Nen en etapa preadoptiva i separació dels pares

Fills del cor.
Toia
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: ds. març 06, 2010 9:13 pm

Nen en etapa preadoptiva i separació dels pares

EntradaAutor: Toia » dl. març 05, 2012 6:18 pm

Hola noies! Us volia preguntar un tema delicat. Un familiar meu i la seva dona s'estan separant. Tenen un fill de 21 mesos en etapa de preadopció, per tant la tutela encara és de la Generalitat. La separació està sent molt amistosa, de fet volen buscar un pis al mateix edifici perquè el nen no noti tan el canvi, i els pugui seguir veient a tots dos cada dia. Estan un pèl amoïnats perquè encara no tenen l'adopció definitiva, i els fa por que els puguin posar entrebancs.
Coneixeu algun cas semblant?

Gràcies! :***:
ll*ll
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Nen en etapa preadoptiva i separació dels pares

EntradaAutor: sivi » dl. març 05, 2012 9:18 pm

La meva veina d'abaix, va adoptar una nena xinesa, i quan no feia ni un any que era amb ells, l'home va decidir separar-se i va marxar.
Se que ella estava molt amoinada, ja que no tenien la adopció definitiva, però els assitents socials li varen donar la definitiva igualment, ja que ella es podia fer carrec de la nena sense el marit.
No se si es un cas semblant, però si tot es tant amistos, i economicament no tenen problemes, no crec que els posin entrebancs per donar-los la definitiva, almenys a la meva veina no n'hi varen posar.
Que hi hagi sort.
Imatge

Imatge

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::