Mostres de teles gratuïtes

Avatar de l’usuari
Silvya
:: pantera
:: pantera
Entrades: 839
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 8:02 pm

Re: Mostres de teles gratuïtes

EntradaAutor: Silvya » dl. des. 17, 2012 9:10 pm

Hola noies!!

Jo tambe m'uneixo a les principiants costureres!! Però jo soc molt molt molt principiant eh?

Tinc una pregunta: aixo de les mostres gratuites a telas.es com va? jo ja n'he fet una...en puc fer una altra de gratuita?

Merci!!!!
Silvya

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/3cf3e1

Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.

MARTINA. 31-3-2013
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Mostres de teles gratuïtes

EntradaAutor: eternitat » dt. des. 18, 2012 6:47 am

Silvya ha escrit:Hola noies!!

Jo tambe m'uneixo a les principiants costureres!! Però jo soc molt molt molt principiant eh?

Tinc una pregunta: aixo de les mostres gratuites a telas.es com va? jo ja n'he fet una...en puc fer una altra de gratuita?

Merci!!!!


hola sylvia,
en pots demanar màxim una vegada cada mes. Apa! a cosir!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Mostres de teles gratuïtes

EntradaAutor: Ponioleta » dt. des. 18, 2012 9:28 am

eternitat ha escrit:
Silvya ha escrit:Hola noies!!

Jo tambe m'uneixo a les principiants costureres!! Però jo soc molt molt molt principiant eh?

Tinc una pregunta: aixo de les mostres gratuites a telas.es com va? jo ja n'he fet una...en puc fer una altra de gratuita?

Merci!!!!


hola sylvia,
en pots demanar màxim una vegada cada mes. Apa! a cosir!


ara m'heu fet pensar que jo fa uns quants mesos que no en demano :-D

(sí, sylvia, pots demanar un cop al mes, jo ja n'he demanat 3 o 4 vegades o-o:) )
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ninetapetita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Re: Mostres de teles gratuïtes

EntradaAutor: ninetapetita » ds. gen. 12, 2013 10:44 pm

Ponioleta ha escrit:
eternitat ha escrit:
Silvya ha escrit:Hola noies!!

Jo tambe m'uneixo a les principiants costureres!! Però jo soc molt molt molt principiant eh?

Tinc una pregunta: aixo de les mostres gratuites a telas.es com va? jo ja n'he fet una...en puc fer una altra de gratuita?

Merci!!!!


hola sylvia,
en pots demanar màxim una vegada cada mes. Apa! a cosir!


ara m'heu fet pensar que jo fa uns quants mesos que no en demano :-D

(sí, sylvia, pots demanar un cop al mes, jo ja n'he demanat 3 o 4 vegades o-o:) )


Hola!!!

Pots demanar una mostra al mes d'una sola tela? o de més d'una?

I no triguen el mateix en arribar les mostres que una comanda? Es que vull fer una comanda i aprofitaria per demanar mostres.

Gràcies!
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Mostres de teles gratuïtes

EntradaAutor: eternitat » dg. gen. 13, 2013 7:10 am

Ninetapetita, en pots demanar 5 al mes. Si només demanes mostres les despeses d'envient són gratuites. Si fas una comanda t'ho envien junt i pagaras les despeses d'enviament de la comanda. A l'hora de fer la comanda fixa't que n'hi ha que les tenen en estoc i n'hi ha que no, les que no hi diu a partir del dia que te la podrien servir, però es clar, no te n'eviaran cap fins llavors.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Mostres de teles gratuïtes

EntradaAutor: Takita » dl. març 04, 2013 1:30 pm

Ostres, com no havia vist jo aquest post abans! ;-))) He demanat 5 mostres a Telas i he enviat un correu a Cuartocolor. A Laura Ashley, cobren 3,5€ així que res i ara demanaré a Midecorador.

M'han agradat molt algunes teles que he vist a Telas i de preu no estan malament, oi? Les despeses he vist que són 6,95€.

Gràcies, noies! Si trobo alguna més, la posaré aquí :ok:
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Mostres de teles gratuïtes

EntradaAutor: Ponioleta » dl. març 04, 2013 1:44 pm

Takita ha escrit:Ostres, com no havia vist jo aquest post abans! ;-))) He demanat 5 mostres a Telas i he enviat un correu a Cuartocolor. A Laura Ashley, cobren 3,5€ així que res i ara demanaré a Midecorador.

M'han agradat molt algunes teles que he vist a Telas i de preu no estan malament, oi? Les despeses he vist que són 6,95€.

Gràcies, noies! Si trobo alguna més, la posaré aquí :ok:


Jo he demanat a molts llocs (dels que posa per aquí) i només he rebut de telas.es (es pot demanar cada mes neujor:-) ) i de Laura Ashley em sembla (abans no cobraven).

A telas.es els preus estan bé i les despeses d'enviament són raonables. Però has de demanar amb calma perquè són lents. Hi ha molta gent que ha tingut problemes. Sobretot el que passa és que a vegades a la web posa que els queda d'una tela, compres, pagues, i després resulta que no en queda i llavors o t'esperes que en tinguin o et donen un val. I com et dic, són lents. Ara no recordo quin blog que segueixo que li va trigar la comanda 5 setmanes!! Tot i això per fer roba tenen molta cosa i a bons preus. Jo sempre estic temptada a comprar però de moment no ho he fet.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Mostres de teles gratuïtes

EntradaAutor: Momo » dl. març 04, 2013 10:53 pm

Jo vaig comprar al telas.es i va trigar molt, potser sí que unes 5 setmanes, però quan va arribar m'ho van compensar amb un regal força xulo. Així que jo hi tornaré a comprar.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Mostres de teles gratuïtes

EntradaAutor: Takita » dt. març 05, 2013 9:06 am

Momo ha escrit:Jo vaig comprar al telas.es i va trigar molt, potser sí que unes 5 setmanes, però quan va arribar m'ho van compensar amb un regal força xulo. Així que jo hi tornaré a comprar.


