Ingurgitació d'un sol pit durant la nit!
Ingurgitació d'un sol pit durant la nit!
Hola noies!
L'altre dubte q tinc es q per la nit ja allarga unes 5h dormint. Al matí quan em llevo el pit esquerra el tinc a tope!!! El dret no tant pq em goteja molt i suposo q es va buidant durant la nit.
Creieu q hauria de fer alguna cosa?
Havia pensat en treure'm la llet, però això estimularia més i m'hauria de llevar per fer.ho. Aixi q no crec q sigui la solució.
Us ha passat a vosaltres?
Que heu fet?
L'altre dubte q tinc es q per la nit ja allarga unes 5h dormint. Al matí quan em llevo el pit esquerra el tinc a tope!!! El dret no tant pq em goteja molt i suposo q es va buidant durant la nit.
Creieu q hauria de fer alguna cosa?
Havia pensat en treure'm la llet, però això estimularia més i m'hauria de llevar per fer.ho. Aixi q no crec q sigui la solució.
Us ha passat a vosaltres?
Que heu fet?
Re: Ingurgitació d'un sol pit durant la nit!
A mi em passava perquè la gran quan era un nadó dormia 12 hores seguides des dels 2 mesos!! Quan es despertava creia que els pits estaven a punt de rebentar!!
Jo no vaig fer gaire cosa perquè amb els dies es va regular sol mica en mica, però aplicar-te calor (panys calents, dutxa d'aigua calenta, etc.) fa que comenci a gotejar i buidar una mica
Jo no vaig fer gaire cosa perquè amb els dies es va regular sol mica en mica, però aplicar-te calor (panys calents, dutxa d'aigua calenta, etc.) fa que comenci a gotejar i buidar una mica
A mi també em va passar però poc a poc es va anar regulant. Com tu dius millor que no et treguis la llet pq. després encara l'estimularàs més, però si et molesta molt sí que pot anar-te bé treure't en una mica abans d'anar a dormir o quan t'el sentis molt plè. Jo el que feia era treure'm-en una mica menys cada dia de manera que al final ja no em calia fer res. Això em va servir sobretot quan vaig haver d'anar anul·lant preses per evitar problemes...
Ah, me'n descuidava: això que només et passi amb un sol pit, pot ser per què la teva nena tingui preferència per aquest, a vegades per què raja més, cosa que s'acaba convertint en un bucle, és a dir, com que raja més, només vull aquest i com que estimulo més aquest que l'altre doncs encara raja més, saps què vull dir? jo et recomanaria intentar compensar bé les preses dels dos pits per igualar-los, et serà més còmode!
Jo les dues vegades que he donat el pit als meus peques, sempre he tingut un pit més ple que altre. Quan no dono el pit els dos semblen iguals, però quan he donat el pit la diferència era tan grossa que un semblava molt més gran que l'altre. D'aquell també sortia més llet, més de tot!!
Gràcies noies!!!
De moment esperaré q s'em reguli tot sol....
De moment esperaré q s'em reguli tot sol....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |