màquina de cosir

Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ponioleta » dl. des. 10, 2012 9:34 am

Que bé neustp!! >.-<: >.-<:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: bipa » dl. des. 10, 2012 9:44 am

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: benvinguda al Club !!!!
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ítaca » dl. des. 31, 2012 12:55 pm

Hola noies!
Jo ja tinc una maquineta, q pobreta, va força bé, però és senzilleta (és una Alfa, però sols té 3-4 tipus de punts), i res, q l'altre dia passejant vaig veure la Bernina Bernette E92c, i em va fer "tilín".
Tinc clar, q és una màquina de terme mig... ja m'agradaria poder agafar una husqvarna sapphire o una Bernina Aurora, però es passen massa del meu pressupost, i veient el poc temps i les poques ganes q tinc de fer coses, no crec q tampoc les arribés a amortitzar mai.
Així doncs penso q amb aquesta tindria de sobres :ok: ... però m'agradaria saber si algú la té per saber de primera mà com va i si es pot acolxar bé amb ella i això...
Vaia, una mica d'informació ja q el venedor segur q me la pinta genial xxo.0.o neujor:-)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
silviona
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dt. ago. 03, 2010 12:43 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: silviona » dt. gen. 01, 2013 3:03 pm

Hola noies!!! Vull demanar una màquina de cosir per reis, però ara mirant preus he vist que es disparen bastant....Algu sap si surten gaire sovint les ofertes de màquines al LIDL o a l'ALDI¿? M'ha semblat veure que a principis de desembre va sortir al lidl...potser ara tardarà a tornar a sortir?
Gràcies per avançant artistes de la costura!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Fuzztoon » dt. gen. 08, 2013 7:36 am

Ítaca ha escrit:Hola noies!
Jo ja tinc una maquineta, q pobreta, va força bé, però és senzilleta (és una Alfa, però sols té 3-4 tipus de punts), i res, q l'altre dia passejant vaig veure la Bernina Bernette E92c, i em va fer "tilín".
Tinc clar, q és una màquina de terme mig... ja m'agradaria poder agafar una husqvarna sapphire o una Bernina Aurora, però es passen massa del meu pressupost, i veient el poc temps i les poques ganes q tinc de fer coses, no crec q tampoc les arribés a amortitzar mai.
Així doncs penso q amb aquesta tindria de sobres :ok: ... però m'agradaria saber si algú la té per saber de primera mà com va i si es pot acolxar bé amb ella i això...
Vaia, una mica d'informació ja q el venedor segur q me la pinta genial xxo.0.o neujor:-)



Hola guapa!

Jo la tinc i en un principi em va anar molt be. Despres em va començar a fer el tonto i l'he dut al servei tecnic no se quantes vegades ja. Allà m'han dit que he tingut molt mala sort, que aquesta màquina surt molt bé, però que m'ha tocat una defectuosa. Ara torna a estar a Bernina que s'he l'estan mirant i a veure si és ja la definitiva. La Nuscka també la té i n'està encantada.

Jo estic molt contenta amb ella, quan va bé va de conya, però a mi m'ha tocat la tontorrona.
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: nuscka » dt. gen. 08, 2013 9:27 am

a mi la Bernette em va de conya. L'unic problema que he tingut és que s'em ha trencat un peu ( el deposar bieixos), i ara me 'l'he de comprar nou. Peró de veritat, una meravella de màquina.
Està clar que no és l'Aurora,peró tampoc crec que la necesiti.
Jo no l'he fet servir per acoltxar. Encara no he fet res d'aixó.
Pero per tota la resta va molt be, te la recomano. :ok:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ítaca » dt. gen. 08, 2013 10:57 am

Gràcies noies! :ok:
Fuzz, ostres, quina mala sort... ja se sap, les màquines per molt bones que siguin, són màquines, però a qui li toca :ufs: :ufs: :ufs:
Han estat reparacions fortes??? quants anys de garantia té??? No et van oferir canviar-te-la?

Nuska, veig q tu també estàs contenta, però ostres, com és q se't va trencar un peu???

