Adopcions internacionals

Fills del cor.
laura :)
Entrades: 2
Membre des de: dl. nov. 21, 2011 1:40 pm

Adopcions internacionals

EntradaAutor: laura :) » dt. nov. 29, 2011 5:52 pm

Hola em dic Laura, fa poc vaig publicar un tema: Treball de recerca...No sé ven be com va el tema dels fòrums però necessito trobar a pares adoptius que em puguin contestar una enquesta sobre el procés d’adopció pel meu treball, només en tinc quatre i no puc contrastar informacions.Molta gent no me les torna contestades, no trobo a més pares adoptius i ja no sé que fer... Sisplau agrairia molt la vostra ajuda, de debò. Laura, gràcies. El meu correu electrònic és: laucapboa@hotmail.com

Enquesta:

-Edat del nen/a:
-País de procedència del fill:
- Any en que va ser efectiva l’adopció:
1. Quins requisits fonamentals demanava el país d’origen?
2. Per quin procediment veu optar fer l’adopció ( Adopció d’agència, adopció privada...)?
3. Perquè?
4. Veu comptar amb l’ajuda d’alguna ECAI (Entitat Col•laboradora d’ Adopció Internacional) durant el procés d’adopció? Amb quina?
5. Des de que va començar el procés d’adopció, quant temps van tardar en assignar-vos l’infant? I quant temps va passar fins que veu reunir-vos amb ell?
6. Quina edat tenia el vostre fill quan va arribar a casa?
7. Quant va durar l’estada al país d’origen?
8. Quants viatges es van fer?
9. Quin cost final va suposar l’adopció aproximadament?
10. Va haver algun tipus de problema durant l’adopció? (per exemple amb el tema de la burocràcia, política del país...)

Gràcies!
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

Re: Adopcions internacionals

EntradaAutor: laucob » dc. nov. 30, 2011 8:01 am

f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 22, 2026 7:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dc. nov. 30, 2011 11:42 am

hola, bon dia.
el que no he entés és si només busques families que hagin adoptat a colombia. tampoc entenc (perdona però estic molt deconectada del que és el batxillerat) per a què és aquest treball. ¿és per l'escola? t'he de dir que cada dos per tres hi ha gent fent enquetes d'aquestes als foros i clar, has d'entendre que molta gent no té cap ganes de contestar enquestes i menys si cada dos per 3 hi ha el mateix tipus d'enquetes amb el mateix tipus de preguntes.
no entenc a què et refereixes a adopció per agencia i adopció privada... l'adopció privada et refereixes a una adopció directe perque això no està permés a espanya (potser et confons amb els estats units), o et refereixes a una adopció per protocol públic. si és aquest últim cas, has fet la mateixa pregunta dos cops ja que o vas per protocol públic o vas per ECAI (que seria una agencia)
els treballs aquest us els proposen el professors??? l'escolliu vosaltres le tema?
hi ha foros especialitzats en adopció, con adoptiva.
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » dc. nov. 30, 2011 1:19 pm

Ada_bcn a Batxilerat es fa el treball de recerca.. i si no ha canviat des que ho vaig fer jo... el tema el tries tu. es un treball de rcerca combe el nom diu que el fas durant els 2 anys q dura el batxillerat i durant el segon curs fas l'exposició oral del tema.
Es un treball per el qual es requereix entrevistes i contacte directe amb el tema que treballes. Per exemple jo vaig fer els camps d'exetrmini nazis i vaig haver de buscar gent que hi hagués estat o bé que tingués familiars que hi haguessinestat, vaig anar a cinferències, trobades...

Un consell per la Laura... busca persones que estiguin en adopció o que ja hagin adoptat però no els enviis les enquestes, ves a fer-les en persona, en treuras mes suc, sentiras les seves experiencies de la seva boca, que lleir-ho e un paper no t aporta res a part del tema tècnic i entenc que el tema personal i viviènices es molt important, aconseguiras mes respostes i més empatia amb les persones que parles, i sera mes agradable per ells, ja que de la manera que proposes que t'ajudin no sembla feta amb gaire tacte, ja que molts passen per processos durs i ja omplen prous paperets i proutes coses han de fer per arribar on son... no t'ho prenguis malament però penso q que si contactes persones en procés d'adopció o qe ja tenen el peque i els proposes un café i xerrar del tema et resultarà més facil trobar experiencies! :ok: a part que penso que no t'hauries de limitar només a aquels que ja han conclós el procés, sinó també en persones que estan en plè "trajín" i d'altres que potser per les raonq ue siguin han deixat corrrer l'adopció,,, Bé això ja t ho hauria de dir el teu tutor :ok:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::