Lleva-llets

Tria el pit o el biberó.

Sibil·la
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dt. oct. 24, 2006 11:15 pm

Bé, noietes, desisteixo de treure'm llet.
Tothom em diu que quan més t'hi poses, més fàcil et va resultant, i més via en fas.
Doncs jo dec ser cateta perquè m'hi passo hores.
A més, com k la Joana de dia no dorm pràcticament, l'únic moment que tinc és a la nit, i com comprendreu, llavors de l'únic que tinc ganes és de sopar, estirar-me a mirar la tele, fer moxaines amb el meu home i... desconectar i dormir!
O sigui que he arribat a la conclusió que total, per un temps més, no em ve d'aquí. Me l'emporto a per tot i punto. Ja la deixaré amb els avis per anar a sopar o al cine quan mengi altres coses, no?
Doncs això, ale.
Parvaty
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dc. maig 31, 2006 8:56 am

EntradaAutor: Parvaty » dj. oct. 26, 2006 9:08 pm

Sibil·la, has probat d'extreure't la llet mentre tens a la Joana enganxada a l'altre pit? Si la nena no es distreu veuras que et resulta molt més fàcil. Proba també de envolicar-te una micona el pit amb draps humits amb aigua calenta. L'escalfor dilata els conductes mamaris i la llet surt amb més facilitat.
I a mà? Te'n surtiries??
Mare del Roc (27/11/04) i de la Jana, nascuda a casa en un part fugaç (20/08/07).
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.

http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » dv. oct. 27, 2006 10:24 pm

No he provat el que dius, Parvaty, però no ho veig factible, doncs necessito les dues mans i una postura una mica inclinada endavant.
I treure-me-la jo sola, uf! Si amb el tira-llets no tinc paciència, imagina't a mà.
No no, res, tampoc és un gran problema. A mi em fa pal i no em mola. Tampoc ho necessito imprescindiblement. Total, per un parell de mesos més, no ve d'aquí anar al cine.
merci de totes maneres.
Calongina
:: poltre
:: poltre
Entrades: 610
Membre des de: dj. juny 29, 2006 2:23 pm
Ubicació: Baix Empordà

EntradaAutor: Calongina » dt. nov. 14, 2006 3:11 pm

Ostres, noies. Ahir vaig provar això que deia la Partavy de treure's llet mentre la nena mama de l'altre pit i és brutal! Res a veure amb cap altra vegada d les que ho he provat. Al començament és una mica d'enfarfec aguantar la criatura, inclinar-te endavant perquè no vessi l'estractor, aguantar l'estri amb una mà. Però li vas trobant el punt, i com la llet surt tan de pressa, ho tens enllestit de seguida.
Genial!
Calongina
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » dt. nov. 14, 2006 8:50 pm

ah si? doncs no sé, mira, si algun dia m'inspiro ho provaré
annica
:: lleona
Entrades: 915
Membre des de: dj. març 23, 2006 4:34 pm

EntradaAutor: annica » dc. nov. 15, 2006 8:48 am

NOIES US EXPLICO EL QUE EM VA PASSAR LA SETMANA PASSADA.

L'AINA ES VA COSTIPAR I MENJAVA MOLT POC. PRÀCTICAMENT VA ESTAR UN DIA SENSE MENJAR.
PERÒ EL MEU COS ANAVA PRODUINT LLET I A LA NIT EM VAIG DESPERTAR AMB UN MAL... I ELLA DORMINT... :ufs:
NO TENIA LLEVA-LLETS I EM VAIG CONECTAR PER VEURE QUIN RECOMANÀVEU ( M'HAVIEN DEIXAT UN DE MANUAL AVENT I VAIG PERDRE LA PACIÈNCIA...EL VAIG TORNAR QUAN VAIG DEIXAR EL PIT DEL MEU PRIMER FILL I ARA M'HAGUÉS FET SERVEI)

AIXÍ QUE VAN OBRIR LA FARMACIA EM VAIG ANAR A COMPRAR EL MEDELA MINI ELECTRIC I NENES QUIN DESCANS!!!