Ah, doncs així potser m'hi animo! :ok: Primer, vull passar per Cal Joan i la propera comanda, provaré a Telas. És que m'agraden les botigues físiques de teles, a part de que pots tocar, però em passa que m'emborratxo i a les on-line, tot i que amb moltes interrupcions, vaig mirant tranquil.lament ;-)))
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Mostres de teles gratuïtes

EntradaAutor: Ponioleta » dt. març 05, 2013 10:46 am

Takita jo ahir vaig anar al Ribes i Casals i vaig marxar sense comprar res perquè em vaig com marejar de tantes teles i tanta gent que hi havia. o-o:)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Mostres de teles gratuïtes

EntradaAutor: eternitat » dt. març 05, 2013 9:00 pm

Takita, jo vaig comprar a telas.es i em van trigar 1 stm o 10 dies, ve d'alemania. Ara, vaig procurar demanar teles que estiguessin en estoc. Ni ha que diu en stoc i que al moment de ficar-ho a la cistella et diu: en stock a partir del 20/03/13 per ex, i clar, la teva comanda no es començara a preparar fins llavors.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Mostres de teles gratuïtes

EntradaAutor: Takita » dt. març 19, 2013 9:10 am

Noies, divendres vaig rebre les primeres mostres que vaig demanar de MiDecorador; el meu home encara riu, perquè són petitíssimes!!!! :-D , però la veritat és que per fer-me la idea està bé, perquè aquest tipus de tela que vaig demanar no me l'imaginava pas així.
A veure si faig una foto i la pujo perquè les veieu.
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Mostres de teles gratuïtes

EntradaAutor: Ponioleta » dt. març 19, 2013 9:26 am

Takita les mostres acostumen a ser molt petites. Les de telas.es fan potser 5cmx5cm...
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Mostres de teles gratuïtes

EntradaAutor: Takita » dt. març 19, 2013 2:42 pm

Ponioleta ha escrit:Takita les mostres acostumen a ser molt petites. Les de telas.es fan potser 5cmx5cm...


Ostres, Poni, m'han arribat fa una estoneta, són minúscules!!! almenys m'han servit per a descartar una tela de la Dora que m'agradava l'estampat, però el tacte no m'agrada gens. Les altres, no sabria dir, perquè no surt l'estampat de tan petita que és la mostra, excepte una de polar amb topets.
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Mostres de teles gratuïtes

EntradaAutor: Ponioleta » dt. març 19, 2013 4:39 pm

Takita ha escrit:
Ponioleta ha escrit:Takita les mostres acostumen a ser molt petites. Les de telas.es fan potser 5cmx5cm...


Ostres, Poni, m'han arribat fa una estoneta, són minúscules!!! almenys m'han servit per a descartar una tela de la Dora que m'agradava l'estampat, però el tacte no m'agrada gens. Les altres, no sabria dir, perquè no surt l'estampat de tan petita que és la mostra, excepte una de polar amb topets.

Sí, passa sovint. Si tenen estampat gran normalment no el pillen. Jo acostuma a demanar només topets o floretes etc, a no ser que vulgui provar una tela en concret per si la compro. La resta de mostrers me les guardo i les faig servir per detallets en samarretes etc.
Aquets recuadres de tela dels posavasos de la foto els vaig fer amb mosts de telas.es :-)
Imatge
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Mostres de teles gratuïtes

EntradaAutor: Takita » dj. març 28, 2013 3:51 pm

Us deixo la foto de les mostres que em van arribar, que us les volia ensenyar i ja no vaig pensar més.
Poni, et faré cas i, si no és que m'interessa veure una tela en concret, en demanaré amb estampat petit per a poder aprofitar-les :ok:

Imatge
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Mostres de teles gratuïtes

EntradaAutor: nessy » dt. oct. 01, 2013 11:12 am

Hola princesas,

Sóc adicte a demanar un cop al mes mostres a teles. es, em van super bé epr fer aplicacions, lletres de roba per a decorar, etc.

Doncs avui quan he anat a fer "la comanda" habitual, he vist que ara s'ha de pagar 1€ per mostra, que després es descompten en cas de fer compra.

No m'extranya que ho facin, ja que si tothom fa com jo poc hi guanyaran ;-) , però ara hauré de buscar algún altre lloc per fer el mateix (ja, sóc un cas com un cabàs, no tinc remei o-o:) ).

Tonets
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Mostres de teles gratuïtes

EntradaAutor: vicky1983 » dv. oct. 04, 2013 10:59 am

en serio nessy!?!!?!?!? quina ràbia!!!!!

jo també era de les que quan m'enrecordava demanava les 5 mostres de diferents textures i dibuixos!! jajaja

de moment no els he donat gaire utilitat perquè tinc poquetes (penso que només he fet 3 comandes) però tenia coses en ment!!!! o-o:)
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/

Torna a “Materials”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::