Pintura per samarreta i pintar amb les mans?

pintar, decorar, tenyir...
Avatar de l’usuari
winnymas
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

Pintura per samarreta i pintar amb les mans?

EntradaAutor: winnymas » dj. març 10, 2011 10:50 am

Hola!
Com moltes de vosaltres, ara que s'acosta el dia el Pare, li vull fer una samarreta estampada amb les mans de la Jordina i amb un gran "PAPA" al mig. Ara acabo d'anar a l'ABACUS (de Girona) i he demanat pintura per estampar samarretes i pintar amb les mans... La noia m'ha indicat quina era la pintura per pintar sobre les samarretes però m'ha comentat que s'havia de fer amb pinzell i no amb les mans. I clar, la pintura de pintar amb les mans no serveix per pintar la samarreta (perquè després marxaria amb el rentat).
Les que ja teniu la samarreta feta... quina pintura heu utilitzat???
Merci!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Pintura per samarreta i pintar amb les mans?

EntradaAutor: Raqueleta » dj. març 10, 2011 11:01 am

Jo tinc una amiga que és il.lustradora i entre d’altres coses fa samarretes, així que en sap molt i l’any passat, pel dia del pare, vam fer juntes una samarreta.
La pintura de mans efectivament no aguantarà la rentada.
La pintura per a roba ha de ser especial però no és tòxica amb el contacte amb la pell, així que pots pintar les mans de la nena i estampar-les a la samarreta. Després li rentes bé les mans (la pintura marxa molt fàcilment) i cap problema.
Jo vaig estampar els peus, la Clara llavors era tan petita que ni tenia les mans obertes, i no vam tenir cap problema.
Avatar de l’usuari
winnymas
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

Re: Pintura per samarreta i pintar amb les mans?

EntradaAutor: winnymas » dj. març 10, 2011 11:14 am

Moltes gràcies... doncs ja compraré els packs que vénen a l'ABACUS i intentarem fer una samarreta de "disseny" propi...
Esperem que al pare li agrada... i això segur que passa perque l'hi haurà fet la seva nina!!!
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Pintura per samarreta i pintar amb les mans?

EntradaAutor: noviachuky » dj. març 10, 2011 11:43 am

i la samarreta que heu comprat com és?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lluma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Re: Pintura per samarreta i pintar amb les mans?

EntradaAutor: Lluma » dj. març 10, 2011 12:58 pm

ei, aquesta noia que diu la Raqueleta, també us la recomano molt! és il·lustradora de La Fàbrica de COntes i fa uns dibuixos que enamoren. Ara me nestà fent una per el meu Pau, amb el nostre gos beagle dibuixat.

El seu web és http://www.xeniaxinxeta.com/index-Catala.html
té exemples aquí: http://www.xeniaxinxeta.com/index-Catala.html
i podeu contactar amb ella, per demanarli més info xinxeta@xeniaxinxeta.com

les ven a 20€!
Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Pintura per samarreta i pintar amb les mans?

EntradaAutor: Raqueleta » dj. març 10, 2011 1:07 pm

Apa Lluma, que ja pot estar contenta la Xènia amb la publicitat que li has fet! neujor:-)
Jo no he dit res perquè la Winnymas volia fer la samarreta ella mateixa, amb les mans de la nena... però per a altres ocasions, són unes samarretes xulíssimes!
A l'enllaç que ha posat la Lluma hi ha la samarreta que li va fer a la Clara pel seu aniversari, amb un pastís amb un 1 i el seu nom escrit. També quan va néixer li va fer un conjuntet moníssim que no surt a les fotos, una samarreta amb el seu nom i un elefant amb uns pantalonets a joc, preciós.
Avatar de l’usuari
Lluma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Re: Pintura per samarreta i pintar amb les mans?

EntradaAutor: Lluma » dj. març 10, 2011 1:09 pm

si, ja ho vist, però com que la Novia ho demanava... hehehehehehe.... i per si algú més ho llegia. Éz que maladen molt!!!
ja la vaig veure, la teva, de samarreta! :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
Patty
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2013
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 10:47 pm

Re: Pintura per samarreta i pintar amb les mans?

EntradaAutor: Patty » dj. març 10, 2011 5:26 pm

Justament ahir vaig fer el regal del dia del pare amb als meus dos nens. Les camisetes les vaig comprar al Decathlon -surten super bé d epreu- i les pintures les vaig comprar a L'Abacus. Eran potets de diferents colors de pintura textil. Ahir vaig posar en diferents platets una mica de cada color de les pintures i als meus dos nens, Aadrian de quasi 2 anyets i Ari de 7 anyets van ficar les seves manetes i als peuets del petit i les camisetes han quedat fantastiques. Això si, cada vegada que camviavan de color li rentava molt bé als peus i les mans i despres, quan vem acabar a la dutxa directes.
Consell: deixa als peques amb roba interior perque despres si que no s'ha anat una mica de pintura que li va caura a la samareta del petit.
Ells s'ho van pasar pipa i la camiseta ha quedat super xula. Aixi que cap problema, anima't i vingue a pintar!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
winnymas
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

Re: Pintura per samarreta i pintar amb les mans?

EntradaAutor: winnymas » dv. març 11, 2011 7:41 am

Moltes gràcies. De moment ja tinc la samarreta (de cotó de la marca intimissimi... color gris clar) i la pintura de l'abacus. Ara falta fer la samarreta, a veure si demà ens quedem una estona soletes i fem d'artistes...
Ara només tinc un problema. Ahir vaig parlar amb la profe de la nina... i em va dir que a la nina no li agrada tacar-se les mans!!! i molt menys els peus!!! Això ja m'ho ensumava jo perquè quan anem al parc maiiii toca la sorra, o si anem a la gespa maiii toca la gespa amb les mans!!!
De totes formes.... ho provarem!!!
Imatge
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

Re: Pintura per samarreta i pintar amb les mans?

EntradaAutor: gege » dl. març 14, 2011 1:30 pm

Hola!

Avui buscant pintura per roba he vist que n'hi ha una que és per pintar amb les mans mireu: http://es.opitec.com/opitec-web/pages/itemDetail.jsf

Quant val la de l'abacus?
Avatar de l’usuari
gina2
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dc. maig 27, 2009 3:32 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Pintura per samarreta i pintar amb les mans?

EntradaAutor: gina2 » dl. març 14, 2011 9:01 pm

Hola noies,

crec que aquest any agafaré la idea! Una cosa: veig que totes ho compreu a l'Abacus però jo no en tinc cap a prop! Sabeu en quin tipus de botiga ho puc trobar! I les samarretes suposo que de cotó llises ja està bé, no? Gràcies!
o-o:) ARAN 9 ANYS
o-o:) JAN 6 ANYS
:-()) A l’espera del tercer DPP 27/11/19
Avatar de l’usuari
winnymas
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

Re: Pintura per samarreta i pintar amb les mans?

EntradaAutor: winnymas » dt. març 15, 2011 11:36 am

Hola,
la samarreta ja està feta i correctament amagada... suposo que li agradarà.
Les pintures de l'abacus vàren costar (si no recordo malament), entre 8-10 €. I no li va fer cap reacció alergica ni res d'això. També és veritat que ho vaig fer a casa els avis, i la iaia era l'encarregada de netejar peus i mans ràpidament mentre jo acababa el "disseny".

Molta sort a totes que ho feu per primera vegada!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Pintura per samarreta i pintar amb les mans?

EntradaAutor: artemis » dt. març 15, 2011 8:25 pm

Nosaltres també ho hem fet i la noia de l'Abacus també em va dir això que millor fer-ho amb pinzell que no amb les mans, però jo li he explicat que jo ho havia fet altres vegades i mai m'havia passat res....

I m'ha dit que abans de posar-li la pintura a les manetes que li posés força crema hidratant, així la pintura no entra tant en contacte amb la pell. I així ho hem fet!! Quan li he rentat, ha marxat mooolt bé la pintura i no li ha fet cap tipus de reacció!! :ok:
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...

Torna a “Roba”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::