AJUDA. Només vol pit

Tria el pit o el biberó.

Marisasa
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dj. set. 28, 2023 8:19 am

AJUDA. Només vol pit

EntradaAutor: Marisasa » dj. maig 16, 2024 4:47 pm

Hola noies,

El meu petit farà un any i hi ha dies que no vol menjar res, només pit, pit i pit.

Jo no el vull deixar sense pit, però a vegades em preocupa que no vulgui tastar res! Ni el pa que sempre li ha sigut tan fàcil. Ni truites, ni gerds, ni res. Només a mi i la teta. A tots els àpats em diu que tururú.

Hi ha dies que menja 'prou' menjar normal però hi ha dies que només llet.

No em fa res, però al final esgota i no vull cremar-me per això.

Algun consell?

Merci,
Mari
Anna Maria
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: AJUDA. Només vol pit

EntradaAutor: Anna Maria » dv. maig 17, 2024 10:36 am

Hola!
Primer de tot, enviar-te des d'aquestes línies tot el meu suport. És complicat aconsellar en temes de maternitat (encara que no ho sembli des del punt de vista d'aquells/es que tota l'estona estan al damunt dient això i allò...).
Passar de la lactància exclusiva a l'alimentació complementària és un pas més, i a vegades pot ser molt complicat. Crec que el que et puc dir ja des del moment 1 és que pot ser que sigui un nen al qui li costi menjar. És a dir, que no per fer pit li costarà acostumar-se a menjar altres coses, sinó que hi ha bebès que han fet lactància artificial i ha costat moltíssim que s'acostumessin a tot.
Crec que en aquest cas doncs tens dues coses diferents, per una banda vol tot el dia el pit i per l'altra costa introduir aliments. Jo vaig donar pit de llarga durada, per sort poques nits vaig passar desperta però de dia sí que va estar enganxat. Hi va haver un moment, per exemple, que vaig decidir que fora de casa tipus estem jugant a la plaça ja no li donaria, així és que poc a poc li vaig anar dient que no i intentant distreure'l. Fàcil de dir, sí, complicat de fer, però com qualsevol decisió que prenguis sobre ell hauràs d'intentar ser ferma i a poc a poc anar-ho introduint. La lactància ha de ser una cosa de dos, tant pot ser que el bebè digui prou com que la mare vulgui anar reduint les tomes.
Per altra banda, alimentació complementària. Com li dones els aliments? Triturats, a trossos petits,...? En el meu cas, per exemple, quan l'Isaac va estar en aquest moment hi havia la moda del "Baby led weanin" (donar trossos de menjar des dels 6 mesos). Si hagués estat la meva tria ho hagués passat malament, perquè tenia 1 any i s'ofegava amb els galetes Maria, jejejeej
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Marisasa
Entrades: 12
Membre des de: dj. set. 28, 2023 8:19 am

EntradaAutor: Marisasa » dg. maig 26, 2024 1:01 pm

Bona dia bonica,

Moltes gràcies per les teves paraules.

A vegades crec que m'atabalo. La meva intenció és donar el pit a demanda fins que un dels dos digui prou... A vegades, però, no puc evitar comparar-ho amb l'experiència del meu primer fill, es va desalletar solet als 11mesos, d'un dia per l'altre en va tenir prou.

Gràcies pels teus consells i experiència, segur que m'aniran bé!!

Una abraçada,
Mari
Anna Maria
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dl. maig 27, 2024 7:02 am

Marisasa ha escrit:Bona dia bonica,

Moltes gràcies per les teves paraules.

A vegades crec que m'atabalo. La meva intenció és donar el pit a demanda fins que un dels dos digui prou... A vegades, però, no puc evitar comparar-ho amb l'experiència del meu primer fill, es va desalletar solet als 11mesos, d'un dia per l'altre en va tenir prou.

Gràcies pels teus consells i experiència, segur que m'aniran bé!!

Una abraçada,
Mari

Molts ànims!
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::