Llista a Catalunya

Fills del cor.
esther36
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. des. 23, 2010 11:39 pm

Llista a Catalunya

EntradaAutor: esther36 » dv. des. 24, 2010 12:09 am

HOLA A TOTES, SOC NOVA PER AQUI...I DESPRES DE UNS DIES ...ME DESIDIT !!! :p-)
BE ,US EXPLICO...JO I EL MEU HOME FA QUE ESTEM AMB LLISTA DESPERA DES DE ABRIL DEL 2008, I ARA JA COMENÇO A TINDRE UN RAU RAU A LA PANXA.....RESULTA QUE UNA PARELLA DEL MEU POBLE JA ELS HI HAN DONAT <:-< I SON DE FINALS DEL 2007,MANTENEU NO....LO DEL RAU RAU...US ESCRIC PER SI ALGU DE VOSALTRES SAP COM VA LA LLISTA A CATALUNYA JA QUE SEGONS ELS MEUS CALCULS ESTA AMB 3 ANYS JUSTOS... SI SABEU ALGUNA COSA M'AGRADARIA TINDRE ALGUNA PISTA MES. MOLTES GRACIES xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 24, 2010 7:20 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6550
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Llista a Catalunya

EntradaAutor: Toni » dv. des. 24, 2010 7:21 am

Bon dia Esther, benvinguda al SocPetit
a Internet escriure en MAJÚSCULES vol dir que estàs cridant xxo.0.o
mira de no fer-ho. :ok:
esther36
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. des. 23, 2010 11:39 pm

Re: Llista a Catalunya

EntradaAutor: esther36 » dg. des. 26, 2010 8:55 pm

0k Toni ...ho tindre en compte.. neujor:-) pero saps que passa que el meu interior CRIDA!! :ok:
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Llista a Catalunya

EntradaAutor: Lau » dg. des. 26, 2010 10:11 pm

Hola Esther, no sé com està la llista a catalunya, però si dius que acaben d'assignar a algú que coneixes i eren de finals del 2007... aixo vol dir que us queda poquet... en pocs mesets segur que rebreu la màgica noticia d'assignació... és un moment molt maco... però el millor és el dia a dia qeu vé després... és màgic, cada dia millor i millor i milor.... buffff. ;)
esther36
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. des. 23, 2010 11:39 pm

Re: Llista a Catalunya

EntradaAutor: esther36 » dl. des. 27, 2010 7:03 pm

Gracies lau ! però avegades els mesos es fan eterns....de totes maneres així ho esperem ... amb molta il•lusió >.-<:
msalut
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 8:26 pm

el que espera, desespera, no?

EntradaAutor: msalut » dl. gen. 24, 2011 5:21 pm

Tan sols fa quatre mesos que vaig portar la solicitud.
Vam anar a la sessió informativa i vam portar tots els papers que demanaven.
Però ja està. Encara ens queda un llarg camí, molt, molt camí.
Com us ho feu per no desesperar?
Hi ha dies que tinc la sensació que això no s'acabarà mai.
Companyes embarassades, amigues amb criatures i jo... i nosaltres... res de res...
Quin és el vostre secret per no desesperar?
*lourdes*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
Ubicació: Baix Empordà
Contacta:

Re: Llista a Catalunya

EntradaAutor: *lourdes* » dj. gen. 27, 2011 7:25 am

esther36 ha escrit: SI SABEU ALGUNA COSA M'AGRADARIA TINDRE ALGUNA PISTA MES. MOLTES GRACIES
hola esther i enorabona...... pots mirar aquesta web http://boards4.melodysoft.com/app?ID=adopnacional

està bastnat actualitzada.... no m'extranya tinguis rau rau. Sort i ja explicaras :ok:

Lau ha escrit:és un moment molt maco... però el millor és el dia a dia qeu vé després... és màgic, cada dia millor i millor i milor.... buffff.
m'en alegro molt Lau!!!! segur q esteu en un núvul. Felicitats

msalut ha escrit:Com us ho feu per no desesperar?
Hi ha dies que tinc la sensació que això no s'acabarà mai.
Companyes embarassades, amigues amb criatures i jo... i nosaltres... res de res...
Quin és el vostre secret per no desesperar?
Tan sols fa quatre mesos que vaig portar la solicitud.
Vam anar a la sessió informativa i vam portar tots els papers que demanaven.
Però ja està. Encara ens queda un llarg camí, molt, molt camí.
Com us ho feu per no desesperar?
Hi ha dies que tinc la sensació que això no s'acabarà mai.
Companyes embarassades, amigues amb criatures i jo... i nosaltres... res de res...
Quin és el vostre secret per no desesperar?

ains msalut...... el temps passa i passa i passa i no n'hi ha més, cada dia hi penses encara q saps q no es bo.. Nosaltres portem des deAbril 2007 esperant a la Xina i.... el pitjor es el que ens falta encara ningú ho sap, poden ser com a minim 2 anys més o com a maxim 4 (esperem)
El secret per no deseperar..... si el coneixes m'el expliques :ufs: . De moment molta paciència i anar coneixent gent d'aquest món

Ptns i :ok:
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: el que espera, desespera, no?

EntradaAutor: Lau » dj. gen. 27, 2011 4:47 pm

msalut ha escrit:Tan sols fa quatre mesos que vaig portar la solicitud.
Vam anar a la sessió informativa i vam portar tots els papers que demanaven.
Però ja està. Encara ens queda un llarg camí, molt, molt camí.
Com us ho feu per no desesperar?
Hi ha dies que tinc la sensació que això no s'acabarà mai.
Companyes embarassades, amigues amb criatures i jo... i nosaltres... res de res...
Quin és el vostre secret per no desesperar?



Jo crec que hi ha varis factors que em van fer que no desesperés... tot i que secret no n'hi ha.

el primer és que per nosaltres l'adopció va ser la primera opció par la ma/paternitat... per tan, no vam tenir cap procés previ d'intents d'embaras i tal... així que a la que vam decidir ser pares va començar la nostra espera per la via adoptiva... entenc que si comences un procés adoptiu (no sé si es el teu cas eh?) després d'intentar embarassos o tractaments, l'espera es fa més eterna, perquè ja fa temps que 'esperes'.

el segon... és que mirava enrere i pensava... què feies fa dos anys? i em donava compte que el què feia fa dos anys em semblava ahir.. per tan, el temps córre i ràpid, molt més del què ens pensem... i aixo m'animava... pensava... quan no te'n donguis ni compte el tindras amb tu i aixi ha estat.

Lau.

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::