquè ara desitgem això. I si no torna a anar bé, doncs ja ens llançarem de ple en l'adopció...
Ja sé que és només la nostra experiència, però volia explicar-t'ho perquè estem en situacions similars (més o menys...).

Si necessites qualsevol cosa, ja ho saps... ens tens aquí pel que vulguis!

Un abraçada molt i molt forta!!!!!
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dv. gen. 11, 2008 1:14 pm

hola precioses,
moltes gràcies per les vostres paraules!!
sabeu q ens passa ara mateix, q d'alguna manera no sabem si valdrà prou la pena en aquests moments llençar-nos-hi del tot, si llavors ens passa això de quedar-me :-()) i haver de començar!!!
es q ho trobo molt injust!!
aixi q tu julieta tb ets de girona, i qui us va tramitar el CI?????
l'enterevisata d'ahir és nova, abans no ho feien aixi, era la Maria Garriga, la coordinadora de les adopcions....
tb he trucat a l'IPI i a Balbalika (q ha estat acreditada fa uns pocs anys) i m'han comentat el mateix, q si tinguessim un fill bio, se'ns aturaria tot el procés i a tornar-hi...
en definitiva, q se'ns presenta un cap de setmana per parlar-ne i decidir-nos
moltes gràcies boniques!!
:ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dv. gen. 11, 2008 1:54 pm

Quan parleu de fills bio em vénen al cap els iogurts bio que ara es diuen Activia :-D

Ànims, Xell, que segur que prendreu una bona decisió!!! Quan es tanca una porta sempre s'obre una finestra :ok:
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dv. gen. 11, 2008 4:17 pm

que bo elide!!
doncs mira q són ben diferents!!!
gràcies de nou a totes :content: :content: :content: :content: :content: :content: :content: :content: :content: :content:
Avatar de l’usuari
Ixena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

EntradaAutor: Ixena » dv. gen. 11, 2008 6:07 pm

Hola Xell,

Dons feu això... aquest cap de setmana us l'agafeu per vosaltres. Us asseieu al sofà i comenceu a parlar i a parlar, i suspesar les coses. Feu dues llistes si cal, a vegades ajuda. I decidiu el que decidiu estarà bé!
La vida les té aquestes coses... Però cal continuar, oi?

Endavant i cap a buscar un <:-< de la manera que sigui, del color que sigui, del lloc que sigui.... :ok:

Petons
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dv. gen. 11, 2008 6:47 pm

ji ji ji ji Ixena,
tens tota la raó, a buscar <:-< això és el més important!!!
de moment ja tenim se suposa la matèria prima, o sigui els meu home ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· i els meus ovaris...
mireu, ara acaba de venir una de les meves millors amigues a casa, per parlar del tema, i sabeu q passa ella m'ha donat una altra visió de tot plegat
ella no té parella, 36 anys i amb unes ganes bojes de tenir :-)(-: !!!!!!!
per tant, ella encara ha de passar per un procés més complicat q nosaltres!!!
estic ben animada a veure els pros i els contres i a tirar endavant tot plegat!!!!!!!!
merci noies, sou genials, ho sabeu no??? :-) :-) :-) :r) :r) :r) :-D :-D :-D :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
Ixena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

EntradaAutor: Ixena » dt. gen. 15, 2008 1:15 pm

HOla Xell,

Què tal? com ha anat la tancada per parlar? esteu una mica més animadets? ESpero que sí! Una mica és com dius tu; entre el mal, encara sou afortunats que el podeu buscar biològicament i podeu triar allò que més voleu.
Bé, ja ens mantindràs informades!

Una abraçada!
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dt. gen. 15, 2008 7:12 pm

hola IXENA!!!!!!!!!!!!!!!!!
MIL GRÀCIES PER PREGUNTAR...
Fins ara no he entrat al foro perquè no en tenia ganes, però quan m'ha informat el correu q tenia una resposta d'aquest post.........rapidament he vingut :content: :content: :content: :content: :content: :content:
et faig 5 cèntims dels últims esdeveniments:
el dilluns truco a l'ecai de barna, i em diuen q si volem ens podem apuntar a una xerrada informativa sobre el tema però ens hem d'esperar fins el 19 de marçççççççççççççççç!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ui ui ui!!!!!!!!!!!quant de temps q falta encaraaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:)
i què?penso, q són 3 mesos en la nostra llarga vida...res... :-) :-) :-) :-)
doncs ens hi apuntem i ja veurem q ens diuen, sóc partidaria q quanta més informació tinguem molt millor!!!!!!!! :r) :r) :r) :r) :r) :r)
avui truco a gi, i els hi dic q portem des de dij parlant amb la parella i q la meva pregunta és la següent si podem esperar-nos, com a mínim a començar a fer els cursos de formació/info a partir de la data de després d'anar a la xerrada....??? ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-)
em diuen q hem de baixar a gi, i firmar q el nostre expedient quedi aturat.... ?-) ?-) ?-) ?-) ?-)
jo però demà tornaré a trucar a barna i q m'ho acabin d'explicar si és el correcta... :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
fets els 5 cèntims, estem b nosaltres....
però el cap de set, no vam anar b, ens vam discutir per tonteries pq estavem nerviosos, decepcionats, preocupats... i un ho paga amb l'altre, q no ha de ser així, però sempre rep el q tenim al costat!!!
és la vida no?
i vosaltres qtal??tot b? :globus: :globus: :globus: :globus: :globus: :globus:
petonassos ben forts!!!!!!!i sort és clar!!!!!!!!i salut!!!!!!!!!! :content: :content: :content: :content:
Avatar de l’usuari
Ixena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

EntradaAutor: Ixena » dv. gen. 25, 2008 5:01 pm

Hola Xell!!!

Perdona per no haver-te dit res abans... Tot i que he entrat esporàdicament per anar llegint i felicitar les noves embarassades, volia tenir una mica de temps per poder "parlar" amb tu!!!

Com va tot? Suposo que deu ser difícil tot plegat, és molt dur, prou que ho sé! Però no us enfadeu entre vosaltres perquè tampoc solucionarà res... ARa heu d'estar junts i anar a totes en allò que hagueu decidit. Ja vas trucar a Barna? al final fareu el curs?
Ja em mantindràs informada, si et ve de gust, és clar. Sé que quan no estàs bé a vegades no tens gaires ganes de parlar-ne, i també tens ganes de desconnectar... Sigui el que sigui, si necessites parlar ja ho saps, eh?

Nosaltres ara ja ens hi posarem si no passa res... Ja en tenim ganes, però també estic nervi (si torna anar malament em moro!). Marxarem uns dies i així desconnectarem i estarem junts i tranquil·lets! Creuem els dits!!!

Bé, una abraçada fortíssima!!!

:ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dg. gen. 27, 2008 8:13 pm

hola ixena,
quina il.lu q aviat us hi pogueu posar!!!!!segur q anirà tot b!!!!!ja veureu!!! :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
ben aviat hem d'estar totes les buscadores ben :-()) :-()) :-()) q ens ho tenim ben merescut no???? :globus: :globus: :globus:
Ara ja estem b, gairebé podria dir, b del tot, el q passa és q mai, ho acabes de pair, aixi com aixi, quan passa una cosa d'aquestes, q et treuen les il.lusions, pim i pam!!! :-(( :-(( :-(( :-(( :-((
nosaltres hem fet pinya, i ens hem posat a buscar un <:-< amb la mateixa il.lusió q vam emprendre per tenir el nostre :-)(-: adoptat!!! ;-)
Vaig trucar a barna, i sinò hi ha canvis el dia 19 de març anirem a una xerrada, volem tenir un altre punt de vista!!! ;-) i el curs al final no el vam fer, vaig trucar a gi, i els hi vaig explicar q feia el cas, ens van entendre perfectament, i em van dir q havia d'anar a firmar uns papers per donar la conformitat q nosaltres ho volem aturar temporalement ?-)
és el q hi ha... ara ens centrarem en intentar aconseguir :-()) i quan tingui un any o més començarem de nou el nostre procés per adoptar!!! :-D
Moltíssimes gràcies per aquest suport !!!!el noto ben b!!!! :-) mil gràcies!!! ;-)
de fet, tens raó, fins aquesta setmana passada no ho vaig explicar a les meves amigues, i a la meva cunyada!!!als pares i sogres si q ho vam dir abans, però a la resta, fins fa poc res de res... ?-)
suposo q és com una mena de procés de dol no??? ?-)
de tot cor, moltes gràcies maca!!!! :content: :content: :content:
espero qel cap de set us hagi anat d'allò més b per estar tranquil.lets!!!
i aviat arribarà set santa... ji ji ji :pandi: :pandi:
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: adopcions fallides

EntradaAutor: Lau » dt. des. 29, 2009 10:49 am

Hola,
fins avui no havia llegit aquest fil... veig que al final us vau decidir pel bio i va venir eh?? l'Otger ja té 5 mesos... teniu intenció de continuar amb l'adopció d'aqui un temps? o ja heu refredat la idea? Nosaltres som idonis des del maig, no descartem la via biologica, però no volem alternar les dues... ara estem molt molt centrats en l'adopció i quan el tinguem aqui, doncs ja veurem si busquem un segon i quina via fem servir per arribar a ell.
Lau. :girafa:
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

Re: adopcions fallides

EntradaAutor: xell13 » dt. des. 29, 2009 1:39 pm

Hola maca,
doncs quan m'ha arribat al correu la notificació sobre aquest tema...ui q lluny m'ha semblat aquell temps q escrivia sobre aquesta qüestió xxo.0.o xxo.0.o
ara farà justament 2 anys quasi quasi!! xxcool xxcool
q ens n'han passat de coses a la nostra vida durant aquest temps...
quan vam voler anar a buscar el nostre <:-< biològic ens va passar qno en podíem tenir, jo tenia les trompetes obstruïdes...vam fer 2 fecundacions in vitro fallides...q ho vam passar fatal!!! :ufs: :ufs: i ens va arribar l'otger com una mena de miracle, ja q en aquells moments ja no hi comptàvem....
ahir justament va fer 5 mesos i és el millor q ens ha passat a la vida, és un bon jan de dia, i de nit un trunero acabat....però ens l'estimem amb bogeria!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
tema adopció el tenim apartat i quasi arxivat, segurament no la tirarem endavant...ja q de manera molt personal...crec q hi ha moltes parelles q no poden tenir fills i q ho necessiten més q nosaltres...és una qüestió personal ja dic...
desitjo q tingueu molta i molta sort, i q sigueu molt valents...ja q cal ser-ho en qüestions com aquestes
si et puc ajudar d'alguna manera només m'ho has de dir per privi...
sort, petons i salut :content: :love:
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: adopcions fallides

EntradaAutor: Lau » dt. des. 29, 2009 2:01 pm

Uff em sorgeixen moltes preguntes arran del què acabes d'explicar... però penso que són molt personals i tampoc em vull ficar a la vida dels altres... si em dones permís per fer-te-les t'agafo la paraula amb aixo del missatge privat.

Lau. :girafa:

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::