ganxet per esquerrans

shapty
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dl. ago. 22, 2011 7:57 pm
Ubicació: Vallès Oriental

ganxet per esquerrans

EntradaAutor: shapty » ds. nov. 02, 2013 8:11 pm

Bona tarda,

ara que per fi he claudicat i he agafat la baixa de la feina (estic de 32 setmanes) tinc molt de temps lliure per a fer cosetes per a la meva nena. He acabat tot el que tenia entre mans de punt de creu, estic acabant de fer un parell de cosetes de mitja. Sempre he volgut apendre a fer ganxer, però problema... sóc esquerrana i no trobo ningú ni en lloc on hi hagi algún tutorial o video de youtube per a poder apendre. Algú en sap d'algún? ja sigui tutorial per internet o video... qualsevol coseta em va bé

Gràcies!
Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: ganxet per esquerrans

EntradaAutor: shyla » dg. nov. 03, 2013 10:05 am

Ostres doncs jo he posats ganchillo para zurdos al google i surten moltes cosetes! Mira't aquest :ok:
http://www.youtube.com/watch?v=R5LZCXoR9wY
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: ganxet per esquerrans

EntradaAutor: nunus » dl. nov. 04, 2013 12:21 am

Hola shapty,

Jo no et puc ajudar, però m'ha fet gràcia veure el teu post. Jo també sóc esquerrana i quan a l'escola, amb 10 anys, ens va tocar aprendre a fer ganxet va ser un desastre absolut perquè ningú me'n sabia ensenyar.... :-:) :-:)

Encara recordo "l'estoig" que ens va tocar fer; el meu s'anava estrenyent a cada filera, cada cop més apretat.... ?-) Buff, em vaig frustrar molt, hehe.... :-o00m

Li vaig agafar una mania al ganxet.... :-:) :-D
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nusi_nusi
:: dinosaure
Entrades: 6157
Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
Ubicació: Vallès Oriental
Contacta:

Re: ganxet per esquerrans

EntradaAutor: nusi_nusi » dc. nov. 13, 2013 12:29 pm

Bon dia noies!
aqui una que tampoc ha pogut apendre a fer ganxet, pq resulta que també sóc esquerrana i ningú me'n sabia ensenyar...jejejeje però m'ho apunto i aprofitaré en quant em deixin els peques a intentar-ho!
sas
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. des. 20, 2011 5:05 pm
Ubicació: Empordà

Re: ganxet per esquerrans

EntradaAutor: sas » dv. abr. 04, 2014 3:46 pm

Hahaha que bé! M'ha fet gràcia el post perquè jo també sóc esquerrana. No havia vist mai un vídeo de ganxet per a esquerrans, però mola!

Jo el que faig és mirar-me els vídeos i anar fent com si fos un mirall... i les instruccions doncs si és simètric no passa res! I si no... sortirà com en un mirall o ho has de tenir en compte quan ho fas de fer exactament al revés en cada ronda... Jo he fet sobretot amigurumis i per sort els ninos solen ser simètrics. Quan diu cama esquerra saps que estàs fent la dreta...
Imatge
Imatge

Torna a “Mitja, ganxet i punt de creu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::