Nous en tot plegat

Fills del cor.
Avrileta
Entrades: 1
Membre des de: dl. juny 11, 2012 3:34 pm

Nous en tot plegat

EntradaAutor: Avrileta » dl. juny 11, 2012 5:40 pm

Hola!!!!

A veure, la nostra història és un pelet complicada, i abans de ficar-nos a fer tràmits i emportar-nos un pal, m'agradaria saber la vostra opinió que esteu més bregats en aquests temes.

Tinc 36 anys i una nena fantástica de 4 anyets, la meva Avril que es la nostra vida. Fa un parell d'anys vam decidir anar a buscar el segon fill amb molta il·lusió, perquè fins i tot ens coincidirien els aniversaris dels nens, però vaig patir un abort natural per fetus no evolutiu. Fins aquí, dintre de tot, cap problema, perquè em vaig refer emocionalment molt ràpid i ja comptava les regles que em faltaven per tornar-ho a probar. Passat un mes, un día que tornavem d'Andorra vam tenir un accident, del qual n'han derivat unes quantes seqüeles: inversió de la lordosi cervical de 20º, 4 hèrnies, dues cervicals i dues lumbars, vèrtigens, dolor i fibromiàlgia postraumàtica. En principi no puc conduïr i tampoc m'aconsellen tornar-me a quedar embarassada. Haviem pensat en l'adopció nacional, perquè tot i el que hem passat, les ganes de tenir un altre fill/a no me les treurà ningú. Però no se si amb els meus problemes de salut m'arribarien a donar el certificat d'idoneïtat, i com he dit al principi, abans d'endur-me un altre pal, m'estimo més saber si sería viable.

Amor en tinc per donar vendre i regalar, la meva filla demana un germà o germana a crits, el meu marit se'n mor de ganes, tenim una casa gran i cómoda i treballem tots dos, tenim animals domèstics (3 bòxers) que son ideals per mainada, però ens fa por que ens descartin pels meus problemes.

Com ho veieu? Ens arrisquem? Ja se que d'entrada si no ho provem el no ja el tenim, però també un NO seria una patacada molt forta, i per això no se si estic preparada.

Gràcies per endavant!!!!
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Nous en tot plegat

EntradaAutor: ada_bcn » dt. juny 12, 2012 8:10 pm

hola... potser podries fer la consulta al ICA directament. En principi has de presentar un certificat médic però l'únic que ha de posar és que no t'impedeix tenir cura d'un nen, sé que si has tingut alguna malaltia important et demanen un informe médic més complet (per adopció nacional...).
Jo tinc una cosina segona que va adoptar amb una malaltia i amb 2 transplats, adopció internacional per això.
Veterana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dv. jul. 09, 2010 3:11 pm

Per fi, procés d'adopció començat

EntradaAutor: Veterana » dg. ago. 03, 2014 8:21 pm

Hola gent,

Després d'una llarga absència, torno a Socpetit.cat. Fa pocs dies, hem presentat sol·licitud d'adopció d'infant nacional amb necessitats especials. Hem fet la primera passa d'un camí que esperem ens porti a bon port. Però caldrà anar per etapes. Rebre la carta conforme s'ha rebut la documentació, entrevistes.... fins aconseguir (esperem) el Certificat d'Idoneïtat que ens portarà a una espera - sempre massa llarga - que desembocarà amb l'ampliació de la família. Ara som dos, marit i muller, i esperem ser tres.
En fi, que per molt que miro i remiro per internet, trobo molta informació sobre el procés, les entrevistes... però molt poca informació fa referència a Catalunya.
Les que ja heu passat per aquí, ens podeu explicar quins són els passos que viurem properament? La carta l'esperem per finals d'agost: pot ser un requeriment de més documentació, denegació per no complir requisits, o directament serà per citar-nos a una sessió informativa?

Moltes gràcies per avançat :-()-)
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Nous en tot plegat

EntradaAutor: ada_bcn » ds. ago. 09, 2014 9:26 am

Doncs us trucaran per anar a fer una sesió informativa d'adopció nacional, i com que deuen ser només families que han demanat necessitats especials ja us explicaran sobre el tema necessitats especials. A la sessió on vaig anar jo hi havia gent que només havia presentat la solicitut sense presentar la documentació, gent com jo que ho havia presentat (a mi em va arribar un requeriment quan ja havia començat les entrevites de la idoneitat! vaig haver de parar-la...).

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::