GRACIES PER LES RECOMANACIONS EM VA ANAR DE CONYA!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
:--/) :--/) :--/) :--/) :--/) :--/) :--/) :--/)
sfarre
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 1:14 pm

EntradaAutor: sfarre » dc. nov. 15, 2006 8:48 pm

A mi m'ha anat molt bé el mini elèctric del Medela
annica

EntradaAutor: annica » dj. nov. 16, 2006 12:38 pm

per cert el vaig comprar a la farmacia i em va castar 100 euros. no vaig tenir temps de comparar preus...

avui l'he vist a la parafarmacia i valia 82 euros. EL MATEIX!!!!!!!!

encara m'estic estirant els cabells...
:--/) :--/) :--/)
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » dj. nov. 30, 2006 8:36 am

Neneeeeeeeees, he provat un lleva-llets elèctric. Me l'ha deixat una amiga d'una amiga. És d'Estats Units, es diu Ameda.
No trec cap meravella però sí que en trec molta més de la que em treia a mà.
En sessions de 20 minuts m'he tret 40 ml, que per mi és molt. A més és molt còmode.
M'estic plantejant vendre el meu a la meu amiga (li he deixat i diu que li va molt bé. Ella és una crac, es treu 120 en mitja horeta! jaaarrrrr), i de cares a si mai tenim un altre bebè, comprar-me'n un d'elèctric.
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » dg. des. 10, 2006 10:49 pm

Doncs dimarts passat vaig sortir a sopar i a ballar amb les meves amigues :mu:: (confesso que el restaurant i el pub estan a sota casa meua xx:-D ) i quan vaig tornar a les 3 patint perquè al voltant de les 3 la Joana se sol despertar per primer cop, em vaig trobar que el biberó amb la meua llet (la del missatge anterior que havia congelat) que havia deixat per si de cas, estava buit!
Que fort! El meu home li va donar i la nena no va dir ni piu. Es va despertar, va menjar i a dormir de nou. Brutal! Vaig al·lucinar! Que guay, eh!

Llàstima que trigui i em costi tant treure llet. En fi...
ah! vaig provar de treure-me'n d'un pit mentre la nena mamava de l'altre i em fotia un embolic... no, massa difícil de coordinar xx;-.)
annica

EntradaAutor: annica » dt. des. 12, 2006 11:14 pm

OSTRES QUE BÉ SANDRA!
I A LA JOANA NO LI HAVIES PROBAT MAI DE DONAR LA TEVA LLET AMB BIBI?? QUE BÉ QUE SE'L PRENGUÉS!

JO FA DIES QUE PENSO QUE HO VULL FER, TREURE'M LA LLET I QUE LI DONI ALGÚ ALTRE AMB BIBI, PERÒ NO M'ACABO DE DECIDIR...
Parvaty

EntradaAutor: Parvaty » dc. des. 13, 2006 9:26 am

annica ha escrit:
JO FA DIES QUE PENSO QUE HO VULL FER, TREURE'M LA LLET I QUE LI DONI ALGÚ ALTRE AMB BIBI, PERÒ NO M'ACABO DE DECIDIR...

Pq? Pq ho vols probar? Quan temps té, el tu bb?
Mare del Roc (27/11/04) i de la Jana, nascuda a casa en un part fugaç (20/08/07).

annica

EntradaAutor: annica » dc. des. 13, 2006 9:50 am

L'AINA FARÀ TRES MESOS I ES PORTA SUPER BÉ. PERÒ EVIDENTMENT ENCARA NO PUC DIR "MARXO UN PARELL D'HORETES PQ SÉ DEL CERT QUE NO NECESSITARÀ PIT".
TAN POT DEMANAR CADA 2 COM CADA 5.
AMB EN ROC (EL MEU PRIMER FILL) NO EM VAIG TREURE MAI LLET I DE LA TETA VEM PASSAR A LA CULLERA. NO ES VA VOLER ACOSTUMAR AL BIBI. EN TENIM UN I ENCARA ESTÀ NOU...
M'AGRADARIA POTSER ANAR UN DIA A SOPAR AMB LES AMIGUES SENSE PATIR PER SI TINDRÀ GANA O NO, PERÒ POTSER DESPRÉS PATIRÉ PER SI ENS TROBAREM A FALTAR. AMB MI ÉS AMB QUI MÉS ESTÀ I AMB QUI MÉS ES CONSOLA SI TÉ ALGÚN MOMENT DE PLORAR.
NATURALMENT NO PASSA RES SI NO VAIG A SOPAR O SI HI VAIG AMB ELLA, PERÒ AQUELLA SENSACIÓ DE PENSAR "ARA NOMÉS ESTIC PER MI" NI QUE SIGUI UNA ESTONETA EM VE DE GUST. ENCARA QUE SUGUI PER QUEDAR-ME A CASA LLEGINT O SIMPLEMENT NO FENT RES.
Parvaty

EntradaAutor: Parvaty » dc. des. 13, 2006 6:32 pm

annica ha escrit:AMB EN ROC (EL MEU PRIMER FILL) NO EM VAIG TREURE MAI LLET I DE LA TETA VEM PASSAR A LA CULLERA.

Ostres!! Un altre Roc al forum??? Quina gracia!! És un nom fantastic, oi? neujor:-) I això de passar de la teta a la cullera deu ser cosa de Roc's, pq el meu tb ho va fer...

Amb 3 mesos se'ls pot introduir el biberó perfectament sense patir el "sindrome de confusió", o sigui q si necesites anar a sopar...ja ho saps!

Per cert, no seràs pas de terrassa???

annica

EntradaAutor: annica » dc. des. 13, 2006 8:59 pm

vivim a l'altre vallès.
gràcies pels teus consells!!
m'esperaré uns dies, que l'aina ja tingui els tres mesos complerts i ho probaré!!

AH I SÍ, ROC ÉS UN NOM PRECIÓS, I TOTS ELS ROCS QUE CONEC ENCANTADORS. JO N'ESTIC ENAMORADA...

MOLTES GRÀCIES. \o.o/
cranc29
:: papallona
Entrades: 135
Membre des de: dv. feb. 24, 2006 7:29 pm

EntradaAutor: cranc29 » dj. des. 14, 2006 4:06 pm

jo tinc en Joel que ahir va fer tres mesos i alguuuuna vegada li he donat un bibi però de llet en pols i no he tingut problema a l´hora de donar´li el pit, tot i que no m´agrada fer-ho hee...però algún cop que ha plorat i no saps que més fer-li li he donat i també un dia que el vaig tenir que deixar un parell d´hores amb la meva germana i li va donar un bibi,potser em tindria que comprar un lleva llet :-:)
cranc29
Entrades: 135
Membre des de: dv. feb. 24, 2006 7:29 pm

EntradaAutor: cranc29 » dj. des. 14, 2006 4:09 pm

Ah!Parvaty jo si soc de Terrassa!Però visc a Girona i baixó bastant sovint algun dia entre setmana amb els meus pares , la meva familia està tota allà
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. des. 14, 2006 5:12 pm

Parvaty,
e que hi ha alguna cosa per donar llet i que no sigui biberó? a part de xeringa vull dir?
és que em sona haver llegit per alguna banda que hi ha un invent així...

jo no sé com m'anirà... però si no tinc cap problema amb la llet el penso alletar a tope!`

un mes després de la data en que ha de néixer tinc exámens i haurè de deixar-lo amb el pare i ja em té preocupada el tema...

aix... que serè una mare patidora!!! com li donarem de menjar mentre jo soc a Barcelona fent examens? serà molta viat per donar-li bibi...
Parvaty

EntradaAutor: Parvaty » dj. des. 14, 2006 6:55 pm

Noies, ara no tinc temps per respondre. Quan hagi acabat amb el meu estimat plançó (sopat-tetejat-adormit) us escric una suuuuuper resposta! Bruna, tranquila!! Et donaré solucions! ;-)

Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » dv. des. 15, 2006 7:00 pm

annica, jo també tinc aquesta sensació, necessitat però dubte...
Dijous vaig tenir reunió però a 3 minuts a peu de casa i la vaig deixar sopada amb la meu mare. Quan vaig tornar al cap de 3 hores em va dir que havia plorat molt tant bon punt vam haver marxat però que al final es va adormir (i això que la veu molt a la meu mare!). Em va saber taaaaaaaaant greu!!!! Però bé, per alguna vegada que li passi, i ara que ja quasi té 5 mesos no passa res, però m'enteneu, oi?
Quan estic amb ella em passa pel cap anar al cine o poder anar una tarda de compres sense el rotllo del cotxe i els emprovadors, etc... però quan no la tinc o està dormint la trobo taaaaaaaaaant a faltar.... xxo.0.o

Parvaty, al final SÍ que he aconseguit treure'm llet d'un pit mentre li dono l'altre però ho he fet amb un d'elèctric perquè amb el manual no era factible. Tens raó que surt més facilment però llavors tinc un mega-dubte: quan li torna a tocar mamar, de quin pit li donc? Ja s'haurà produït prou llet? Suposo que sí perquè és com si tingués bessons en aquell moment, no?

Bruna, crec que hi ha una mena de cullera amb dipòsit per donar la llet.

Cranc, la meu amiga també ho ha fet el que dius i no ha tingut problema, però la llevadora em va dir que és qüestió de nens i que és arriscat provar de donar la llet en pols si amb el pit va bé perquè podria ser que li sentés malament, etc. Podria ser que sí o podria ser que no, com sembla el teu cas. Jo no m'he volgut arriscar perquè anem bé, i mira.... narinant, diumenge li donarem la primera papilla de fruita!!!
I vaig aconseguir que no em fessin introduir el bibi. Com que dp de reis començaré a treballar però només tres horetes a la tarda, provarem de donar la fruita a la tarda, així coincidirà amb l'hora que li donaran a la guarderia, i jo podré continuar la resta amb pit i prou. neujor:-)

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::