Pregunta sobre Scrapbook

esquitx
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

Pregunta sobre Scrapbook

EntradaAutor: esquitx » dc. ago. 11, 2010 3:10 pm

Per les que feu scrap, una pregunta tonta: perquè serveixen els papers de doble cara? Tinc alguna idea però no sé si vaig ben encaminada!! Ara m'he estic introduint i encara vaig una mica perduda, així que de pas, suggeriments per on començar.

Moltes gràcies!!
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: Pregunta sobre Scrapbook

EntradaAutor: Irina » dc. ago. 11, 2010 5:14 pm

Hola Esquitx!
potser no soc la mes adequada per contestar, ja que amb l'Scrapbook no tinc gaire experiencia, tot just comenc,o! pero perl que he vist, els papers de doble cara els fan servir quan per exemple els has de doblegar i crear una mena de butxaca per posar una tarjeta o una foto...es veura una mica el detall del parper d'una cara, doblegat sobre l'altra (no se si m'explico be...)

i despres tambe els pots fer servir quan fas un album que s'obra (millor que et doni l'enllac, de la foto que aixi ho veuras mes be, es d'un MA que vaig fer la setmana passada fent servir un paper de doble cara :ok:. per un costat es lila i per dins es blau amb puntets... )
http://el-petit-taller.blogspot.com/201 ... -nell.html
Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

Re: Pregunta sobre Scrapbook

EntradaAutor: pigadeta » dj. ago. 12, 2010 7:59 am

Es per tot el que t'ha dit l'irina! com que es fan molts albums, aixi ja tens decorades les dues cares de la pagina, es molt facil així coordinar colors-tons, i pels doblegs i si fas un sobre-butxaca etc...

Torna a “Scrapbook”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::