tirites color pell (campanya)

Fills del cor.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

tirites color pell (campanya)

EntradaAutor: ada_bcn » dj. juny 21, 2012 6:57 am

El otro día, el padre de Faru le estaba poniendo una tirita cuando se fijó en lo que ponía en la caja. Volvió a mirar a su hija, y vio que la cosa no encajaba: mirad la foto y os daréis cuenta de por qué:


Como veréis, las tiritas son de color piel… un color piel que no se parece ni de lejos al color piel de Faru.


Por esto, sus padres han decidido pedir a amigos y conocidos que, como ellos, envíen un mensaje a Carrefour, para pedir que cambien el etiquetaje de sus productos. Es decir, que no se use la palabra “piel” para describir un color que sólo se corresponde con la piel de algunas personas.


INSTRUCCIONES PARA PEDIR A CARREFOUR UN ETIQUETAJE SIN TÓPICOS, PREJUICIOS NI ESTEREOTIPOS:


1. Ir a la página de Carrefour (www.carrefour.es).


2. Clicar sobre la pestaña de contacto (arriba, a la derecha).


3. Seleccionar “otros” (ya que no tienen un apartado específico para las quejas por discriminación).


4. Clicar en “siguiente” y allí poner vuestros datos y comentarios.


(El código de barras es: 8 431876 011142 y el producto es las tiritas que vienen con el “Botiquín Primeros Auxilios”).
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: tirites color pell (campanya)

EntradaAutor: Ginger » dj. juny 21, 2012 12:15 pm

em sembla molt bé, la iniciativa, ada_bcn
Imatge

Imatge
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: tirites color pell (campanya)

EntradaAutor: Lau » dj. juny 21, 2012 9:42 pm

Ahir en van parlar als matins de TV3.

Espero que aconseguim alguna cosa. Jo vaig trucar al grup bonpreu-esclat perquè a les seves tirites posa que són de color carn. I molt amablement m'han respost que ara que han de redissenyar els models de les caixes, tindràn en compte aquest tema i ho canviaran. Olé per ells. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: tirites color pell (campanya)

EntradaAutor: ada_bcn » ds. juny 23, 2012 3:45 pm

a mi no m'han contestat del carrefour... t'han contestat lau?
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: tirites color pell (campanya)

EntradaAutor: Lau » dg. juny 24, 2012 9:07 pm

a mi m'han contestat dient que cal el codi de barres i el numero de lote. Jo el codi de barres ja els hi havia posat al primer missatge. Divendres vaig anar a carrefour i em vaig apuntar el numero de lote d'un paquet de tirites que tenien per vendre, així que enviaré un segon missatge.

Suposo que així ja han aconseguit treure's de sobre a la meitat de gent, que el segon mail amb el numero de lote ja no l'evnairan.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: tirites color pell (campanya)

EntradaAutor: ada_bcn » dc. abr. 03, 2013 2:23 pm

Han tret lo de tirites color pell de les capses!!!
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: tirites color pell (campanya)

EntradaAutor: melela » dj. abr. 04, 2013 8:17 am

Molt bé Ada!! :ok: :ok: :ok:
Imatge
Imatge
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: tirites color pell (campanya)

EntradaAutor: ada_bcn » dg. nov. 03, 2013 5:50 pm

Seguint amb el tema de color pell o carn, hi ha unes capses de colors o ceres de color carn, tenen diferents tons de color carn, Crayola que té 8 tons diferents i Lyra que en té 12. Els de Lyra són de fusta extraamples pq els puguin agafar millor els petits i estan fets amb fustes de boscos que no danyen el medi ambient... són una mica cars pel meu gust, el meu fill només fa servir els llapissos per tocar el tambor. Les ceres de Crayola són més baratetes. Us deixo l'enllaç on els podeu veure: http://adoptivanet.info/encasa/ludoteca ... fantil.php
Abans al Lau tenia les ceres al seu blog i es podien comprar, no sé si encara ho fa pq fa dos anys d'això... eren molt difícils, sino imposible de trobar per aquí.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: tirites color pell (campanya)

EntradaAutor: ada_bcn » dg. nov. 03, 2013 5:53 pm

Jo no us enganyaré... no els he comprat pq amb el trasto aquest és tirar els diners, tinc diferents colors i segons com pintem o a qui fem servoir un o un altre, sense dir-li color carn 8o si... depen del dia), però no estaria mal que arribés a l'escola... el meu fill es pinta de color rosa...
riham
Entrades: 1
Membre des de: dt. nov. 18, 2014 9:17 am

Re: tirites color pell (campanya)

EntradaAutor: riham » dt. nov. 18, 2014 9:20 am

Jo crec que sí, a totes les cases i escoles hi hauria d'haver nines d'altres colors. A casa meva hi ha un nino negre (meu! l'Hamidou, tot i que la nena i son pare li han canviat el nom) i ella també té una nina negra.
Crec que és veritat el que diu la Melela, si un nen petit diu coses així és perquè les ha sentit a casa, sinó no li surt instintivament. La Clara sí que quan va ser conscient de les diferències de pell va dir que una noia era marró, però va ser amb sorpresa, res més. En aquell moment li vam explicar que hi ha molts colors de pell i ja no ha comentat res més. Per sort per a ella, a casa no sent segons quines coses, així que no dirà mai (espero!) res ofensiu.
We offer best quality PK0-003 exam - braindumps test papers and ccie dumps materials. You can get our 100% guaranteed Exam Collection NS0-155 questions & kuyper.edu to help you in passing the real exam of caldwell training.Miller College

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::