Com netejar bé el llevallets?

Tria el pit o el biberó.

minerva.77
:: zebra
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

Com netejar bé el llevallets?

EntradaAutor: minerva.77 » ds. maig 22, 2010 1:58 pm

Potser us sembla una tontería. A les instruccions dels tirallets sempre posa com netejar-los, pero resulta que el meu no queda bé. He estat uns dies sense utilitzar-lo i el tenia a l´armari de la cuina. I quan he anat a utilitzar-lo altre cop he vist que per dins tenia com uns puntets foscos (per la part que fa la curva, que no es pot accedir bé). El vaig netejar com sempre amb Mistol i el raspall dels biberons, pero han quedat restes dels puntets aquests (que a mi em sembla moho). També l´he bullit i res, encara hi son. Alguna sap com puc netejar-lo bé amb algun liquid o algo? es que així no el puc utilitzar i el necessito.
Merci guapes.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
nurkieta
:: rateta
Entrades: 171
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 12:27 pm

Re: Com netejar bé el llevallets?

EntradaAutor: nurkieta » ds. maig 22, 2010 10:39 pm

Hola, minerva.77, no és una tonteria el que demanes.
A mi una amiga em va deixar el tirallets, que previament havia deixat a una altra amiga, i aquesta última no el va deixar gaire net, el meu era el minimedela electric, i per netejar la zona que comentes ho vaig acabar fent amb un bastonet de les orelles, i molta paciència, també l'havia bullit, deixat en remull, posat al rentaplats,... en fi de tot. A mi em va quedar net. Però de totes maneres enn vaig comprar un altre, perque la noia que l'havia fet servir previament no la coneixia i em va agafar mania.

Espero haver-t'he ajudat. :ok:
ImatgeImatge
esquitx
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

EntradaAutor: esquitx » ds. maig 22, 2010 10:43 pm

Has provat de deixar-los una nit amb vinagre? El vinagre és un bon desincrustant de calç, després el ben rentes perquè no quedi el gust.

I si no el que et deien, segur que el teu tirallets té recanvis, si no ho veus clar canvia la peça.
nurkieta

EntradaAutor: nurkieta » ds. maig 22, 2010 10:51 pm

esquitx ha escrit:Has provat de deixar-los una nit amb vinagre? El vinagre és un bon desincrustant de calç, després el ben rentes perquè no quedi el gust.

I si no el que et deien, segur que el teu tirallets té recanvis, si no ho veus clar canvia la peça.

És veritat, prova lo del vinagre, sinó la part que et poses al pit normalment la pots comprar a part, com a mínim el medela si.
ImatgeImatge
minerva.77

EntradaAutor: minerva.77 » dl. maig 24, 2010 9:06 am

Provaré les dues coses que m´heu dit a veure si queda bé. Havia pensat també deixar-lo en remull amb lleixiu pero potser es fa malbé.
Lo de comprar la peça si no queda bé, no sé. Es la peça més gran, la que fa la curva i que s´acopla al biberó on queda la llet, no sé si es podrá comprar només aquesta peça sola. El meu es el manual de Medela, el Harmony.

Vaig a provar aquests remeis.
Merci guapes, ja us diré com ha quedat!
Imatge

Imatge
minerva.77

EntradaAutor: minerva.77 » dv. maig 28, 2010 12:24 pm

Noies vaig probar tot lo que hem vau dir i res, el llevallets seguia amb els puntets aquests tant fastigosos. He estat uns quants dies deixant-lo en remull amb diferents productes, i al final aquest matí l´he posat en remull amb aigua i una miqueta de lleixiu i ha quedat net com una patena!
Bueno, doncs que aixó, que si a alguna li passa, el lleixiu el deixa perfecte. Després l´he netejat amb una mica de Mistol per si encara tenia la olor del lleixiu i l´he aclarat amb molta aigua.
Merci mamis.
Imatge

Imatge
nurkieta

EntradaAutor: nurkieta » dv. maig 28, 2010 1:53 pm

M'alegro que al final ho hagis pogut solucionar, tot i que els nostres consells no t'hagin servit de res! :-D
ImatgeImatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::