Lleva-llets
-
VisitantVi
no pateixis dona...
si veiessis que al final no et pots reincorporar i et fan fora, suposo que algún més d'atur tindràs oi?
és un70% del sou d'abans. i si abans cotitzaves a jornada complerta i no l'has gastat pots tenir algun meset acumulat... per que els de jornada parcial compten cada vuit hores un dia.
i si no a males ja faràs qualsevol cosa...
jo ho tinc clar... si no trobo feina ràpid després de la "baixa" faré el que calgui... menys el més antic del mon, el que calgui tu!
segur que t'en surts!
si veiessis que al final no et pots reincorporar i et fan fora, suposo que algún més d'atur tindràs oi?
és un70% del sou d'abans. i si abans cotitzaves a jornada complerta i no l'has gastat pots tenir algun meset acumulat... per que els de jornada parcial compten cada vuit hores un dia.
i si no a males ja faràs qualsevol cosa...
jo ho tinc clar... si no trobo feina ràpid després de la "baixa" faré el que calgui... menys el més antic del mon, el que calgui tu!
segur que t'en surts!
Sabeu què tal va el lleva-llets de la marca TIGEX? me l'han recomanat a la botiga on fem la llista i la botiguera ens ha dit que abans d'extreure llet fa un petit massatge al pit... i que va molt bé...
però no sé, potser només vol vendre... i no sé si això del massatge previ ho fan altres cases....
HELP!!
però no sé, potser només vol vendre... i no sé si això del massatge previ ho fan altres cases....
HELP!!
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
Nenes, les marcques més efectives són Medela i Ameda...I elèctrics!!
Mare del Roc (27/11/04) i de la Jana, nascuda a casa en un part fugaç (20/08/07).
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.
http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.
http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
- mainadaabord

A mi em passa el mateix que a la heidi... com que no tenen ni saben de l'existència de la casa medela i només tigex i avent... només et volen vendre aquests...
suposo que passaré de posar el lleva-llets a la llista i me'l compraré jo on sigui...
per cert, he llegit en algún post, o en aquest, ja no ho recordo, que el millor el de medela elèctic, sabeu on puc comprar-lo a Girona? i més o menys el preu?
per cert, l'he de tenir quan neixi en Jan o no és necessari els primers dies?
per cert, on faig la llista em van encolomar uns bibis de la marca chicco q diuen q preveuen còlics... però he de comprar bibis si pretenc alletar-lo?? pq he llegit q no és bo donar-los pit i bibi al ppi pq llavors es confonen i no volen teta... què me'n dieu d'això??
gràcies... com més s'acosta el moment més dubtes tinc!! grrr
suposo que passaré de posar el lleva-llets a la llista i me'l compraré jo on sigui...
per cert, he llegit en algún post, o en aquest, ja no ho recordo, que el millor el de medela elèctic, sabeu on puc comprar-lo a Girona? i més o menys el preu?
per cert, l'he de tenir quan neixi en Jan o no és necessari els primers dies?
per cert, on faig la llista em van encolomar uns bibis de la marca chicco q diuen q preveuen còlics... però he de comprar bibis si pretenc alletar-lo?? pq he llegit q no és bo donar-los pit i bibi al ppi pq llavors es confonen i no volen teta... què me'n dieu d'això??
gràcies... com més s'acosta el moment més dubtes tinc!! grrr
- mainadaabord

-
VisitantVi
jo, particularment, no penso comprar cap biberó. En principi penso intentar l'alletament matern de totes totes... i si no pot ser ja compraré el biberó... igual és una tonteria, però si el tenim potser ens rendim més facilment. Jo crec que llet n'hem de tenir totes... i que es qüestió de pràctica i de paciència.
Un cop li dones el primer biberó, pel que he vist, has begut oli.
Un cop li dones el primer biberó, pel que he vist, has begut oli.
- mainadaabord

txelleta!!
tinc informació sobre el llevallets Medela! M'han dit q el trobaràs a la farmàcia... He parlat amb la infermera que està amb el meu gine i m'ha dit q els llevallets Medela es venen en farmàcies i q ella no sap de cap botiga de puericultura q en tinguin.
M'ha dit que, per exemple, a la farmàcia Pita, de l'avinguda Lluís Pericot, en podem trobar...
Jo he estat mirant per internet per saber preus, i he trobat els extractors Medela a www.instintomaternal.com. Els elèctrics que m'agraden valen uns 120 euros... Quin robo!!!
tinc informació sobre el llevallets Medela! M'han dit q el trobaràs a la farmàcia... He parlat amb la infermera que està amb el meu gine i m'ha dit q els llevallets Medela es venen en farmàcies i q ella no sap de cap botiga de puericultura q en tinguin.
M'ha dit que, per exemple, a la farmàcia Pita, de l'avinguda Lluís Pericot, en podem trobar...
Jo he estat mirant per internet per saber preus, i he trobat els extractors Medela a www.instintomaternal.com. Els elèctrics que m'agraden valen uns 120 euros... Quin robo!!!
- mainadaabord

annica ha escrit:per cert el vaig comprar a la farmacia i em va costar 100 euros. no vaig tenir temps de comparar preus...
avui l'he vist a la parafarmacia i valia 82 euros. EL MATEIX!!!!!!!!
encara m'estic estirant els cabells...
![]()
![]()
EL MINI ELECTRIC DE MEDELA!!! BUSQUEU I COMPAREU PREUS QUE VAL LA PENA!!!

annica l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 24, 2007 2:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- mainadaabord

- mainadaabord

-
VisitantVi
Avui ho he anat a mirar sortint de la feina,
al prenatal el mini electric de medela costava 82.90€ i a la farmàcia que hi ha a joan maragall cantonada amb jaume I m'han dit que no el tenien, però que me'l podien demanar, i que l'última vegada que el van tenir valia 89€
haurem de mirar més a veure si el trobem per sota dels 82.90... jeje
al prenatal el mini electric de medela costava 82.90€ i a la farmàcia que hi ha a joan maragall cantonada amb jaume I m'han dit que no el tenien, però que me'l podien demanar, i que l'última vegada que el van tenir valia 89€
haurem de mirar més a veure si el trobem per sota dels 82.90... jeje
- mainadaabord

- mainadaabord

Per cert, el Mini Electric Medela està una mica més barat per internet:
http://www.instintomaternal.com/ie/deta ... producto=5

http://www.instintomaternal.com/ie/deta ... producto=5

heidi, he trucat a la parafarmàcia de l'espai gironès i m'han dit que el tenen per 75/76 euros!!
per ara és el més econòmic! per internet costa menys però després hi has de sumar les despeses d'enviament i es queda pel mateix preu que aquí!! a veure si tinc temps i aquest cap de setmana hi vaig a treure el nas, a veure si és el model que vull (mini electric)
per ara és el més econòmic! per internet costa menys però després hi has de sumar les despeses d'enviament i es queda pel mateix preu que aquí!! a veure si tinc temps i aquest cap de setmana hi vaig a treure el nas, a veure si és el model que vull (mini electric)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |