::PINTAR ROBA::

pintar, decorar, tenyir...
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: socpetitona » ds. abr. 23, 2011 10:10 pm

Hola mime, nooo no pinto amb rotuladors, jo ho faig amb pintura especial per roba i pinzell.
Si vols veure mes coses que he pintat, ves a la signatura del meu correu que hi ha un enllaç a fotos.

Per la samarreta del nen, tambe li faria una cosa que li agrades. Per exemple per una noia del socpetit que rambe havia de fer un regal a un nen li vaig pintar un tractor perque li agraden molt i li vaig posar el seu nom (la pots veure al mateix enllaç)
Imatge
Avatar de l’usuari
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: emanens » dl. abr. 25, 2011 11:18 pm

Fuzztoon ja tens a punt pintar aquelles samarretes amb el patró que vas fotografiar? et quedarà xulísim :ok:
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: Fuzztoon » dl. abr. 25, 2011 11:20 pm

emanens ha escrit:Fuzztoon ja tens a punt pintar aquelles samarretes amb el patró que vas fotografiar? et quedarà xulísim :ok:


Estan a mig fer, que tinc masses coses a mitges!!!!! Quan ho acabi penjo els resultats!!!!
Avatar de l’usuari
mime
:: poltre
:: poltre
Entrades: 666
Membre des de: dv. des. 11, 2009 4:52 pm

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: mime » dc. abr. 27, 2011 6:48 pm

ramtri ja he mirat l'enllaç! són molt xules!! Que ets castellera tu també?? de Tarragona?? :content: :content:
Mime

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: socpetitona » dc. abr. 27, 2011 9:02 pm

Mime, deu ser per mi el missatge? Jeje
Has mirat l'enllaç de samarretes que tinc a la signatura, oi?
Jo no soc castellera, be, m'encanten els castellers però no soc de cap colla. Les samarretes que has vist son una mostra d'un encarreg que vaig fer per nadal a gent d'una colla, i si, eren de Tarragona! Veig que domines el tema?? ;-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: Fuzztoon » dg. feb. 12, 2012 10:35 pm

Ei nenes, navegant buscant llocs on comprar samarretes llises mooooooooooolt barates he trobat aquesta web, on et permeten que les compris llises i per estalviar-te ports les pots anar a arecollir al seu magatzem d'Argentona (entre Granollers i Mataró).
La única pega és que has de comprar un mínim de 10 unitats, però ho pots comprar de diferents colors (no se si també permetran diferents talles).
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: bipa » dg. feb. 12, 2012 11:25 pm

A mi em cau aprop :ok: :ok: però no has posat la web xxo.0.o xxo.0.o
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: Fuzztoon » dl. feb. 13, 2012 7:57 am

Anda que jo també.......
http://www.camisetas-baratas.com/
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: piruleta » dt. juny 05, 2012 9:53 am

Momo molt xulo el body

Itaca si només vols negre pots comprar un rotulador permanent que segur que el trobes "suelto@!
I fins i tot diria que dura més que no pas els de roba
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: nessy » dc. juny 06, 2012 10:43 am

Hola nenes,

Per Nadal els reis em van "portar" unes ceres per pintar sobre roba (bé, ho vaig veure a l'Abacus i me les vaig regalar a mi mateixa ;-))) ) i aquí teniu el primer dibuix que n'he fet a una samarreta del meu fill gran.

Imatge

El cert és que quede molt bé, però s'ha de tenir en compte que al planxar els colors aquests baixen d'intensitat (per exemple, el blanc queda com un difuminat).

Si passeu pel blog (el teniu a sota), la samarreta del Yoda també en té detalls amb ceres.

Ah! i les mantes de forro polar també tenen aplicacions pintades, però en aquest cas amb pintures.

Ara només he d'estrenar els retoladors (me'ls he regalt per l'aniversari :love: )
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: piruleta » dl. juny 11, 2012 9:44 am

Genial la samarreta Nessy
Avatar de l’usuari
Aellitta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dj. juny 09, 2011 10:02 pm
Ubicació: Alemanya

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: Aellitta » dj. jul. 19, 2012 8:07 am

Hola noies!


Jo tb. m´he animat a això de pintar camisetes per la peque! :content: Haig de dir que veure el que vosaltres heu fet m´ha animat a intentar-ho, o sigui que sou una mica culpables del meus intents artístics, je,je!
Us pujo una foto de la meva primera camiseta. N´estic forca satisfeta per ser la primera! :ok: i a més tenint en compte que sòc una manasses... ja es tot un èxit haver acabat!
Us volia fer una pregunta, hi ha un parell de llocs on he tacat amb la pintura, com us ho feu per arreglar-ho? O millor deixo les taquetes? Havia pensat en pintar a sobre les taques de blanc però potser el que provocaré serà que les taques es vegin encara més. Algún consell?
Gràcies!!

Edito per preguntar a la Nessy si pot explicar una mica per sobre la tècnica de pintar roba amb ceres i dir que la camiseta del vaixell pirata es molt xula!
Fitxers adjunts
P1040356 (Copiar).JPG
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatge
El post de l'Ona: viewtopic.php?f=91&t=25854
Imatge
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: nessy » dj. jul. 19, 2012 10:44 am

Aellita, molt xula la samarreta, pel que fa a tacar amb la pintura, jo alguna vegada o ho he deixat tal qual o he aprofitat a fer un dibuix amb la taca o si me n'adono de seguida (abans de que aixugui o filtri), aigua i un xic d'aiguarràs, però el cert és que no m'ha quedat bé.

Pel que fa a pintar amb ceres, ara que ja les he fet servir més, és important fer la silueta amb un rotulador permanent, ja que les ceres van perdent intensitat, quedant com a tons pastels i, en funció del color de la roba, ni es veuen un cop planxades i rentades.

Jo les recomanaria sobretot donar relleu als fons (si fas un cel, un sol, una casa, etc darrera de la figura principal) o per matitzar i donar textura al que hagis pintat amb rotoladors o pintures de roba (vaja, pintar-hi a sobre).

No sé si m'hi he explicat prou bé, sino, pregunta que ho provo de nou :love:
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Aellitta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dj. juny 09, 2011 10:02 pm
Ubicació: Alemanya

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: Aellitta » dl. jul. 23, 2012 8:52 pm

Nessy merci per l´explicació! Ja m´ha quedat clar! :ok:

Al final les taques les he dissimulat pintant un parell de fulles més i a quedat prou bé!
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatge
El post de l'Ona: viewtopic.php?f=91&t=25854
Imatge
snia
Entrades: 1
Membre des de: dl. juny 11, 2012 2:04 pm

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: snia » dc. nov. 14, 2012 8:18 am

Fuzztoon ha escrit:Ei nenes, navegant buscant llocs on comprar samarretes llises mooooooooooolt barates he trobat aquesta web, on et permeten que les compris llises i per estalviar-te ports les pots anar a arecollir al seu magatzem d'Argentona (entre Granollers i Mataró).
La única pega és que has de comprar un mínim de 10 unitats, però ho pots comprar de diferents colors (no se si també permetran diferents talles).
remenuti
Entrades: 3
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 8:54 am

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: remenuti » dj. oct. 24, 2013 11:17 am

Al H&M venen bodies tipus samarretes de molts colors i bé de preu.... La primavera passada en venien 3 per 10€.

Torna a “Roba”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::