JA M'HA VINGUT LA REGLA!!!
JA M'HA VINGUT LA REGLA!!!
Em sembla que ja hi ha un post sobre lactància i regla... no obstant estic preocupada perquè dono LME i després de 4 mesos i algo ja tinc la regla, és normal?, potser que no hagi ovultat encara que tingui hemorràgia? això significa algo en relació a la lactància. GRÀCIES....
Re: JA M'HA VINGUT LA REGLA!!!
Hola!!!
Consulta al teu ginecòleg o llevadora però hi ha dones que donant el pit els vé la regla, jo encara el dono i em va venir als 5 mesos mes o menys però per estar mes tranquil·la consulta-ho q no costa res.
Consulta al teu ginecòleg o llevadora però hi ha dones que donant el pit els vé la regla, jo encara el dono i em va venir als 5 mesos mes o menys però per estar mes tranquil·la consulta-ho q no costa res.
Hola Anabel, A mi la regla em va venir molt rapi, nosaltres tambe feiem LM inclus encara en fem, i ara ja la tinc tan puntual com sempre, despres de la quarentena em va tardar cosa 30 i algo de dies i despres d'aixo cada 28 dies puntual. No pateixis, pero per si et vols quedar mes tranquila parla amb el teu gine!!!
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Jo no vaig poder donar pit fins que l'Ada va arribar a casa però des del primer dia em treia la llet cada 2/3 hores i la regla em va venir als dos mesos del part. En canvi, des que vaig deixar el pit no s'ha tornat a presentar, i ja fa 72 dies...
Demà he de trucar a la ginecòloga per demanar visita, en rareses no hi ha qui em guanyi.
És normal gairebé qualsevol cosa, a mi em va venir als 3 mesos i no li vaig donar cap importància, depen de cada dona. Jo diria que sí ovules però vaja, no es 100%, tu pren precaucions per si de cas i ja està (si es que no vols embarassar-te, és clar).
I tranquil·la que no et suposarà cap problema amb la lactància. Hi ha qui diu que té la sensació que li baixa la producció, però es segueix alletant igual.
I tranquil·la que no et suposarà cap problema amb la lactància. Hi ha qui diu que té la sensació que li baixa la producció, però es segueix alletant igual.
Si no preneu pastilles tipus Cerazet, és normal que us vingui encara que estigueu lactant, al menys aixó és lo que em va dir la llevadora.
Yo les prenc i la Dana ja té més de 12 mesos i encara no m'ha vingut la regla
Yo les prenc i la Dana ja té més de 12 mesos i encara no m'ha vingut la regla
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |