Llista a Catalunya
Llista a Catalunya
HOLA A TOTES, SOC NOVA PER AQUI...I DESPRES DE UNS DIES ...ME DESIDIT !!!
BE ,US EXPLICO...JO I EL MEU HOME FA QUE ESTEM AMB LLISTA DESPERA DES DE ABRIL DEL 2008, I ARA JA COMENÇO A TINDRE UN RAU RAU A LA PANXA.....RESULTA QUE UNA PARELLA DEL MEU POBLE JA ELS HI HAN DONAT
I SON DE FINALS DEL 2007,MANTENEU NO....LO DEL RAU RAU...US ESCRIC PER SI ALGU DE VOSALTRES SAP COM VA LA LLISTA A CATALUNYA JA QUE SEGONS ELS MEUS CALCULS ESTA AMB 3 ANYS JUSTOS... SI SABEU ALGUNA COSA M'AGRADARIA TINDRE ALGUNA PISTA MES. MOLTES GRACIES

BE ,US EXPLICO...JO I EL MEU HOME FA QUE ESTEM AMB LLISTA DESPERA DES DE ABRIL DEL 2008, I ARA JA COMENÇO A TINDRE UN RAU RAU A LA PANXA.....RESULTA QUE UNA PARELLA DEL MEU POBLE JA ELS HI HAN DONAT
I SON DE FINALS DEL 2007,MANTENEU NO....LO DEL RAU RAU...US ESCRIC PER SI ALGU DE VOSALTRES SAP COM VA LA LLISTA A CATALUNYA JA QUE SEGONS ELS MEUS CALCULS ESTA AMB 3 ANYS JUSTOS... SI SABEU ALGUNA COSA M'AGRADARIA TINDRE ALGUNA PISTA MES. MOLTES GRACIES

Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 24, 2010 7:20 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules
Raó: Títol en Majúscules
Re: Llista a Catalunya
Bon dia Esther, benvinguda al SocPetit
a Internet escriure en MAJÚSCULES vol dir que estàs cridant
mira de no fer-ho.
a Internet escriure en MAJÚSCULES vol dir que estàs cridant
mira de no fer-ho.
Re: Llista a Catalunya
0k Toni ...ho tindre en compte..
pero saps que passa que el meu interior CRIDA!! 
pero saps que passa que el meu interior CRIDA!! Re: Llista a Catalunya
Hola Esther, no sé com està la llista a catalunya, però si dius que acaben d'assignar a algú que coneixes i eren de finals del 2007... aixo vol dir que us queda poquet... en pocs mesets segur que rebreu la màgica noticia d'assignació... és un moment molt maco... però el millor és el dia a dia qeu vé després... és màgic, cada dia millor i millor i milor.... buffff. ;)
Re: Llista a Catalunya
Gracies lau ! però avegades els mesos es fan eterns....de totes maneres així ho esperem ... amb molta il•lusió 

el que espera, desespera, no?
Tan sols fa quatre mesos que vaig portar la solicitud.
Vam anar a la sessió informativa i vam portar tots els papers que demanaven.
Però ja està. Encara ens queda un llarg camí, molt, molt camí.
Com us ho feu per no desesperar?
Hi ha dies que tinc la sensació que això no s'acabarà mai.
Companyes embarassades, amigues amb criatures i jo... i nosaltres... res de res...
Quin és el vostre secret per no desesperar?
Vam anar a la sessió informativa i vam portar tots els papers que demanaven.
Però ja està. Encara ens queda un llarg camí, molt, molt camí.
Com us ho feu per no desesperar?
Hi ha dies que tinc la sensació que això no s'acabarà mai.
Companyes embarassades, amigues amb criatures i jo... i nosaltres... res de res...
Quin és el vostre secret per no desesperar?
- *lourdes*
- :: rateta

- Entrades: 199
- Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Contacta:
Re: Llista a Catalunya
hola esther i enorabona...... pots mirar aquesta web http://boards4.melodysoft.com/app?ID=adopnacionalesther36 ha escrit: SI SABEU ALGUNA COSA M'AGRADARIA TINDRE ALGUNA PISTA MES. MOLTES GRACIES
està bastnat actualitzada.... no m'extranya tinguis rau rau. Sort i ja explicaras
m'en alegro molt Lau!!!! segur q esteu en un núvul. FelicitatsLau ha escrit:és un moment molt maco... però el millor és el dia a dia qeu vé després... és màgic, cada dia millor i millor i milor.... buffff.
msalut ha escrit:Com us ho feu per no desesperar?
Hi ha dies que tinc la sensació que això no s'acabarà mai.
Companyes embarassades, amigues amb criatures i jo... i nosaltres... res de res...
Quin és el vostre secret per no desesperar?
Tan sols fa quatre mesos que vaig portar la solicitud.
Vam anar a la sessió informativa i vam portar tots els papers que demanaven.
Però ja està. Encara ens queda un llarg camí, molt, molt camí.
Com us ho feu per no desesperar?
Hi ha dies que tinc la sensació que això no s'acabarà mai.
Companyes embarassades, amigues amb criatures i jo... i nosaltres... res de res...
Quin és el vostre secret per no desesperar?
ains msalut...... el temps passa i passa i passa i no n'hi ha més, cada dia hi penses encara q saps q no es bo.. Nosaltres portem des deAbril 2007 esperant a la Xina i.... el pitjor es el que ens falta encara ningú ho sap, poden ser com a minim 2 anys més o com a maxim 4 (esperem)
El secret per no deseperar..... si el coneixes m'el expliques
Ptns i
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
Registre 27-04-07
Re: el que espera, desespera, no?
msalut ha escrit:Tan sols fa quatre mesos que vaig portar la solicitud.
Vam anar a la sessió informativa i vam portar tots els papers que demanaven.
Però ja està. Encara ens queda un llarg camí, molt, molt camí.
Com us ho feu per no desesperar?
Hi ha dies que tinc la sensació que això no s'acabarà mai.
Companyes embarassades, amigues amb criatures i jo... i nosaltres... res de res...
Quin és el vostre secret per no desesperar?
Jo crec que hi ha varis factors que em van fer que no desesperés... tot i que secret no n'hi ha.
el primer és que per nosaltres l'adopció va ser la primera opció par la ma/paternitat... per tan, no vam tenir cap procés previ d'intents d'embaras i tal... així que a la que vam decidir ser pares va començar la nostra espera per la via adoptiva... entenc que si comences un procés adoptiu (no sé si es el teu cas eh?) després d'intentar embarassos o tractaments, l'espera es fa més eterna, perquè ja fa temps que 'esperes'.
el segon... és que mirava enrere i pensava... què feies fa dos anys? i em donava compte que el què feia fa dos anys em semblava ahir.. per tan, el temps córre i ràpid, molt més del què ens pensem... i aixo m'animava... pensava... quan no te'n donguis ni compte el tindras amb tu i aixi ha estat.
Lau.
Torna a “Adopcions i acolliments”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |




