LM i còlics
LM i còlics
Hola a totes!!
La meva patufeta pren només pit, però té molts gasos, i pobreta hi ha molts moments que ho passa malament.
M'han comentat que hi ha una serie d'aliments que menja la mare que poden causar més gasos als lactants. Vosaltres sabeu quins son? Em comentaven que un eren els làctics, però que n'hi havia més. Expliqueu-me si teniu experiències semblants, i quins canvis en el menjar o en la forma de donar el pit heu provat i us han anat be.
La meva patufeta pren només pit, però té molts gasos, i pobreta hi ha molts moments que ho passa malament.
M'han comentat que hi ha una serie d'aliments que menja la mare que poden causar més gasos als lactants. Vosaltres sabeu quins son? Em comentaven que un eren els làctics, però que n'hi havia més. Expliqueu-me si teniu experiències semblants, i quins canvis en el menjar o en la forma de donar el pit heu provat i us han anat be.
Re: LM i còlics
A mi em va anar bé eliminar els làctics de la vaca.
I una noia em va preguntar: menges ceba? I jo , donc sí. Segons ella produeix gasos. Jo no en tinc ni idea, però per provar...
I una noia em va preguntar: menges ceba? I jo , donc sí. Segons ella produeix gasos. Jo no en tinc ni idea, però per provar...
En el meu cas, el gran va tenir còlics durant tres mesos i al començament ho vaig provar tot, vaig fer tot de canvis perquè em deien això és la llet de vaca, i jo au, la llet de vaca fora, però res. Un altre et deia això és que has menjat no sé quina verdura i au, aquella verdura fora. Fins i tot em prenia infusions d'anís estrellat, que deien que era oli en un llum... Ai!
Finalment, la pediatra em va dir: "els còlics duren uns tres mesos i si en té, en té, no hi ha manera d'evitar-los." Això sí, pots mirar d'alleujar-los amb massatges a la panxa. Nosaltres també vam provar unes boletes que es deien colikind, però no li van fer gaire efecte. El que ens va recomanar la doctora va ser Aerored en gotes. Triga a fer efecte unes dues setmanes, però millora moltíssim, ja no li veia aquell patiment a la cara.
Quina raó, als tres mesos es van passar. En canvi el petit no en va tenir gens! Sembla que això va com va.
Ànims, que això dels còlics es fa difícil, però tot passa, ja ho veuràs!
Finalment, la pediatra em va dir: "els còlics duren uns tres mesos i si en té, en té, no hi ha manera d'evitar-los." Això sí, pots mirar d'alleujar-los amb massatges a la panxa. Nosaltres també vam provar unes boletes que es deien colikind, però no li van fer gaire efecte. El que ens va recomanar la doctora va ser Aerored en gotes. Triga a fer efecte unes dues setmanes, però millora moltíssim, ja no li veia aquell patiment a la cara.
Quina raó, als tres mesos es van passar. En canvi el petit no en va tenir gens! Sembla que això va com va.
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Muntcat ha escrit:En el meu cas, el gran va tenir còlics durant tres mesos i al començament ho vaig provar tot, vaig fer tot de canvis perquè em deien això és la llet de vaca, i jo au, la llet de vaca fora, però res. Un altre et deia això és que has menjat no sé quina verdura i au, aquella verdura fora. Fins i tot em prenia infusions d'anís estrellat, que deien que era oli en un llum... Ai!
Jo el mateix que la Muncat, res del que vaig provar va funcionar, res de res ni amb mi ni amb la Lia pobreta. I la meva de 3 mesos res, uns 4 mesos ben bons. Però tot passa i ara ja fa un any! Paciència i consol per ells, és lúnic que es pot fer.
La Lia ja és tota una princesa!
a nosaltres l'única cosa que ens va funcionar va ser la camamilla...prendre-me-la jo! (unes tres o quatre al dia
) i a ell li passava a través de la llet...i fantàstic!
ara que estic a punt de tenir el segon ja tinc tot un carregament de camamilles per si a cas, tot i que espero que no pateixi de còlics, pobret.....
tot el que vaig fer jo de deixar de prendre segons quins aliments, com ara la llet de vaca, res de res
) i a ell li passava a través de la llet...i fantàstic! ara que estic a punt de tenir el segon ja tinc tot un carregament de camamilles per si a cas, tot i que espero que no pateixi de còlics, pobret.....
tot el que vaig fer jo de deixar de prendre segons quins aliments, com ara la llet de vaca, res de res
Jo vaig estar tota la lactància sense prendre cap lacti, ni iogurts, ni llet, ni nata, ni una gota de crema de llet... La llet la vaig substituir per llet sense lactosa, o de soja, o d'arrós, o d'avena... Els iogurts igual, soja.
A part, hi ha aliments que poden produïr gassos, com el bròquil i la col.liflor, la carxofa i la col.
Val la pena probar perquè ho passan una mica malament pobrissons...
A part, hi ha aliments que poden produïr gassos, com el bròquil i la col.liflor, la carxofa i la col.
Val la pena probar perquè ho passan una mica malament pobrissons...
koks he trobat aixo http://www.crianzanatural.com/art/art87.html. encara no m'ho he llegit pero espero k et serveixi
Moltes gràcies, noies!! Avui ja he començat el meu primer dia sense llet, i aniré a comprar llet de soja, a veure què tal. També vigilaré amb la resta d'aliments i començaré a prendre camamilles, a veure si la calmem una miqueta!!!
Gràcies a totes. Gege, ara em miraré l'article que has enviat!
Gràcies a totes. Gege, ara em miraré l'article que has enviat!
Koks què tal va sense làctics? Has notat millora?nJo ja estic desesperada amb els còlics... 
Noies, nosaltres estem igual i jo he fet la prova de deixar la lactosa, però segueix igual. Si deixes la lactosa ho has de fer bé i és força complicat perquè hi ha moltes i moltes coses que en porten: fuet, pernil dolç, galetes... t'has de fitxar en tots els ingredients i trobar els que no en porten. Que tinguis sort!!
Hola noies!
Doncs mireu, des de que he deixat els làctics, si que m'hi he notat (bé, bàsicament s'hi ha notat la Marta!!). Els vespres abans d'anar a dormir plora, però ja només de son. O al menys aixó sembla, i no li notem tants gasos ni tant malestar.
Jo he deixat els làctics principals (llet i iougurts). He menjat algo de formatge (sense abusar) i si hi ha lactosa a algun lloc, tampoc deixo de menjar-ne. Però treient la part més important, jo ja m'hi he notat. Espero que no hagi estat casualitat.... Ja us seguiré informant.
Ah, per cert, la llet de soja m'ha encantat. Crec que seguiré amb ella (jo no soc gaire amant de la llet, tot cal dir-ho....).
Doncs mireu, des de que he deixat els làctics, si que m'hi he notat (bé, bàsicament s'hi ha notat la Marta!!). Els vespres abans d'anar a dormir plora, però ja només de son. O al menys aixó sembla, i no li notem tants gasos ni tant malestar.
Jo he deixat els làctics principals (llet i iougurts). He menjat algo de formatge (sense abusar) i si hi ha lactosa a algun lloc, tampoc deixo de menjar-ne. Però treient la part més important, jo ja m'hi he notat. Espero que no hagi estat casualitat.... Ja us seguiré informant.
Ah, per cert, la llet de soja m'ha encantat. Crec que seguiré amb ella (jo no soc gaire amant de la llet, tot cal dir-ho....).
Doncs jo desde divendres q ho estic tornant a provar i aquesta vegada eliminant tot el q porta lactosa i no només la llat i iogurts... I no sé si és casualitat però no ha tingut + còlics!!
Però a mi se m'està fent horrorós pq a mi m'encanten els làctics!! Normalment en prenc moltíssims... i no m'agrada gens la llet de soja...
Però què hi farem, si segueix funcionant valdrà la pena l'esforç!
Però a mi se m'està fent horrorós pq a mi m'encanten els làctics!! Normalment en prenc moltíssims... i no m'agrada gens la llet de soja...
A veure com continuen!!!! a mi també m'agraden molt els làctics (però no la llet...m'agraden els iougurts i el formatge!!). Però vaig tirant amb iougurts de soja i llet de soja. Tot sigui per la patufeta!!
Doncs jo també he deixat la llet i iogurts i l' Aleix continua igual o fins i tot pitjor. Ja ens han receptat l'aerored...pobret, fa una peneta, tant petitet...
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Doncs nosaltres avui hem tingut els còlics de bon matí!! per sort han durat poc!!!
Indai jo també li dono aerored!! Ja em diràs q tal et va!!!
Indai jo també li dono aerored!! Ja em diràs q tal et va!!!
Hola!
Volia comentar-vos que cap aliment que prengui la mare li dona gassos als nadó.
Peró si es cert que hi ha part de proteines de la llet de vaca que pasen a la llet materna, i potser el nadó és alergic. Llavors sí que és convenient treure la llet de vaca de l'alimentació materna. Per cert la soja es també un aliment molt alergenic.
(Veure Carlos Gonzalez "Mi niñi no me come")
Volia comentar-vos que cap aliment que prengui la mare li dona gassos als nadó.
Peró si es cert que hi ha part de proteines de la llet de vaca que pasen a la llet materna, i potser el nadó és alergic. Llavors sí que és convenient treure la llet de vaca de l'alimentació materna. Per cert la soja es també un aliment molt alergenic.
(Veure Carlos Gonzalez "Mi niñi no me come")
Dons jo porto dos dies que la nena te colics sensa parar.... tindre que provar lo dels lactics i tamé he pensat en pendre infusions a veure si ajuda en algo...
Hola Farina!
Que tu prenguis infusions no afecta per res a la teva llet i ja et dic que les que hi ha de farmacia pels nens, no són més que sucre amb una mica de camamilla, i tampoc fan rés. Tots o gairebé tots els bebés tenen una etapa en la que ploren a les tardes, no sé si es el cas, i a aixó li diuen cólics pero no ho són, el remei són braços i paciencia. Si plora tot el dia, potser si que són cólics, si plora només posar-li el pit, potser ho són o potser té una mica d'intolerancia a la lactosa. Potser t'aniria bé anar a un grup de lactancia. Tots estan portats per mares que ha alletat i tenen formació especifica respecta a l'alletamen.
Espero que aneu millor.
Petons!
Que tu prenguis infusions no afecta per res a la teva llet i ja et dic que les que hi ha de farmacia pels nens, no són més que sucre amb una mica de camamilla, i tampoc fan rés. Tots o gairebé tots els bebés tenen una etapa en la que ploren a les tardes, no sé si es el cas, i a aixó li diuen cólics pero no ho són, el remei són braços i paciencia. Si plora tot el dia, potser si que són cólics, si plora només posar-li el pit, potser ho són o potser té una mica d'intolerancia a la lactosa. Potser t'aniria bé anar a un grup de lactancia. Tots estan portats per mares que ha alletat i tenen formació especifica respecta a l'alletamen.
Espero que aneu millor.
Petons!
Quin post més interessant, nosaltres estem en fase de còlics i és ben dur... ara em llegeixo bé el post aviam que dieu al respecte!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |