Pintures

Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Pintures

EntradaAutor: Momo » dt. ago. 11, 2009 12:47 pm

Hola,

estic pintant unes lletres de fusta per penjar a l'habitació de l'Aleix. La fusta venia pelada, així que ja li he fet una capa de selladora. Ara les he de pintar amb pintura acrílica.

La meva idea és fer-ne una de cada color i fer-hi algun dibuix, a conjunt amb les cortines de l'habitació. El tema és "El Espacio".

Tinc un parell de dubtes:
Pinto primer tota la lletra i hi faig el dibuix a sobre? O deixo la part on faré el dibuix sense pintar? O sigui... si la pintura del dibuix és més clara que la de sota es transparentarà?

I per enfosquir el vermell com ho faig? Fa tant temps que no pinto que no me'n recordo de res! Quina vergonya... el meu avi és pintor. Espero que no se'n enteri.
Avatar de l’usuari
cris_
:: granota
:: granota
Entrades: 200
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 12:18 pm
Ubicació: Sabadell

Re: Pintures

EntradaAutor: cris_ » dt. ago. 11, 2009 1:11 pm

Hola guapa!

Crec que et donar un cop de mà ;-) .

El millor és que primer pintis tota la lletra amb el color de base i desprès hi pintis el dibuix. Com tu dius, si la pintura del motiu que hi facis és més clara que la de sota, transparentarà. El que has de fer és pintar primer aquest dibuix amb una o dues capes de color blanc i desprès pintar el dibuix. D´aquesta forma els colors et quedaran del color que han de ser. Si, es una feinada, peró és el millor. L´altre forma és fer "reserves" peró no queda tant bé.

Per enfosquir el vermell pots utilitzar el color "ombra torrada".

Quina casualitat, el meu avi també era pintor :love:

Bé, espero haver-te ajudat i per qualsevol dubte ja saps :ok:
QUADRES I MURALS infantils gallery/album.php?album_id=49 i també per grans
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Pintures

EntradaAutor: Momo » dt. ago. 11, 2009 3:49 pm

Hola Cris_,

no sé perquè ja m'imaginava que em contestaries tu... m'ha fet cosa enviar-te un privi per demanar-t'ho directament i per això he obert el post. :r)

Gràcies pels consells sobre les "capes".

Sobre el color vermell, el tema és que he comprat només 5 colors per poder fer barreges ja que no crec que els torni a fer servir... He comprat una mica els bàsics per fer els altres: Vermell, blau, groc, blanc i negre. Ho puc fer amb això?
Avatar de l’usuari
cris_
:: granota
:: granota
Entrades: 200
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 12:18 pm
Ubicació: Sabadell

Re: Pintures

EntradaAutor: cris_ » dt. ago. 11, 2009 4:04 pm

Hola Momo!

si ,je,je! mira gairebé podem fer un chat que veig que estas connectada :-D . No tinguis cap recança de preguntar-me el que vulguis eh!.

Perfecte, ja has fet bé de comprar aquests colors. Amb aixó pots treure tots el colors que vulguis. El negre peró no l´utilitzis si ho pots evitar perque embruta els colors. Fes servir el blau (si pot ser un ultramar), i un puntet de groc. Primer fes proves amb petites quantitats així veuras les proporcions que necesites de cada color fins aconseguir el que busques.

Vinga guapa, i si em vols preguntar més coses ja saps :ok:

Cris
QUADRES I MURALS infantils gallery/album.php?album_id=49 i també per grans
Avatar de l’usuari
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8192
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

Re: Pintures

EntradaAutor: laucob » dv. ago. 14, 2009 6:19 am

hola maca

el vermell mes fosc el pots aconseguir fent una barreja de la mateixa quantitat de blau i vermell aixo et donara un magenta que es un color secundari un cop el tens li fiques una mica de groc i et te de sortir altre cop vermell contra mes croc fiquis mes clar a de quedar..

una altra forma de fer fosc el vermell segons et fassi a tu el pes es fer un marro que s'aconsegueix amb el roig i verd (blau +groc) i aquest li fiques al vermell i el pots anar enfosquin pero pensa que si fiques massa marro et pot canviar el vermell a marro o negre. es questio de paciencia.

si ho necessites per poc trosset pots ficar-li una goteta de negre al vermell el que et passara es que no et quedara tant viu, i quedara com una mica brut el vermell pero potser et va be si el que vols es fer un efecte a la lletra de dues tonalitats al pintar. aixo si molt poqueta quantitat de negre.

si et fiques per internet hi ha cartes de colors de com fer cada color apartir de colors primaris que a excepcio del blanc i el negre son els que tens.

et deixo aquest enllaç on veuras unes games de colors espero et vaguin be.
http://teleformacion.edu.aytolacoruna.e ... ditiva.htm

tambe pots deixa el teu vermell com a fosc i apartir d'ell anar-lo aclarint.

sort bonica.
JA QUEDA UN DIA MENYS[/size]
Imatge[url=http://lilypie.com]Imatge[size=150]Imatge[/url]fem la manteta dels desitjos si vols participar
Avatar de l’usuari
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

Re: Pintures

EntradaAutor: JUDIT V » ds. jul. 24, 2010 7:44 pm

Holaaa!!!

Momo, on has comprat les lletres de fusta per pintar? Es que jo no en trobo que m'agradin i volia fer-les jo però si em lio a fer-ho tot tot sé que no ho acabaré fent...
Avatar de l’usuari
makuita
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: dg. juny 06, 2010 9:00 am
Ubicació: Malgrat de Mar

Re: Pintures

EntradaAutor: makuita » dg. jul. 25, 2010 9:22 pm

Hola juditv!!!!

mira yo las compre en una tienda de manualidades....no se si por donde vives tendras alguna....venden tambien figuras de yeso,marmolina
normalmente alli las encontraras....

tere
Avatar de l’usuari
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

Re: Pintures

EntradaAutor: JUDIT V » dg. jul. 25, 2010 9:41 pm

Gràcies makuita! Ya mirare si las encuentro!

Torna a “Pintura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::