LACTACIA MATERNA AMB MUGRONS INVERTITS

Tria el pit o el biberó.

Cueta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dg. març 01, 2009 9:35 pm

Re: LACTACIA MATERNA AMB MUGRONS INVERTITS

EntradaAutor: Cueta » dg. oct. 18, 2009 9:45 pm

ENHORABONA IRUA!

T'entenc quan dius que estàs pletòrica, malgrat el dolor dels mugrons i de tot.
És una sensació fantàstica veritat? És la plenitud, una emoció incomparable.
Me n'alegro que ho estiguis vivint així. És un regal. Tant de bo totes les dones ho poguessin sentir eh? És el que voldríem per a totes.
Doncs ara, a seguir gaudint, que us queden mooooolts mesos de goig si voleu a tu i el petitó.

(compte amb els bibis de la sogra ;-) )

Una abraçada,
L'Àfrica m'alegra el camí i la Bruna me l'il·lumina
http://criarconinstinto.blogspot.com/
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: emanens » dj. nov. 11, 2010 12:49 pm

IRUA, jo com tu i com gairebe totes les que heu escrit al post tambe tinc els mugrons plans, a l'hospital ja em van donar mugroneres perque només terure'm per primer cop la teta la van veure i em van dir que estava "xungo" el tema..i mira que alli son prolactancia.....clar que gracies a elles puc donar la meva llet.

Estem contents perque li puc donar la meva llet a la meva nena, tot i aixi em resulta molt dificil..cada cop que mama he de muntar una bona parafernalia, posar un coixi de lactancia, la mugronera, s'em mou molt i la he de agafar amb les dues mans, llavors no em queden mans per agafar la nena, la nena no s'agafa, quan s'agafa abans no surt llet i s'omple la mugronera passa una estona i ella es posa histerica...
tot aixo fa que si a casa que en toeria tinc totes les comoditats de sofà,etc ja s'em fa dificil pues imagineu si algun dia volgués sortir......l'unic remei és treure'm la llet amb el tirallets i donar-li amb bibe.

Igual que et va passar a tu IRUA estem passant crisis de creixement pero en el meu cas ja em fot la sensacio que fa 15 dies seguits o 3 setmanes que la passem...no se si és la crisi o el fet que amb les mugroneres li costa mes treure la llet que es posa histerica, o que hi ha menys llet encara que diguin els proLM que sempre n'hi ha.. ella es passa estona xuclant i allà no surt res..es queda amb gana...es rasca es baralla....bé res de nou que no sapigueu pero passem fatal

M'agradaria poder retirar algun dia les mugroneres...pero noies ho veig molt dificil..suposo que tal com comenteu almenys han de passar uns mesos havent-les usat, almenys les que ho heu aconseguit ha anat aixi? és que no crec que puguem sense almenys ho veig com un impossible!
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Rousi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 578
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 1:00 pm

EntradaAutor: Rousi » dc. des. 15, 2010 11:36 am

Bones,

jo tot just avui faig les 25 setmanes, i encara falta per la lactància, però al tenir un mugró invertit, ahir vaig començar a pensar si podria donar pit o no. Ja veig que no serà gens fàcil, però moltes gràcies per les vostres experiències, segur que em serand e gran ajuda!!! De moment aniré a mirar el tema dels formadors de mugrons, i provaré això de la xeringa!

Moltes gràcies de nou, noies! neukiss-)
ImatgeImatge
IRUA
:: lleona
:: lleona
Entrades: 967
Membre des de: dj. juny 26, 2008 2:56 pm

EntradaAutor: IRUA » dj. set. 15, 2011 8:49 pm

He recuperat aquest post sense buscar-lo, podriem dir que me l'he retrobat... :-)

Bé, per totes aquelles que viviu aquest tema amb preocupació volia carregar-vos d'ànim! L'eloi i jo varem fer LM fins als 18 mesos!!!! Al principi va ser dur, tooot al principi costa quan tens un fill, però al final, només puc fer que emocionar-me quan llegeixo tot el que vem passar, però va valer molt la pena!!

Avui l'Eloi i jo tenim un vincle molt especial, qui sap si la LM tè alguna cosa a veure!

MOLTS ANIMS A TOTES!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::