Pintar porexpan
Pintar porexpan
Hola, bon dia, a veure si per aquí em podeu aconsellar.
Per carnestoltes haig de pintar 20 plaques grans de porexpan per fer uns escuts, sabeu si les puc pintar amb témpera? o millor faig una base de cola i paper de seda?
Gràcies
Per carnestoltes haig de pintar 20 plaques grans de porexpan per fer uns escuts, sabeu si les puc pintar amb témpera? o millor faig una base de cola i paper de seda?
Gràcies
sugar
- Anna Maria
- :: girafa
- Entrades: 2144
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Re: Pintar porexpan
Bones!
jo vaig fer flors de porex un cop i la tempera relliscava, millor facis una capa amb paper abans perquè sigui porós.
Molta paciència, és una feinada però queda bé.
Ara em poso on no em demanen, suposo que és perquè tens el material, però i el cartró per fer els escuts????? Hi ha cartrons que no són molt gruixuts i es poden tallar bé amb cútex i fins i tot amb tisores i queden força resistents, les capses d'aquest cartró solen portar pa (als supers on en venen) i a les de bolquers de gent gran (en una residència). T'ho dic com a possibilitat, eh?
Una abraçada,
Anna Maria
jo vaig fer flors de porex un cop i la tempera relliscava, millor facis una capa amb paper abans perquè sigui porós.
Molta paciència, és una feinada però queda bé.
Ara em poso on no em demanen, suposo que és perquè tens el material, però i el cartró per fer els escuts????? Hi ha cartrons que no són molt gruixuts i es poden tallar bé amb cútex i fins i tot amb tisores i queden força resistents, les capses d'aquest cartró solen portar pa (als supers on en venen) i a les de bolquers de gent gran (en una residència). T'ho dic com a possibilitat, eh?
Una abraçada,
Anna Maria
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
L'any passat per carnestoltes vam pintar moltíssimes boles de porexpan.
Vam utilitzar la pintura liquida que fan servir a les escoles per manualitats i li vam afegir un rajolí de cola blanca, així quan pintàvem amb pinzell la pintura s'enganxava bé al porexpan
Vam utilitzar la pintura liquida que fan servir a les escoles per manualitats i li vam afegir un rajolí de cola blanca, així quan pintàvem amb pinzell la pintura s'enganxava bé al porexpan
Merci per les respostes!! Ahir em van dir que pintura acrílica però hi posaré també el rajolí de cola que em comenteu.
La veritat és que ho fem servir perquè ens l'han regalat i intentem no passar-nos de pressupost perquè pugui participar més gent, a banda de que trobo que aguantaran més l'atrotinada dels nens. El tema del paper si puc evitar-ho millor, som una comparsa força nombrosa i anem fatal de temps...
La veritat és que ho fem servir perquè ens l'han regalat i intentem no passar-nos de pressupost perquè pugui participar més gent, a banda de que trobo que aguantaran més l'atrotinada dels nens. El tema del paper si puc evitar-ho millor, som una comparsa força nombrosa i anem fatal de temps...
sugar
- Anna Maria
- :: girafa
- Entrades: 2144
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
fantàstic doncs!
si no es molta molèstia, podries adjuntar la foto d'una disfressa acabada? sempre va bé tenir idees pels materials, gràcies!
abraçades,
Anna Maria
si no es molta molèstia, podries adjuntar la foto d'una disfressa acabada? sempre va bé tenir idees pels materials, gràcies!
abraçades,
Anna Maria
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Un cop hagis tallat els escuts, agafa un soplet (serveixen els de cuina) i repassa tot el que hagis tallat, així no es desfarà en boletes.
I tant!!! compteu amb la foto de la disfressa.
El soplet és bona idea però ja hem de fer uns 25 escuts grans, no sé jo si gastaríem massa en càrregues, no?
El soplet és bona idea però ja hem de fer uns 25 escuts grans, no sé jo si gastaríem massa en càrregues, no?
sugar
M'apunto el truc de passar un soplet al porexpan per que no es vagi desfent en boletes.
Us vaig seguint per veure la foto final dels escuts ;)
Us vaig seguint per veure la foto final dels escuts ;)
De moment, us confirmo que ahir vam estar pintant amb acrílic i super bé, una ma i prou...
sugar
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |