Diferents teixits: usos i característiques

Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Diferents teixits: usos i característiques

EntradaAutor: Julyet » dj. ago. 16, 2012 3:35 pm

Això és un gran SOS a les expertes en costura o a les aficionades que probablement en saben molt més que jo :P.

Per tant m'encantaria que si en sabeu, per poc que sigui, m'ajudeu a concretar quines diferències hi ha entre uns quants teixits i quins serien els usos més adequats per cadascun. I ja aprofitem el post per si més endavant sorgeixen nous dubtes.

Ara mateix estic fascinada amb aquesta tenda online http://www.arbrinic.com/index.php però hi ha tanta varietat que no sé què necessito! Vaig a concretar:

Bamboo: Bamboo terry & micro terry / Bamboo Fleece / Bamboo velours (aquest seria "vellut", no?) / Bamboo jersey and interlock.

Cànyam: Quins serien els usos?

Cotó: jersey and interlock (?) / Cotton Terry and Fleece / sherpa /flanelle

Tencel: No sé què vol dir i no ho trobo...

Fleece: He trobat que vol dir llana, m'imagino que deu ser com la de les mantetes...

De velluts he vist que hi ha de cotó, de bambú... i el minky. És qüestió de gustos o tenen aplicacions diferents?

Gràcies per avançat!
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Diferents teixits: usos i característiques

EntradaAutor: Fuzztoon » dj. ago. 16, 2012 10:47 pm

La tela fleece és tela de polar.
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Diferents teixits: usos i característiques

EntradaAutor: Julyet » dv. ago. 17, 2012 2:40 pm

Fuzztoon ha escrit:La tela fleece és tela de polar.


Gràcies!! Aleshores suposo que bamboo fleece és polar d'aquest teixit i l'apartat de fleece deu ser sintètic, oi?

Des d'ahir que m'he "estudiat" aquella web i crec que n'he après alguna cosa... vaig a editar el primer missatge i si m'equivoco em corregiu :P.

Torna a “Materials”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::