Adopció

Fills del cor.
Ixena
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

EntradaAutor: Ixena » dv. nov. 23, 2007 4:30 pm

HOla noietes,

Gràcies pels ànims! La veritat és que fan falta... He passat una època molt xunga: el primer cop no t'ho esperes que et passi a tu; el segon menys, perquè si ja t'ha passat un cop... Després esperar visites, proves i resultats... Ara, ja està tot bé i t'animen que ho tornis a provar perquè som joves i estem bé, però i si torna a anar malament? ostres, és que és molt dur... perds el que desitges més en aquest món i a sobre hi ha gent que ho tracta tan frívolament, com si fos una grip que te'n pots refer la setmana següent i què carai, per mi ha set molt dur i difícil de portar-ho endavant... Suposo que cadascú és cadascú!

I mentrestant rumiàvem com us vaig explicar la possibilitat d'adoptar que sempre havíem tingut present (potser com un pressentiment?....).

Ara, potser ho tornarem a provar perquè també fa il·lusió tenir-ne un de teu... tot i que no descartem per res adoptar. Depèn com vagin les coses!

Per això està bé que ens hàgim trobat, és un consol per mi veure que hi ha gent amb qui ho puc compartir perquè vivim experiències semblants.

Per cert, ja que estàs posada en el tema (i ja he llegit per internet, però hi ha coses que queden sense resoldre), et faré unes preguntes:

-pots obrir dues vies alhora: nacional i internacional? (una noia que conec li ha "donat" un nen de 15 mesos nacional; es veu que ara per mala sort (pk s'ha de dir així, crec) hi ha més nens sense família. Es veu en part agreujat per la immigració.

-Com esculls el país? et diuen com van les llistes d'espera i tot això? (és que jo tinc debilitat especial per l'Índia i enlloc trobo informació. No em demanis el perquè, però mira... és una sentiment intern....) Més que res per decidir-te, com ho tries?

-encara que et quedis embarassada, pots continuar endavant? o què passa? tenint en compte els llargs temps d'espera...

És que és increïble que amb la quantitat de nens i nenes que hi ha en orfanats sols, sense família, es tardi tant de temps... i a sobre, que hi hagi països que amaguin una realitat que es ben palesa! És vergonyós!

Un petonàs!!

:love:
xell13
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dv. nov. 23, 2007 5:58 pm

hola reina!!!!!!!!!!!
m'encanta q em facis tantes preguntes :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
jo t'explico una mica la meva curta però intensa experiència...
a veure... nosaltres sempre hem tingut debilitat, per Africa... i pels nens de color, no em diguis perque, suposo pel fet q jo soc mestra i sempre els he trobat encantadors...i llavors ens van decidir per aqui...i pq Etiopia era l'unic pais q no ens demanava anys de casats...nosaltres nomes fa 1 any i mig q ho estem i per exemple a Índia et demanen el seguent q nos no tenim es clar:
. matrimonis, preferentment amb certificat d'esterilitat i sense fills.
. les parelles han d'estar casades per l'esglèsia o bé acreditar un temps mínim de matrimoni civil de 5 anys!!!!!!!!!!!

Referent al tema q si et quedes :-()) llavors has d'aturar el procés però pensa q dura uns 3 anys, almenys Etiòpia, nos ara estem en un periòde en el qual durant 6 mesos hem de passar unes proves per acreditar un certificat d'idoneitat, si durant el periode ens hi quedem teoricament ho hem de dir de seguida, però en altres foros d'adopcions, m'han aconsellat q no ho faci, pq si llavors va mal (esperem q no passi, però siguem realistes, pot passar) ho has parat tot per res...m'explico oi?

m'encanta q ens haguem pogut trobat, tu pregunta q jo contesto!!!!encantada noia!!!fins aviat espero!!molts ànims, sort i salut!!!! :ok: :ok: :ok: :ok: :p-) :p-) :p-) :love: :love: :love: >.-<: >.-<: >.-<:
Ixena

EntradaAutor: Ixena » dv. nov. 23, 2007 6:12 pm

Hola nina!

Quina rapidesa! Merci!

Saps que encara coincidim en més coses? jo també sóc profe (però de secundària! Dedueixo que ets de primària perquè has dit "mestre"!). Que xulo!

NO et pensis, a nosaltres també ens encanten els nens africans, sobretot les nenes, són un sol! (he de confessar que tinc debilitat per les nenes!) Hem estat a Gàmbia i vaig plorar com una bleda... amb els nens i les nenes... ens els haguéssim emportat tots! I el meu home, allà agafadet de la mà perquè vénen tots a agafar-te! Són un encant! Però l'ÍNdia em té el cor robat! Per això t'ho demanava perquè no sé com està el tema... D'Etiòpia he trobat informació, però de l'ïndia res de res. Pel que fa als requisits, no sé: els 5 anys de casats ja els tenim; i el certificat aquest no sé si serviria els de l'avortament... Però bé, de moment, com t'he comentat necessitem un temps per pensar, tornar-ho a provar i aviam... és que em fa cosa començar i després haver-ho d'aturar...

Però m'agrada que m'ho expliquis perquè m'aclareixes dubtes que tinc.

Sobre aquest fòrum que comentes quin és? no en conec cap que parlin d'adopcions perquè m'agrada llegir-ne coses: experiències, processos, requisits, temps d'espera, preus...

És un tema que costa trobar gent amb qui parlar-ne. Jo només tinc dos coneguts que han adoptat però ja fa temps i ells ho van fer pel seu compte i ara no me'n poden dir res.

En fi, gràcies per tot! I jo t'animo a tirar endavant! Quina il·lusió!

Un petonàs!
xell13

EntradaAutor: xell13 » dv. nov. 23, 2007 6:29 pm

hola preciosa!!!
si es q quan una cosa em fa moure sóc rapidissima!!!jua jau :-D :-D :-D
sóc mestra de primària i també pedagoga, també he estat treballant als IES alguna temporadeta...
mira et dono la meva opinió ben personal eh... nosaltres independentment de si podem quedar-nos o no :-()) sempre hem tingut ganes d'adoptar i ara q hi estem pel mig, ens hem adonat q és un procés llargissim!!!!!!q necessita molt temps i pasciencia... i tenir-ho molt clar...
mira, si us decidiu a fer el pas, serà pq en teniu ganes de fer-ho, independentment de si et quedes de nou :-()) i si teniu un :-)(-: biòlogic
és un pas molt important, q ho heu de tenir molt clar, he llegit històries de persones q els hi ha portat problems de parella... i tot el fet d'adoptat, angoixes, angunies...per tant, us informeu, i ja veureu...
jo ara estic amb la regla, però quan s'acabi m'hi poso amb moltes ganes i a veure si hi ha sort!!!!!!!!!!
els foros són:
adoptantes.org i adoptiva.net
jo tb hi escric...ja ja :r) :r) :r) :r)
i amb la gent amb qui parlar del tema tb és dificil, almenys nosaltres no hem trobat la comprensió q esperavem la veritat, ja q no hem passat per cap avortament ni cap mala experiencia, ni portem temps buscant, sino q es una opcio de vida, ningú de la familia ho enten!!!!!!!només les meves amigues!!!i se q algunes no ho enten!!!!però fan veure q si!!!!!!no tinc tampoc tanta gent per parlar-ne!!!sort del meu home i jo q estem super units amb aquest tema!!!de fet això ha fet q la nostra relació ens hagi unit més!!!més il.lusionats saps...més contents i feliços...
no m'enrollo més q semblo una persiana....
petonassos guapissima!!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Ixena

EntradaAutor: Ixena » dl. des. 10, 2007 9:29 am

Hola Txell!

Què tal? com va tot? Espero que "viento en popa"!

Ja vaig entrar als fòrums i vaig fer el xafarder... em van agradar molt perquè abans de començar pots assabentar-te bé de tot com funciona, temps d'espera... ja et vaig veure ja per allà! ja, ja, ja Merci per la informació!

Si vols, aquí tens una "compi" per poder parlar del tema. Pensa que t'entenc perfectament i que per a mi és un fet tan natural com tenir un fill propi. Tant a mi com al meu marit, ens sembla impossible que hi hagi gent que no ho entengui i que faci comentaris tan absurds (em refereixo a l'apartat d'un dels fòrums que parlava de comentaris d'aquest tipus, l'has llegit? n'hi ha per llogar-hi cadires!). A casa nostra, ho entendrien perfectament i no crec que ens hi posessin cap problema, són molt oberts en tots aquests temes. Algun cop ho hem insinuat per si la cosa finalment no ens surt bé i no ens han dit res en contra, al contrari, que es queixen, com nosaltres, dels llargs temps i les injustícies quan hi ha nens que necessiten una família.

Ja em mantindràs informada...

Un petó!
xell13

EntradaAutor: xell13 » dc. des. 12, 2007 8:20 pm

Hola IXENA!!!!!!!!!
vaja, pq sinò entrem tu i jo, per aquí hi ha poc moviment ji ji ji neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
així q ja vas entrar als forums q et vaig recomanar i em vas trobar ja ja ja neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
nena q tinc molt i molt bones notícies, t'explico:
avui dimecres 12, al migdia quan he anat a obrir la bústia m'he trobat una sorpresa super super agradable: 1 CARTA Q ENS CONVOQUEN A LES SESSIONS FORMATIVES I INFORMATIVES EL PROPER MES DE GENER!!!!!!!!!!!!!

:pandi: :pandi: :pandi: :cangui: :cangui: :lleo: :lleo: :koala: :koala: :girafa: :girafa: :elefant: :elefant: :cabra: :cabra: :content: :content: :content: :content: :content: :content: :content: :content: :content: :content:
Ara només hi ha un petit problema : comentar-ho a l'equip directiu de l'escola?? xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o
perquè a més a més, demà he de trucar i demanar hora per una entrevista individual, entre nosaltres 2 i les psicologues, abans de la formació i info...
estem super contents nena!!!!!!és genial, és una de les millors opcions q hem fet a la vida!!!!!!!!!!! :globus: :globus: :globus: :globus: :globus:
ja saps, estic per aquí jo...
i tu q tal??????en quin punt esteu??? :globus: :globus: :globus: :globus:
una abraçada guapissima xxsta::
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. feb. 03, 2008 3:19 pm

hola wapes!

a veure....amb en Sergi sempre hem volgut adoptar i ara ens agradaria començar-nos a moure i fer el pas.

tinc trillons de dubtes....un d'ells és:

- anivell econòmic, sense comptar els viatges, què costen tots els tràmits--paperassa etc?

- tema certificat idoneïtat: tenen en compte tb la renta familiar però...

què passa si la mare no treballa i el pare en nòmina té molt poc i la resta li paguen en negre?
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. feb. 03, 2008 6:45 pm

HOLA NATRIX,

FELICITATS PER AQUESTA DECISIO!!!

DEMANEN UN MINIM DE GUANYS L'ANY, NO RECORDO QUAN ES.
EL TOTAL DEPEN DE QUIN PAIS VOLEU ADOPTAR, N'HI HA QUE ET GASTES MES DINERS QUE ALTRES
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 04, 2008 9:54 am

GRÀCIES JULIETA!

ON PUC TROBAR LA INFO?

AL GENCAT PARLA MOLT DELS PAÏSOS ON ES POT ADOPTAR I SI HAS DESTAR CASAT O NO ETC, PERÒ ENLLOC TROBO KIN ÉS EL REQUISIT DE RENTA FAMILIAR..!
Cabirola
:: tigre
:: tigre
Entrades: 790
Membre des de: dl. ago. 20, 2007 6:36 pm

EntradaAutor: Cabirola » dl. feb. 04, 2008 9:57 am

Natrix, em sembla que els requeriments són diferents en funció del país on adoptis.

I el que té de negre el negre, és que és negre. O sigui, no existeix.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 04, 2008 10:04 am

JUER, POS AIXI NI EN SOMNIS ADOPTEM...
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 04, 2008 10:42 am

SI PERO EL PRIMER PAS PER ACONSEGUIR EL CERTIFICAT D'IDONEITAT ES IGUAL PER TOTHOM.

CREC RECORDAR QUE EREN 17.000 O 18.000 EUROS, ARA NO HO SE PQ AIXO HO VAM FER FA 3 ANYS NO SE SI ARA DEU HAVER CANVIAT.

HAVIEM DE PORTAR:

- NOMINES DE L'ULTIM MES.
- DECLARACIO RENTA
- CERTIFICAT MEDIC
- I CERTIFICAT EMPADRONAMENT

AQUESTS SON ELS PRIMERS PAPERS QUE DEMANEN, ELS PORTES JUNT AMB LA SOL·LICITUD D'ADOPCIO
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 04, 2008 12:52 pm

ostieeeeeeeeeeeeeeeeeee 17 O 18.000 EURUS???

PER ADOPTAR SHA DE PAGAR TANT CALÉS???

KIN ABÚS NO?????

OSTIEE OSTIEEEEEEE POS JA PODEM PLEGAR VELES PK MAI A LA VIDA PODRE ACONSEGUIR TANTS CALÉS!
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dl. feb. 04, 2008 1:09 pm

Natrix, vols dir que la Julieta no es refereix als ingressos totals anuals quan diu 17.000/18.000 €? De totes maneres, jo tinc entès que segons els països, et pots arribar a gastar fins a 30.000 € incloent viatges i tot... Sempre havia pensat que era més barat adoptar que no fer-se tractaments de fertilitat i estic veient que és a l'inrevés...
ffm
:: pantera
Entrades: 817
Membre des de: dc. set. 19, 2007 10:51 am

EntradaAutor: ffm » dl. feb. 04, 2008 1:10 pm

Natrix, ja t'ho dirà la julieta, xo jo he entés q els 17.000-18.000€ és el minim q s'ha d guanyar a l'any pel certificat d'idonietat...
ffm
Entrades: 817
Membre des de: dc. set. 19, 2007 10:51 am

EntradaAutor: ffm » dl. feb. 04, 2008 1:11 pm

jejeje ens hem creuat...
Be, a veure q diu la julieta q volia dir... ;-) ;-)
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 04, 2008 1:38 pm

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH

OSTIEEEEEEEEE que NO HO HAVIA ENTÈS!

MERCI WAPISSIMES JOJOJO que FARIA JO SENSE VOSALTRES!

ARA HO CALCULARÉ...PERÒ COMPTANT NOMÉS LA NOMINA...VA A SER que NO....

EN NOMINA CREC que TE 700 EUROS SI HI ARRIBEN, que DIRIA que SON 600...
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 04, 2008 1:42 pm

NATRIXXXX, NO HOME NO,
VULL DIR QUE SON ELS INGRESSOSQUE DEMANEN, 17 O 18 MIL EUROS L'ANY

NOSALTRES HEM PAGAT 1000 EUROS A LA GENE PEL CERTIFICAT IDONEITAT
I ELS TRAMITS D'ADOPCIO A ETIOPIA ENS VALEN 5.500 EUROS

I EL VIATGE A PART CLAR

HI HA LLOCS QUE ES MOLT MES CAR, PQ T'OBLIGUEN A FER DONACIONS O L'ADOPCIO ES MES RAPIDA
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 04, 2008 5:18 pm

Osti cafort com diria la Leire.... 5.500 euros per una adopció i no es dels mes cars? cullons......... si això no és vendre nens, que algú m'expiqui què coi és!!! osti quin fàstig que fa tot.. per favor....
:-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-((
perdoneu per la tallada de rotllo.... sé que el post es de bon rotllo i molt benintencionat... es que m'he quedat a quadros.... sense paraules... joderrrrrrr
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 04, 2008 7:28 pm

NONO NO ET DISCULPIS ., REALMENT FA VOMITAR.
NO ENTENC COM POT SER que 4 PAPERS VALGUIN TAAAANT...AMB LA DE CRIATURES PER ADOPTAR que HI HA AL MON, LA DE FAMILIES que VOLDRIEN, I REALMENT, AKESTA MANERA DE FER TALLA MOLT LES GANES.

MHE KDAT PATAXOF.
ES COM FER NEGOCI DE TOT EL TEMA ADOPCIONS...SENSE EL COM.

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::