Hagués preferit llegir q a les dues us anava de maravella i q no havieu tingut cap problema! xxo.0.o
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: nuscka » dt. gen. 08, 2013 11:06 am

s'em va trencar un peu perque he estat cosint a destall...en un mes he fet 40 i tants devantals. Suposo que, de fet, aquesta és una màquina domestica, i no vol treballar tant.
Peró el peu nou val 6 euros, o sigui que no m'hi capfico gaire!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: bipa » dt. gen. 08, 2013 11:18 am

Nuscka ets la meva heroina !!! jo sempre busco patrons evitant haver de posar bias doncs se'm dona força malament neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Jo vaig començar amb una semblant i també em va anar molt bé....
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ponioleta » dt. gen. 08, 2013 11:49 am

Hi ha un peu per posar biaix? i va millor que cosir-lo sense?
Jo només n'he posat una vegada però em va costar molt i no va quedar gens polit. Què fa aquest peu?

Nuscka, 40 davantals??? uaaaau!!! >.-<: >.-<: >.-<:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: nuscka » dt. gen. 08, 2013 12:04 pm

Ponioleta ha escrit:Hi ha un peu per posar biaix? i va millor que cosir-lo sense?
Jo només n'he posat una vegada però em va costar molt i no va quedar gens polit. Què fa aquest peu?

Nuscka, 40 davantals??? uaaaau!!! >.-<: >.-<: >.-<:


doncs n'hi ha de diferents menes. El meu ajuda a "arrambar-te", i el que em vull comprar ara, directament, t'el cus d'una passada, no cal que passis la roba dues vegades. De peus n'hi ha per tot! n'hi ha , fins i tot, que et dobleguen la roba dues pvegades, per fer les vores...
Tot un món!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ponioleta » dt. gen. 08, 2013 12:18 pm

Peus que dobleguen la roba dues vegades??? jo vull això!! Aquests dies he fet 4 vores de texans (x 2, clar!) i n'estic fins als nassos!!! Al final li he ensenyat al Poniolet a fer els plecs, je je.

Hauré d'investigar això dels peus :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: bipa » dt. gen. 08, 2013 1:03 pm

Pels texans jo tinc guardat això per quan n'hagi de fer i fa molt bona pinta....

http://refashionmama.wordpress.com/2011/12/17/alteration-my-new-favorite-way-to-keep-original-hem-on-jeans/
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ítaca » dc. gen. 09, 2013 10:15 am

nuska, ahhhh! pobreta, és q li has fotut canya! neujor:-)
Una cosa... quins peus van amb la màquina?
Quan vagi a mirar-la (a veure si el mes q ve puc), preguntaré el preu dels peus extres...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Fuzztoon » dv. gen. 11, 2013 7:38 am

Itaca, no he pagat res. Entra en garantia. Ara no recordo de quant es però diria que 5 anys.
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ítaca » dv. gen. 11, 2013 9:17 am

5 anys? ostres! estava segura q seria de 2... molt bé doncs! la llàstima és q hagués hagut de fer-ne ús :ufs:
Ja tinc ganes d'anar a xafardejar-la :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ítaca » dv. gen. 18, 2013 9:15 am

Noies, m'agradaria demanar-vos un favor...
alguna de vosaltres ha comprat mai a amazon USA i sap una mica d'anglès????
És q m'estic plantejant comprar una Singer allà, però jo amb l'anglès vaig molt fluixa i m'agradaria tenir clar a quant pugen les despeses i tot això, no sigui cas q després fiqui la pota...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ponioleta » dv. gen. 18, 2013 9:36 am

Ítaca, jo hi he comprat, i amb el meu nivell d'anglès (no massa bo) m'hi entenc amb la web xx:-D

Si vols t'ajudo :ok:

Pensa que si compres coses a USA després et cobraran IVA i duanes. T'ho dic perquè vam fer una comanda de teles a USA i ens van enganxar a la duana i vam haver de pagar tot això.
A vegades he comprat llibres i no m'ha passat, però un paquet més gran tipus màquina de cosir, crec que tens molts punts
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ítaca » dv. gen. 18, 2013 10:35 am

ja... clar, el tema IVA ja hi compto, però el tema aduana... quan et claven?? és q no tinc ni idea
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ítaca » dv. gen. 18, 2013 10:41 am

És q he vist aquesta...
http://www.amazon.com/SINGER-9960-Quant ... B004RDH7Y8 i al canvi surt molt, molt bé,... i aquí la venen a preu normal per 999,00 € i d'oferta a 799,00 € (q d'oferta ja se'm passa massa del pressupost). Com puc esbrinar quant em pujaria totes les despeses? és q ho veig com un xollo....
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge

Torna a “Eines i màquines”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::